Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 2,6 V6 enamus voolu kadus (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1532)
hartz
huviline



Registreerunud 27.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 1995 2,6

postitati 27.01.10 17:37 Tsiteeri
A6 C4 2,6 V6 enamus voolu kadus



Asi siis järgmine: jätsin töösooja auto ca 5 minutiks seisma. Käivitus uuesti kuidagi kummaliselt - nagu saaks alguses palju kütet kätte. Siis hakkas mootor normaalselt käima aga mingi relee plõksus tükk aega vasakul pool. Sellest peale on alles ainult gabariittuled, ohukad, pidurituled, armatuuri tuled, kaugtuled kangi tõmmates ka isegi. Pool- ja kaugtuled ei põle, kliima on pime, soojendus ei tööta, el. aknad ei tööta, kindel ei ole aga tundus et ka sigaretisüütaja ei tööta. ...ja vist ka radika ventilaatorid.
Nii jama koha peal ei saanud eriti lammutama ka hakata aga vaatasin kaitsmed üle, liigutasin kapoti all releesid - ei midagi. Auto jäigi parklasse praegu. Oskate äkki midagi soovitada mida esmase asjana ette võtta või on kellelgi midagi sarnast juhtunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hartz
huviline



Registreerunud 27.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 1995 2,6

postitati 28.01.10 17:42 Tsiteeri


Käis endal üle jõu. Hommikul ei läinud enam käimagi. Puksiiriga klassivenna töökotta. Kui kedagi lahendus huvitab, annan teada. Muidu võib lukku panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.01.10 17:45 Tsiteeri


No, et teemal mõte oleks siis pane ikka lahendus kirja. Lukku panemist sina ei otsusta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gunter88
huviline



Registreerunud 28.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.10 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
süüte lukku alus pesa on läbi vaheta ära ja on korras endal oli sama viga

Süüteluku aluspesa on läbi, vaheta ära ja on korras. Endal oli sama viga.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hartz
huviline



Registreerunud 27.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 1995 2,6

postitati 09.02.10 05:59 Tsiteeri


Täpselt nii oligi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Miq
huviline



Registreerunud 09.12.02
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.10 14:17 Tsiteeri


Kuna ei leidnud paremat teemat ja ei tahtnud uut ka tegema hakata, kirjutan oma mure siia. Otsingut juba kasutasin ning otsest vastust järgnevatele sümptomitele ei leidnud.

Autoks A6 C4 96a. 2,8 (128kW)

Lugu selline, et sõites langes järsku aku laadimispinge u. 10-11 voldi peale ning akutuli hakkas õrnalt hõõguma armatuuris. Olgu öeldud ka, et samaaegselt oli sisse lülitatud konditsioneer, mida ma u. pool aastat kasutanud ei olnud ning salongipuhur töötas u. 2/3 peal. Jätsin auto kiiresti teeäärsesse parklasse seisma ning kontrollisin kohe geneka rihma, mis oli terve. Lisaks katsusin ka rihma pingsust ning käega katsudes tundus olevat normaalne ning mingit rihma kriginat pole ka täheldanud.

Kuna targemat esialgu teha ei osanud, otsustasin koju sõita. Parklast välja keerates ning pisut äkilisemalt kiirendades (pöörded läksid korraks u. 4000-5000'ni) lõi voltmeetri tagasi 14V juurde ning akutuli kustus. Mõne hetke pärast aga langes pinge taas madalale ning akutuli hakkas uuesti hõõguma. Lahutasin korra siduri ning andsin uuesti pöördeid (jälle u. 4000-5000) ning pinge tõusis taas normaalseks. Niimoodi oli siis kogu kodutee. Vahepeal paaru andes läks pinge normi ning püsis seal mõne aja ja seejärel langes taas u. 10-12 voldi peale ning akutuli hakkas hõõguma.

Ehk siis, oskab keegi nõu anda, millest peaks alustama?

Geneka harjad?
Pingeregulaator?
Genekas ise?
Kaabeldus/juhtmed?
...?

Parimat,

M.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 12.05.10 14:40 Tsiteeri


Arvatavasti kulunud harjad. Pöörete peal lihtsalt väristab paika. Samas võid juhtmete ühendused üle käia ja puhastada.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Miq
huviline



Registreerunud 09.12.02
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.10 17:50 Tsiteeri


Käisin hetk tagasi uuesti proovimas. Külmalt tööle pannes oli laadimispinge normis ja u. 1 minuti jooksul ei muutunud. Kauem ei proovinud.

Kas probleem rihmaga ei või kuidagi seotud olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andu-
huviline



Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5TDI

postitati 13.05.10 15:15 Tsiteeri


Kas 2.6 mootoril tuleb generaator maha võtta kui harjasi vahetada või saab ka niisama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reinzz
huviline



Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, 2.6

postitati 13.05.10 21:10 Tsiteeri


Lihtsam on maha võtta.


154 saksa hobust...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
PRAKTIK
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.05
Asukoht: Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 1,9TDI 96kw 2004

postitati 14.05.10 04:18 Tsiteeri


Kindlasti võta maha pingeregulaator ja vaata generaatori rootori kontaktrõngaste kulumist (harjade poolt sissehõõrutud soonte sügavust) , viga võib olla rõngaste liigses kulumises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]