Lehekülgi: 1 2 3 |
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.10 19:32
|
|
|
Tegelikult see pööretevahemik sõltub juba sellest, kas on diisel või bensiinimootor, mis kiirusest jutt on (ülekanne), sõidukitüübist jne. Näiteks
patrolil tuksudki maanteel 90ga miski 1400-1500 rpm, üle 3000 rpm auto ainult lärmab, kiirendus 4. käiguga 3000 rpm ei ole kohe mitte parem kui 1500
rpm pealt viiendaga. Sama on ka idamaadest pärit taskurakettidega, mille võimsusenumber ei ületa oluliselt saapanumbrit.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.10 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Maku, kas seda tänapäeval autokoolides enam ei õpetatagi? |
Mida sa sellega öelda tahtsid?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.10 20:06
|
|
|
Suurt miskit, lihtsalt paneb imestama, et sellisest asjast lausa uudis tehakse. Peaks ju selline informatsioon igale juhilubade omanikule autokoolist
juba teada olema.
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 25.03.10 20:43
|
|
|
Põhjus, miks autosid kohapeal soojendatakse, on ikka see, et härral oleks soe autosse istuda. See et mootor soojeneb on boonuseks
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 25.03.10 20:50
|
|
|
Ega asjata ei käi autohuviline inimene vahetevahel spetsiaalselt pidureid ja mootorit lahti sõitmas. Võimsamad pidurid ja mootorid ei saa Eesti oludes
piisavalt tuld, et korralikult toimida. Igal mootoril on mingisugune maksimaalse väändemomendi tipp(mõnedel lai vahemik), mille najal surfamine on
optimaalne teguviis. Cruisitamine oleks õigem sellest madalamate pööretega(umbes alates 2x tühikäigupöörded) ja sportlikud hoovõtud siis kuni
piirajani välja(loomulikult seadusandluse piirides ).
Autokoolides käib kah mingi kammajjaa, tegelikult Autokoolid kui sellised peaks olema nimega AutoALGKoolid, kuna edasine õppimine on vastse
autojuhiloa omaniku enda kätes. Mõnest saab asja, paljudest mitte.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 25.03.10 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Autokoolides käib kah mingi kammajjaa, tegelikult Autokoolid kui sellised peaks olema nimega AutoALGKoolid, kuna edasine õppimine on vastse
autojuhiloa omaniku enda kätes. Mõnest saab asja, paljudest mitte. |
Aga seda nad ju ongi, peale seda pead veel 2 aastat rohelise vahtralehega sõitma kui õiged load kätte saad. Minumeelest on hetkel autokoolides toimuv
ikka oluliselt asjalikum kui aastad tagasi. Kui ma õigesti mäletan, siis minu ARK'i eksam koosnes 15 küsimusest millest kolm võis mööda panna,
igasugusest mootoritööst ja ma ei tea veel mis asjadest polnud siis mingit juttugi, talvesõitu ei pidanud ka tegema, rääkimata
esmaabikoolitusest...
Hämmastav jah, et delfi sellistest asjadest uudisenupukesi kirjutab, võiks ikka ainult Saagimi tegemisi kajastada.
|
|
|
|
Mikkc
huviline
Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q
|
postitati 26.03.10 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: m0cc
Asjalikud mehed seal renoos ikka. Mootor ikka sooja ja siis ümber auto jooksma et midagi välja ka näeks. Praeguse ilmaga on paras hoovis (eramaja)
käima panna ja sisse kohvi jooma minna. Saab toast ilusti kohe sooja autosse istuda. |
Selle kohvijoomisega on ka väike miinus muidugi m0cc. Tabasalust läks täpselt sama moodi eramaja eest Q7 jalutama
|
|
|
homer99
huviline
Registreerunud 02.04.09
Asukoht: pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: nissan bluebird
|
postitati 26.03.10 12:42
|
|
|
minu idee on autol lasta soeneda niipalju et väljalaske kolle oleks soe,et mootor saaks sooja õhku. kui ta 30 kraadist pakast sisse imeb siis ta ei
põleta ju korralikult kütet tahmab ja võtab tohutult kütet. õli on ka paks mis omakorda koormab mootorit.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 26.03.10 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: homer99
minu idee on autol lasta soeneda niipalju et väljalaske kolle oleks soe,et mootor saaks sooja õhku. kui ta 30 kraadist pakast sisse imeb siis ta ei
põleta ju korralikult kütet tahmab ja võtab tohutult kütet. õli on ka paks mis omakorda koormab mootorit. |
Enamus autosid ei võta väljalaske kollektori pealt sooja õhku.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
homer99
huviline
Registreerunud 02.04.09
Asukoht: pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: nissan bluebird
|
postitati 26.03.10 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Tsitaat: | Algselt postitas: homer99
minu idee on autol lasta soeneda niipalju et väljalaske kolle oleks soe,et mootor saaks sooja õhku. kui ta 30 kraadist pakast sisse imeb siis ta ei
põleta ju korralikult kütet tahmab ja võtab tohutult kütet. õli on ka paks mis omakorda koormab mootorit. |
Enamus autosid ei võta väljalaske kollektori pealt sooja õhku. |
No minu auto võtab ja mina sõidan minu autoga mitte enamus autodega. Väljendasin lihtsalt enda seisukohta kuidas toimin külmaga.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.03.10 13:52
|
|
|
Kui soe on soe väljalaskekollektor?
Avatari kohta saadetud U2U. Õigekirja kohta loodan, et see
viimane korrektne post on sinu enda algatus ja jätkad edaspidi ka nii.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |