Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: probleem salongi soojenemisega (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1775)
krion
huviline



Registreerunud 21.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.10 16:11 Tsiteeri
probleem salongi soojenemisega



Probleemiks on see, et salong ei lähe soojaks, kliima puhub ainult külma õhku. mootori temperatuur tõuseb kiiresti 90 kraadini. Kui anda tuure kõvasti üle 3000 pöörde, siis hakkab sooja puhkuma, kui aga pöörded langevad, siis hakkab uuesti külma puhkuma. Mootoriruumist minevast kahest torust üks on soe, teine jahe. Käisin Truumu Diagnostikas ja sain veateateks M4.4 mille tähenduseks nende andmetele on: air flow flop control motor. Audi esindus sellist veakoodi ei tunnista. Esinduses ei olnud ka sama nimega varuosa üldse. Oli küll sarnaseid, aga täpselt sellist mitte. Kurtes neile oma probleemi, ei uskunud nad üldse, et selles mootoris võiks viga olla, kui kõrgetel pööretel siiski sooja puhub. Esindus ei pakkunud ka muid vigu, mis võiks olla, taheti, et kohale tuleksin, aga no esinduse töötundi ei taha küll maksta.
Jahutusvedelik on olemas ja ei leki.

Ja nüüd on siis hämming, et mis siis veaks on, ei taha nagu niisama ka kuskil teeninduse töötunde maksta, et nad siis tuvastaks viga kuskil.

Üritasin foorumist leida oma murele vastust, aga täpselt sama probleemi tuvastada ei suutnud.

Tegemist a4, 2002, 1.8T


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.01.10 16:16 Tsiteeri


No kui üks toru kuum ja teiene vaid soe siis on viga ebapiisavas vee ringluses. Õhutanud oled?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krion
huviline



Registreerunud 21.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.10 16:18 Tsiteeri


kas mõlemad torud peavad soojad olema? torusid katsusin ise täna, aga diagnostikas, kui need mehed üle vaatasid, siis nad ütlesid, et torud on kõik korras.
kuidas see õhutamine käib, kas ise ka sellega hakkama saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.01.10 16:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krion
kas mõlemad torud peavad soojad olema? torusid katsusin ise täna, aga diagnostikas, kui need mehed üle vaatasid, siis nad ütlesid, et torud on kõik korras.
kuidas see õhutamine käib, kas ise ka sellega hakkama saab?

Mitte soojad vaid kuumad ehk 90 kraadi nagu mootori temp. Kui pole ei saa ju sooja tulla. A4 pole mingit kraani ka radikas peab koguaeg kuum olema. Soojust juhitakse klapiga kas läbi radika ve radikast mööda kui sooja vaja pole. Proovi õhutada hoides pöördeid ja avades tagasivoolu toru. (see mis leigem on) Võike pragu sisse ja lased niikaua kui vedelikku tulema hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krion
huviline



Registreerunud 21.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.10 07:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krion
proovisime õhutada, ka lasin radika välja kaevata ja see puhastati läbi. paar päeva oli ok, aga nüüd jälle sama jama, et kui pöörded 3000 peal, siis puhub sooja, aga kui pöörded alla vajuvad või kui seista ummikus, siis hakkab külma tulema. ja kusjuures nende torudega on selline kummaline asi, et üks toru on igal juhul külm olenemata, kas hetkel sooja puhub või mitte (sest alguses, kui oli õhutamine tehtud ja radikas läbi puhastatud, siis puhkus ka seistes sooja, aga üks toru oli ikka leige). et mis asi see nüüd siis ei tööta?


Proovisime õhutada, ka lasin radika välja kaevata ja see puhastati läbi. Paar päeva oli ok, aga nüüd jälle sama jama, et kui pöörded 3000 peal, siis puhub sooja, aga kui pöörded alla vajuvad või kui seista ummikus, siis hakkab külma tulema. Ja kusjuures nende torudega on selline kummaline asi, et üks toru on igal juhul külm olenemata, kas hetkel sooja puhub või mitte (sest alguses, kui oli õhutamine tehtud ja radikas läbi puhastatud, siis puhkus ka seistes sooja, aga üks toru oli ikka leige). Et mis asi see nüüd siis ei tööta?

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zaks
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: c7.5 Bitdi

postitati 05.02.12 13:07 Tsiteeri


Vana teema küll,aga milles viga siis oli?Termostaat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 05.02.12 13:17 Tsiteeri


Ju on ikka õhku kuskil veel sees. Mu sajal 2,8 v6 oli sama jama, kord tuleb sooja kord mitte. Õhutasin - töötas mingi aja ja jälle vaikus soojaga. Aitas see, et ajasin autol hoopis tagumikku üles - seisis päeva ja sõber ütles, et ühel hetkel oli lurts käind:D Ja enam probleemi pole. Juu oli õhk kuskil seal kust nina üles ajamine teda välja ei meelitanud.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zaks
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: c7.5 Bitdi

postitati 05.02.12 13:32 Tsiteeri


Mu autol samad sümptomid nagu teemaalgatajal.Paned auto käima,käib 5 minutit ja hakkab õrnalt sooja tulema ja siis kohe jääb soe nagu seisma ja hakkab külma tulema.Temperatuurinäiduk tõuseb suht aeglaselt ja koos sellega ka soe õhk salongi.Pööretega üle 2000 hakkab tulisemat õhku tulema.Mulle jääb sellest mulje,et äkki termostaat poollahtises avatud seisus kogu aeg või eksin,et laseb sooja enne suurde ringi kui soojendusradikasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]