Tahhomeeter nullis ja õlisurve tuli põleb
Tekkis täna probleem. Sõidu ajal ühel hetkel silmanurgast märkasin, et tahhomeetri seier pendeldab. Mingi aja pärast kukkus nulli ja sinna jäigi. Mõni
sekund hiljem lõi põlema õli tule. Peatusin kiiresti tegin kapoti lahti ja esmapilgul õline kapoti alune ei paistnud olema. Pime on juba ju.
Käivitasin uuesti, tahhokas töötas nagu muiste. Paar kilomeetrit sõitu, pendeldas lühemat aega, kukkus nulli ja paar sekundit hiljem jälle õli tuli
põleb. Võtsin südame saapasäärest välja ja sõitsin koduni ära (umbes 2 km.). Mootor igatahes kokku ei jooksnud. Paar käivitust tegin ka koduõuel ja
tulemuseks see, et tahhomeetri seier korraks kerkib (ei küündi 10-gi) kukub nulli ja süttib õlisurve tuli. Nüüd natuke hiljem mõeldes tekkis paar
küsimust, et kust saab tahhomeeter info ja kas õli tuli võib olla selle infoga seotud?
Targemad elektrikud ehk teavad aidata.
|
|