hartz
huviline
Registreerunud 27.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 1995 2,6
|
postitati 27.01.10 17:37
|
|
|
A6 C4 2,6 V6 enamus voolu kadus
Asi siis järgmine: jätsin töösooja auto ca 5 minutiks seisma. Käivitus uuesti kuidagi kummaliselt - nagu saaks alguses palju kütet kätte. Siis hakkas
mootor normaalselt käima aga mingi relee plõksus tükk aega vasakul pool. Sellest peale on alles ainult gabariittuled, ohukad, pidurituled, armatuuri
tuled, kaugtuled kangi tõmmates ka isegi. Pool- ja kaugtuled ei põle, kliima on pime, soojendus ei tööta, el. aknad ei tööta, kindel ei ole aga tundus
et ka sigaretisüütaja ei tööta. ...ja vist ka radika ventilaatorid.
Nii jama koha peal ei saanud eriti lammutama ka hakata aga vaatasin kaitsmed üle, liigutasin kapoti all releesid - ei midagi. Auto jäigi parklasse
praegu. Oskate äkki midagi soovitada mida esmase asjana ette võtta või on kellelgi midagi sarnast juhtunud?
|
|
|
hartz
huviline
Registreerunud 27.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 1995 2,6
|
postitati 28.01.10 17:42
|
|
|
Käis endal üle jõu. Hommikul ei läinud enam käimagi. Puksiiriga klassivenna töökotta. Kui kedagi lahendus huvitab, annan teada. Muidu võib lukku
panna.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.01.10 17:45
|
|
|
No, et teemal mõte oleks siis pane ikka lahendus kirja. Lukku panemist sina ei otsusta.
|
|
|
gunter88
huviline
Registreerunud 28.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.10 20:48
|
|
|
Tsitaat: | süüte lukku alus pesa on läbi vaheta ära ja on korras endal oli sama viga |
Süüteluku aluspesa on läbi, vaheta ära ja on korras. Endal oli sama viga.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
hartz
huviline
Registreerunud 27.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 1995 2,6
|
postitati 09.02.10 05:59
|
|
|
Täpselt nii oligi.
|
|
|
Miq
huviline
Registreerunud 09.12.02
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.10 14:17
|
|
|
Kuna ei leidnud paremat teemat ja ei tahtnud uut ka tegema hakata, kirjutan oma mure siia. Otsingut juba kasutasin ning otsest vastust järgnevatele
sümptomitele ei leidnud.
Autoks A6 C4 96a. 2,8 (128kW)
Lugu selline, et sõites langes järsku aku laadimispinge u. 10-11 voldi peale ning akutuli hakkas õrnalt hõõguma armatuuris. Olgu öeldud ka, et
samaaegselt oli sisse lülitatud konditsioneer, mida ma u. pool aastat kasutanud ei olnud ning salongipuhur töötas u. 2/3 peal. Jätsin auto kiiresti
teeäärsesse parklasse seisma ning kontrollisin kohe geneka rihma, mis oli terve. Lisaks katsusin ka rihma pingsust ning käega katsudes tundus olevat
normaalne ning mingit rihma kriginat pole ka täheldanud.
Kuna targemat esialgu teha ei osanud, otsustasin koju sõita. Parklast välja keerates ning pisut äkilisemalt kiirendades (pöörded läksid korraks u.
4000-5000'ni) lõi voltmeetri tagasi 14V juurde ning akutuli kustus. Mõne hetke pärast aga langes pinge taas madalale ning akutuli hakkas uuesti
hõõguma. Lahutasin korra siduri ning andsin uuesti pöördeid (jälle u. 4000-5000) ning pinge tõusis taas normaalseks. Niimoodi oli siis kogu kodutee.
Vahepeal paaru andes läks pinge normi ning püsis seal mõne aja ja seejärel langes taas u. 10-12 voldi peale ning akutuli hakkas hõõguma.
Ehk siis, oskab keegi nõu anda, millest peaks alustama?
Geneka harjad?
Pingeregulaator?
Genekas ise?
Kaabeldus/juhtmed?
...?
Parimat,
M.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 12.05.10 14:40
|
|
|
Arvatavasti kulunud harjad. Pöörete peal lihtsalt väristab paika. Samas võid juhtmete ühendused üle käia ja puhastada.
|
|
|
|
Miq
huviline
Registreerunud 09.12.02
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.10 17:50
|
|
|
Käisin hetk tagasi uuesti proovimas. Külmalt tööle pannes oli laadimispinge normis ja u. 1 minuti jooksul ei muutunud. Kauem ei proovinud.
Kas probleem rihmaga ei või kuidagi seotud olla?
|
|
|
andu-
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI
|
postitati 13.05.10 15:15
|
|
|
Kas 2.6 mootoril tuleb generaator maha võtta kui harjasi vahetada või saab ka niisama?
|
|
|
Reinzz
huviline
Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.6
|
postitati 13.05.10 21:10
|
|
|
Lihtsam on maha võtta.
154 saksa hobust...
|
|
|
|
PRAKTIK
huviline
Registreerunud 04.09.05
Asukoht: Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 1,9TDI 96kw 2004
|
postitati 14.05.10 04:18
|
|
|
Kindlasti võta maha pingeregulaator ja vaata generaatori rootori kontaktrõngaste kulumist (harjade poolt sissehõõrutud soonte sügavust) , viga võib
olla rõngaste liigses kulumises.
|
|
|