e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 02.02.10 21:34
|
|
|
Mis juhib eelsüüte tegevust?
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei
rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.02.10 21:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei
rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw |
Juhib seda aju ja ei peagi andma eelsüüdet kui mootor soojen kui umbes 5 kraadi. C4 2,5 diislil on sama jama. Lase diagnost teha ehk mõni andur jamab
kuid pump ise võib kulunud olla.
A ja viga võib liiga hilises süütes olla! Kui pole paika pandud siis lase üle vaadata.
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 02.02.10 22:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei
rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw |
Juhib seda aju ja ei peagi andma eelsüüdet kui mootor soojen kui umbes 5 kraadi. C4 2,5 diislil on sama jama. Lase diagnost teha ehk mõni andur jamab
kuid pump ise võib kulunud olla.
A ja viga võib liiga hilises süütes olla! Kui pole paika pandud siis lase üle vaadata. |
Aga on see reaalne, et auto töötab täiesti normaalselt kümalt käivitub hästi sama soojalt ja süüde vale
Ka audihooldus väitis mulle seda, et süüde on hiline kui ta mul jukerdama hakkas, aga selle viga oli õhulugeja.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.02.10 22:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei
rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw |
Juhib seda aju ja ei peagi andma eelsüüdet kui mootor soojen kui umbes 5 kraadi. C4 2,5 diislil on sama jama. Lase diagnost teha ehk mõni andur jamab
kuid pump ise võib kulunud olla.
A ja viga võib liiga hilises süütes olla! Kui pole paika pandud siis lase üle vaadata. |
Aga on see reaalne, et autotöötab täiesti normaalselt kümalt käivitub hästi sama soojalt ja süüde vale
Ka audihooldus väitis mulle seda, et süüde on hiline kui ta mul jukerdama hakkas, aga selle viga oli õhulugeja. |
Ikka jah. Kas peale rihmavahetust ei pandud süüdet paika? Või pole sa vahetanud rihmasid. Lase üle vaadata see paarisaja krooni töö.
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 02.02.10 22:27
|
|
|
Vot seda ma ei tea kuna ise pole ninapidi juures olnud. Rihmad sai vahetatud 240 000km pealt ehk äsja aga eks tuleb vist üle vaadata lasta siis. Ja
veel kas termostraadi vahetuseks tõesti vaja rimad maha võtta?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.02.10 22:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Vot seda ma ei tea kuna ise pole ninapidi juures olnud. Rihmad sai vahetatud 240 000km pealt ehk äsja aga eks tuleb vist üle vaadata lasta siis.
|
Ja probleem tekkis pärast rihmavahtetust? Siis on kindlasti süüde natuke hiline.
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 03.02.10 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Vot seda ma ei tea kuna ise pole ninapidi juures olnud. Rihmad sai vahetatud 240 000km pealt ehk äsja aga eks tuleb vist üle vaadata lasta siis.
|
Ja probleem tekkis pärast rihmavahtetust? Siis on kindlasti süüde natuke hiline. |
No tegelikult on see probleem juba ilmselt eelmisest omanikust ja kahtlane tundub see hiline süüde. Sest soojalt käivitub ju hästi sama külmalt aga
just see vahepealne aeg. Praeguste külmadega umbes pool tundi ja juba läheb käivitus pikaks, umbes 15 sekundit starterit ja alles siis läheb käima
|
|
|
ervin7
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94
|
postitati 03.02.10 11:19
|
|
|
Eelmine omanik maadles ka selle jamaga, aga tundub et ei saanud korda. Kuskil foorumis on ka antud teemat eelmise omaniku poolt lahatud.
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Vot seda ma ei tea kuna ise pole ninapidi juures olnud. Rihmad sai vahetatud 240 000km pealt ehk äsja aga eks tuleb vist üle vaadata lasta siis.
|
Ja probleem tekkis pärast rihmavahtetust? Siis on kindlasti süüde natuke hiline. |
No tegelikult on see probleem juba ilmselt eelmisest omanikust ja kahtlane tundub see hiline süüde. Sest soojalt käivitub ju hästi sama külmalt aga
just see vahepealne aeg. Praeguste külmadega umbes pool tundi ja juba läheb käivitus pikaks, umbes 15 sekundit starterit ja alles siis läheb käima
|
|
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 03.02.10 18:58
|
|
|
Kuidas ma selle teema leiaks?
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 03.02.10 19:10
|
|
|
Arvatavasti süütenurk vale. Nii minu kui ka jõuvankri 2,5 sama teema oli. Mõlemal aitas süüte reguleerimine. Läbisõit oli kuskil 150k mõleml autol.
Ehk siis kuskil 30k peale rihma vahetust.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 03.02.10 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei
rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw |
Sissepritsenurk on tiba vale, reeglina saab reguleerimisega paika.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 04.02.10 01:36
|
|
|
Kui oleks tegemist vanakooli diisliga, soovitaksin tuua eelsüüte üldse eraldi nupu alla, kuna selle juhtimise rike oleks vaid aja küsimus (ja põletab
reeglina eelsüüte küünlad maha, küünlad ise odavad, aga töö on tülikas ja esineb komplikatsioone). Kas TDI põlvkonna mootoritel, kus küünlaid juhib
aju (mitte eraldi "kirveelektroonika"), oleks üldse mõeldav ja mõttekas küünalde juhtimise lahutamine ajust? Mitte et selle abil hilist süüdet oleks
mõistlik "remontida"
|
|
|
ervin7
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 05.02.10 08:12
|
|
|
Audihooldus väitis mulle ka, et süüde hiline, kuna aga Aava Kostiveres rihmavahetust enne jõule tegi siis viisin masina sinna. Muidugi väitis tema,
et kui süüde hiline oleks ei teeks ta törtsugi, mis tundub ka loogiline. Nüüdseks olen ka avastanud, et kui süüde sisse keerata ja 15s oodata siis
käivitumine parem kui kohe käiama hakata.
