orukas111
huviline
Registreerunud 27.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.10 19:51
|
|
|
A4 1.8 TQ 140kw
Uurisin siin foorumis ringi, aga leidsin ülivähe juttu sellest mootorist. Oskab keegi selle kohta midagi rääkida? Lugesin kuskilt välja, et sellele
peab tankima 98 bensiini. On see õige?
Kõige rohkem huvitab muidugi info mootori kohta, et mis erineb tavalisest 110 kw mootorist. Kui kellelgi on selle mudeli kohta veel midagi
huvitavat/tarka rääkida või siis enda kogemusi, siis paluksin ka neist kirjutada.
Ette tänades
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 15.02.10 19:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: orukas111
Uurisin siin foorumis ringi, aga leidsin ülivähe juttu sellest mootorist. Oskab keegi selle kohta midagi rääkida? Lugesin kuskilt välja, et sellele
peab tankima 98 bensiini. On see õige?
Kõige rohkem huvitab muidugi info mootori kohta, et mis erineb tavalisest 110 kw mootorist. Kui kellelgi on selle mudeli kohta veel midagi
huvitavat/tarka rääkida või siis enda kogemusi, siis paluksin ka neist kirjutada.
Ette tänades |
98 bensiin on sinna ehk parim, mis Eestis saada on. Reeglina kõikidesse ülelaetavatesse bensu mootoritesse 98.
Hea mootor on, tahab head ja väga regulaarset hoolt saada, siis kestab ja hästi. Turbo õlitustorusid tuleb aeg-ajalt puhastada, vastasel korral võib
turbost ilma jääda.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 15.02.10 19:56
|
|
|
Olen pidanud 1.8T 141kW
Ei juhtu nende õlitorudega midagi, kui mõistlikult kasutad...
Ja ega nad ei maksa ka nii meeletult, et nende vahetust eraldi välja tuua.
|
|
|
|
orukas111
huviline
Registreerunud 27.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.10 19:58
|
|
|
Küsin lihtsalt üle, kui tihti see aeg-ajalt umbes on? Ja kas neil on sama turbo mis 110 kw mootoril?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 15.02.10 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Olen pidanud 1.8T 141kW
|
Siiski, siisiki. Sul oli veits "mukitud" mootorijuhtimisega 110KW 1.8T, mille tulemusel tuligi 141KW 
Stockis on need kaks mootorit natukene erinevad.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 15.02.10 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: orukas111
Küsin lihtsalt üle, kui tihti see aeg-ajalt umbes on? Ja kas neil on sama turbo mis 110 kw mootoril? |
Ei ole päris sama turbo.
Õlitorude seisukorda tasuks kindlasti kontrollida iga 120 000km tagant või sellise km tagant need lihtsalt uute vastu väljavahetada. Kuid kõik oleneb
siiski sellest, kuidas masinat kasutatakse.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.02.10 20:15
|
|
|
Küsiks köigepealt, et mis kerega isendist jutt?
Kas b5 vöi b6?
Turbod peaksid ikka samad olema.
Ehk siis KKK 058....03 turbot kasut. 110/120/140 kw isenditel, mis b6 kerega ning b5 kerega isenditel, kus toota 110 ja 132 pauku.
Arvatavasti erinevused jällegi ajus/softis +
E:
B5: KKK 058 145 540 058 145 791 N 044 520 3 - AEB, AJL jne.
B6: KKK 058 145 540 058 145 791 N 044 520 3 - AVJ,BFB,BEX "J..".AMB
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
orukas111
huviline
Registreerunud 27.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.10 20:21
|
|
|
B6 peaks olema. 2003 avant.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 15.02.10 20:23
|
|
|
140kw motot peaks leiduma ainult b6 kere peal.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 15.02.10 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Olen pidanud 1.8T 141kW
|
Siiski, siisiki. Sul oli veits "mukitud" mootorijuhtimisega 110KW 1.8T, mille tulemusel tuligi 141KW 
Stockis on need kaks mootorit natukene erinevad. |
Kas sellest muutub turbsi õlitoru juures midagi põhimõttelist ?
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 15.02.10 21:00
|
|
|
Torudest oli juba juttu, aga korraliku nõuetele vastava täissünteetilise õli järjepidev kasutamine tagabki selle, et mootori seiskamisel või muidu
ebapiisava jahutuse korral turbost jooksva toru seinad ära ei koksistuks.
|
|
|
|
orukas111
huviline
Registreerunud 27.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.10 08:52
|
|
|
Tänud siis vastuste eest. Nagu aru sain siis tasub osta küll.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.02.10 09:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: orukas111
Tänud siis vastuste eest. Nagu aru sain siis tasub osta küll. |
Jah, ikka, üks optimaalsemaid kooslusi Audi valikus.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 16.02.10 09:34
|
|
|
Ja korralikku hooldust tahavad kõik autod... seda lauset tegelikult ei maksaks ka eraldi välja tuua või sellest end lasta kõigutada.
|
|
|
|