McWill
huviline
Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 1999, 4.2L
|
postitati 02.02.10 11:05
|
|
|
Rattakoopa paikamine
Tervitus, kuna siin kuukene tagasi sai veidikene esimamperit lõhutud, mis hetkel küll kenasti taastatud, siis sai tegelikult ka rattakoopa allserva
paras augukene maha jäetud. Muidu ju polegi hullu, aga praegu viskab sinna ka lumelöga parajalt sisse.
Kas kuskil ehituspoes või mujal võib olla mõnd näiteks kääridega lõigatavat plastmaterjali mida õnnestuks sinna peale liimida ning samas
veele/mumelögale vastu peaks. On kellegil üldse sarnane mure olnud?
Eks viisakam oleks muidugi kas või samas keretöökojas lasta ära paigata või üldse romulast korralikud koopad leida, aga hetkel ei tahaks väga mitut
tonni selle asja peale jälle magama panna.
tänud!
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 02.02.10 11:12
|
|
|
Kui sa mingi ajutise lahenduse tahad teha, siis võid kasutada lappimiseks veoauto (või sõiduauto) porilappe. Kuskilt sigulli poest võid osta ühe (a la
kauplus Volga) ja lasta külge neetida, mitte liimida. Liimides elusees ei jää. Ma saan aru, et see on sul rattakoopa siseküljel?
|
|
|
McWill
huviline
Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 1999, 4.2L
|
postitati 02.02.10 11:30
|
|
|
Jah, sõidusuunas parema esiratta vastas. Kui pamperi jää sees ära lõhkusin rebis koopa alumist serva ka.
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 02.02.10 11:38
|
|
|
Selged pildid. Ma laseks jah neetida, see hea painduv materjal ka vast (kasvõi kuumutades), saad nurga teha kui vaja peaks olema. Liimides on eeldus
et pinnad on jube puhtad, neetimine oleks pommikindlam.
Oma kogemused "si*ast saia tegemisel" on põhjakaitse, mis seisab teist talve all sõbra ema lilleseade traadiga .
|
|
|
McWill
huviline
Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 1999, 4.2L
|
postitati 02.02.10 11:42
|
|
|
Porilappide, kummimattide ja muu siuke kraami peale ma ei tulnud jah. Vaatan ringi mis poes pakutakse ja aretab midagi 
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 02.02.10 11:50
|
|
|
Kui ma õigesti aru saan, siis sul logar katki ja need küll mitut tonni ei maksa... lammaris 300.- uus originaal kuskil 500.-
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.02.10 12:05
|
|
|
Minu arust on samuti mõtetu aretada, mööda linna sõita materjale/tööriistu otsides, raisates raha, aega ja kütust. Lihtsam on igaljuhul uus või
kasutatud logar osta või see mure lihtsalt unustada.
|
|
|
|
McWill
huviline
Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 1999, 4.2L
|
postitati 02.02.10 12:08
|
|
|
Ah nii odavad need asjad... see muudab pilti. Siis ei hakka tõesti midagi aretama sinna eriti.
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 02.02.10 12:29
|
|
|
Ei maksa iga juttu uskuda. Uuri ikka ise välja, palju maksab. Ei ütleks, et see paarikümne kulline porilapp sinna alla lasta neetida suvalises
autotöökojas mingisugune ülim aja-, raha- ja vaevakulu oleks. Kui 500 eeki kanti, siis muidugi pole hullu.
Edit: Siinsamaski on varuosade all paar A8-t juppideks. Kui selgub, et originaaljupp on hirmkirves, siis uuri kasvõi siit. Kuigi ma ei tea, kuidas
nende kasutatud logarite saadavus võib olla, autod kipuvad ikka esimatsuga olema teinekord, neid A8-id nii palju pole ja kui matsuga, siis kas ka
terve logariga? Esiotsa juppidega pole priisata minuteada.
|
|
|
priiitp
huviline
Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 02.02.10 12:39
|
|
|
A8 logarit ei leidnudki kataloogist ülesse, aga hinnanäiteks: A4 '96 originaal ja uus logar maksab 331.-. A6/S6 '95 630.-
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 02.02.10 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pritler
A8 logarit ei leidnudki kataloogist ülesse, aga hinnanäiteks: A4 '96 originaal ja uus logar maksab 331.-. |
Ma huvipärast vaatasin ka netis ringi, jäi silma näiteks et A8 stange ribi oli 2k Ma ei imestaks millegi üle.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.02.10 13:40
|
|
|
Kas Teie sooviks osta kummiribadega kokkuneeditud A8't ? No, thank You
!
Uus originaal on 822.- , aga kasutatud kindlasti üle poole odavam ! Ma isegi imestan, et on olemas ka uued mitteoriginaalid, saadavust ei oska
kommenteerida !
|
|
|
|
Martinez
huviline
Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000
|
postitati 02.02.10 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kas Teie sooviks osta kummiribadega kokkuneeditud A8't ? No, thank You
!
Uus originaal on 822.- , aga kasutatud kindlasti üle poole odavam ! Ma isegi imestan, et on olemas ka uued mitteoriginaalid, saadavust ei oska
kommenteerida ! |
Selle aasta väljalaskega autol (kui jutt käib profiili lisatud autost) on logar veel kahes osas. Ei ole vaja tervet osta. Esimene pool ainult. Samas
iga aastakäigu D2' oma jälle ei istu sinna 1:1'le. Mõistlik võtta sama aasta oma et vältida ebameeldivusi.
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 02.02.10 14:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kas Teie sooviks osta kummiribadega kokkuneeditud A8't ? No, thank You
! |
Kuidas võtta, ma ostsin täiesti vabatahtlikult auto, millel oli kapott väikese värvidefektiga. Sellepärast halvemini ei sõida Mine tea, ehk on minu autol ka kuskil põhjaall või koopas mingit plastikut
needitud, ei oska öelda, püsib koos ja on viisakas. Kui logar maksab 500 näiteks, siis pole muidugi küsimust ju. Lihtsalt, selle stange ribi näitel,
1-2k+ ma ei maksaks logari eest.
|
|
|
Alo19
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1,9 96kw 04
|
postitati 02.02.10 16:01
|
|
|
Kui lappida, siis pakuks välja sellise materjali nagu bituumen. Praegusel ajal pannakse seda katusele ja seda saab kergesti kuumutada ja igatipidi
painutada ja jääb kinni väga hästi, pole vaja neetida ega muud jama teha. Lihtsalt natuke kuuma matile ja kinni ta ongi ja jääb parajalt kõva ka, aga
ise asi kus seda ainult saada. Müüakse tavaliselt suurtes kogustes (rullides jne).
|
|
|
McWill
huviline
Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 1999, 4.2L
|
postitati 02.02.10 17:28
|
|
|
Kui lihtne see logari vahetamine muidu on? Saab kruvikeeraja ja vähese sättimisega ise hakkama või peab rohkem mingeid agreegaate eest ära tõstma ja
leiutama seal?
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 02.02.10 18:08
|
|
|
Ei tohiks midagi rasket olla, ratas alt ja peaks olema ilusti kõik kruvi kohad näha.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|