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 05.02.10 12:29
|
|
|
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
bmw ka sama jama et ei lähe käima kui seisnud on ja tavaliselt selle jama taga kulunid pumbapea.proovi pumpa jahutada vala vett peale ja proovi
siis.kui nii läheb siis on asi pumbas
Võtsin selle jutu siin teisest teemast aga jah asja katsetades toimis. Kas müsteerjum lahendatud?
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 07.02.10 09:25
|
|
|
Sai nüüd seda pumba juhtpead või aju mitmed korrad lumega jahutatud. Eile oli ka kraadide järgi igati soodsam ilm selleks ja veendusin, et siin
kõneldud pumba jahutamine toimib. Remondi kulukuse poolest pole see küll
mingi odav lõbu, mis eriti rõõmsaks ei tee aga siiski teadmine milles on asi annab teatava rahulolu. Eriti kui eelmine omanik juba 3 aastat sellega
oli oma pead vaevanud ja sellepärast ka selle auto maha müünud. Nüüd aga tekib küsimus, et kui pump alles hiljuti kinni jooksis, kas ei saanud se
niipalju viga, et oleks mõtekam terve pump ära vahetada?
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 07.02.10 11:47
|
|
|
1,9 TDI eelsüüde
Tekkis ka üks küsimus, nimelt minu 1,9 TDI 85kw -20 ja madalamatel temperatuuridel ei tahtnud enam hästi käima minna. Diisel lihtsalt ei plahvatanud.
Mõtlesin, et viga eelsüüte küünaldes, aga selgus hoopis et eelsüüte küünlad ei saa voolu. Sai arvuti külge pandud ja lasta tal releed kontrollida.
Relee plõksumist oli kuulda. Samuti sai üle kontrollitud 80A kaitse.
Kas on võimalik, et relee küll plõksub aga ära ei ühenda? Kas keegi oskab öelda ka, kus see eelsüüte küünalde relee üldse asub?
Või võib veel mingi viga olla?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 07.02.10 11:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Tekkis ka üks küsimus, nimelt minu 1,9 TDI 85kw -20 ja madalamatel temperatuuridel ei tahtnud enam hästi käima minna. Diisel lihtsalt ei plahvatanud.
Mõtlesin, et viga eelsüüte küünaldes, aga selgus hoopis et eelsüüte küünlad ei saa voolu. Sai arvuti külge pandud ja lasta tal releed kontrollida.
Relee plõksumist oli kuulda. Samuti sai üle kontrollitud 80A kaitse.
Kas on võimalik, et relee küll plõksub aga ära ei ühenda? Kas keegi oskab öelda ka, kus see eelsüüte küünalde relee üldse asub?
Või võib veel mingi viga olla? |
Relee on juhi jalgade kohal sinine relee. Alumises reas neljas. Vaata kas vool tuleb releele pidevalt peale ja kas väljuv ahel kuni küünla piibuni on
korras. Mõõda testriga takistust kui piibud peal ja küünlad korras siis peab olema nullilähedane takistus.
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.10 21:06
|
|
|
Endal ka sarnane mure, äkki keegi oskab aidata.
1.9 TDI 81kw -00 ja mure selline ,et külmaga tahab käiamist kõvasti ,et käivituks.
Sai kontrollitud : küünlad korras ja kui relee juurest otse kaabliga ära ühendada, siis kõik toimib.
Releed ennast sai ka proovitud ja klõpsus ka ilusti kui voolu peale anda . Aga kui mõõta neid relee pesa ergutuse klemme , siis sealt tuleb mingi 8
volti ainult. Skeemilt vaatasin, et üks ots läheb ECU-sse teine mingi peareleesse kust siis vool kõikidele tarbijatele peale antakse. Äkki keegi
targem oskab aidata kus koihast viga otsida?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 25.02.10 21:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alambe
Endal ka sarnane mure, äkki keegi oskab aidata.
1.9 TDI 81kw -00 ja mure selline ,et külmaga tahab käiamist kõvasti ,et käivituks.
Sai kontrollitud : küünlad korras ja kui relee juurest otse kaabliga ära ühendada, siis kõik toimib.
Releed ennast sai ka proovitud ja klõpsus ka ilusti kui voolu peale anda . Aga kui mõõta neid relee pesa ergutuse klemme , siis sealt tuleb mingi 8
volti ainult. Skeemilt vaatasin, et üks ots läheb ECU-sse teine mingi peareleesse kust siis vool kõikidele tarbijatele peale antakse. Äkki keegi
targem oskab aidata kus koihast viga otsida? |
Lülita arvutriga käsitsi releed vataa kas klõpsib. Kas eelsüüte tuli põleb külmalt? Kui ei siis võta temperatuuri andurilt pistik maha ja proovi
uuesti.
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.10 06:48
|
|
|
Eelsüüte tuli põleb külmalt pikemalt ja lühemalt vilklsatab mõneks sekundiks.
Eks peab juhtme külge panema ja vaatama mis siis edasi saab.
|
|
|