Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 08.02.10 09:47
|
|
|
Kütusepump
Tere!
Kõigepealt üks loll küsimus suurele ringile. Auto on Audi B4 Competition 2.0 16V 103 kW. Kütusepump on peal Pierburg 7.21651.50 millel peaks surve
olema 6,5 bar i. Enne pritsepead mõõtes oli surve 3,8-4 bari, siis järelikult on pump läbi. On mul õigus?
Nüüd teine küsimus. Kas keegi on asendanud Pierburgi pumba Bosch i pumbaga(0580254003)? Vahe on neil selles, et ühel on 34mm läbimõõt ja teisel 60mm.
Kas on väga palju ümber ehitamist?
Rain
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 08.02.10 09:57
|
|
|
Pump on läbi siis kui enam survet üldse ei teki,pigem põlevad mähised läbi.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.02.10 10:17
|
|
|
Vanemate pritsungite töösurve ongi suurem ja nad on tundlikumad pumba korrasoleku suhtes.
Uuematel töösurve ainult 4 bar.
Peenike pump istub tõenäoliselt läbimõõtu adapteeriva plasttroru sees.
Suurema pumba võib olla saab ilma selle rõngata paigaldada.
Jutt siis paagisisestest pumpadest.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 08.02.10 12:42
|
|
|
Jutt on paagisisesest pumbast. Asi selles ongi, et auto enam käima ei lähe. Lubab ainult! Ja vahest isegi kui käima läheb siis pöördesse ei lähe.
Bosch i pumbakohta tahan teada sellepärast, et selle saaks palju parema hinnaga kätte.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.02.10 12:59
|
|
|
Kui mu 100'l (2.0) pump oli koolemas, siis külmast peast käivitus küll. Kuumana samuti. Ainult leigena ei tahtnud minna, ja siis aitas vist temp.
anduri juhtmete lahti katkumisest, mille peale aju vahetas tõenäoliselt mingit rezhiimi ja õnnestus kuidagi käivitada.
Vahetusse läks tookord bensupump, üks vaakumvoolik oli katki hõõrdunud ja aurudekanister umbes. Lambda kohta enam ei mäleta.
|
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 09.02.10 08:32
|
|
|
Küsiks kohe, et kas bakt.ee st siis bochi pumpa õiges määdus saada ei ole?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 09.02.10 09:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
Küsiks kohe, et kas bakt.ee st siis bochi pumpa õiges määdus saada ei ole? |
Ei. Minuteada pole Bosch il sellist pumpa mis oleks 43 mm läbimõõduga ja 6,5 bari.
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 09.02.10 14:21
|
|
|
Meenutasin siin veidi enda bensupumba vahetust, mõõt sama kui sul, kuid rõhku ei mäleta. Ostsinta forsist ja maksis 1300.- kanti.
See ümberehitus ei ole minu meelest eriti hea mõte ning läheb kardetavasti kallimaks kui uus pump ilma allahindluseta soetada.
'
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
Küsiks kohe, et kas bakt.ee st siis bochi pumpa õiges määdus saada ei ole? |
Ei. Minuteada pole Bosch il sellist pumpa mis oleks 43 mm läbimõõduga ja 6,5 bari. |
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 09.02.10 15:33
|
|
|
Ega vahet polegi enam. Sai Pierburgi pump ära tellitud. Asi on lihtsalt selles, et audi 100 ei ole vahet kas paned Pierburgi või Boschi pumba.
Pierburgi pumbal on selline võru ümber mis sobib täpselt Boschi pumbaga kokku. Mind huvitas lihtsalt, et kas audi 80 on neid keegi vahetanud.
Lammutasin oma audil selle pumba värgenduse lahti ja mina seda Bosch i sinna installida ei osanud, nii et midagi ära ei lõhuks. Pumba pesa oli
teistmoodi. Sai siis mingi noname pump tellitud ja to vaevalt 2 kuud töötas. Selle ajaga ei sõitnud 5000 km maha. Bosch i oleks tahtnud installida
sellepärast, et need pumbad on palju vastupidavamad, kui Pierburg ja noname pumpadest ei hakka rääkimagi. Kui aega saan panen mõned pildid ka siia
nendest pumpadest.
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 10.02.10 08:55
|
|
|
Ma ei julge väita mis firma pumba ma forsist sain, kuid bosch ta kindlasti ei olnud. Samas sõitnud ta minu masina peal 1,5 a jooksul ca 30tkm ning
usun, et teine samapalju tuleb veel.
|
|
|