Lehekülgi: 1 2 3 |
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 16.05.10 13:28
|
|
|
Nonii, sai nüüd Flameko's käidud ja sama targalt tagasi tuldud. Vaatasid masina üle ja ei midagi. Arvasid, et äkki pihustid jooksevad aga ei. Viga on
seotud välise temperatuuriga!
Laupäev oli teatavasti väga soe päev. Alustasin siis sõitmist tagasi. Ja kulu nagu peab. Esimese veerandiga sõitsin 430 km, poole paagiga 780km
(esimene pool kukub mul aeglasemalt). Õhutemp oli kogu aeg +20c.
Kui öö mõõda sai saadetud ja paak uuesti täis, oli kulu jälle suur. Õhutemp ~8c, esimese veerandiga 230km, poole paagiga 450km. Üldse kulus viimase
1030km kohta 78l kütet. Masendav.
Samuti oli tuntav vahe mootori töös: esimesel päeval olid mõõdasõidud lihtsad, jõudu oli ja minekut samamoodi. Teisel päeval mootor värises ja sõit
oleks kogu aeg nagu ülesmäge olnud. Oli ka enne selline kuid pole enne ühest temperatuurist teise sõitnud, sellepärast ka vahe märkamata.
Õlivahetust oskavad paljud teha, kas keegi on nii tark, et mõtleb välja, mis sellist viga põhjustab?
Kui kütusekulu vähendamiseks ja jõu juurdesaamiseks lollitatakse kompuutrit sellega, et välisõhu temp söödetakse ette madalamana, siis äkki minul
vastupidi? Temp andur valetab lugemi kõrgemaks?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.05.10 17:18
|
|
|
Minu teada näeb aju IAT-d ja jahutusvedeliku temperatuuri.
Mõlemad andurid võiks ära vahetada (laenata töötavaid) ja vaadata, mis ta selle peale teeb.
ECT andur on ka omaette teema, kuid kui ütled, et ilmast sõltub, siis kindlasti laenata teise masina pealt töötav IAT andur.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.05.10 07:57
|
|
|
Mul pole ausalt öeldes aimugi, ehk keegi targem oskab öelda.
IAT = Intake Air Temperature, ehk siis sisselaskesse tuleva õhu temperatuur.
Ma arvan, et Elsawin või ETKA (mis sul juba lahti oli) on abiks.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 17.05.10 13:04
|
|
|
Ostsin uue anduri (G71/G72).
Pin 1 ja 2 on siis groung ja temp
Vanal takistus toatemperatuuril 2,05 kohmi, uuel 2,12 kohmi, umbes 32c juures vanal 1,48 kohmi, uuel 1,54. Seega 10c = ~0,5 kohmi.
Ehk siis vana näitab tõesti kõrgemat tempi. Hetkel ei ole aega arvutit taha panna, eks hiljem üritab.
1
Signal ground
Brown/blue
pin 25 of the ECU
2
Temperature output voltage
Grey/green
pin 13 of the ECU
3
5V supply and reference voltage
Purple/red
pin 39 of the ECU
4
Pressure output voltage
Yellow/black
Pin 40 of the ECU
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.05.10 13:17
|
|
|
10C mõjutab asja päris palju...
Eks vaata, kas selle anduri vahetusest on kasu...
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 17.05.10 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
10C mõjutab asja päris palju...
Eks vaata, kas selle anduri vahetusest on kasu... |
Üritan õhtul mõlemad andurid külmikusse panna. Soojas ei ole kütusekulul vahet - eks näis, mis vahe külmas on (mitte sügavkülmas).
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 18.05.10 13:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
10C mõjutab asja päris palju...
Eks vaata, kas selle anduri vahetusest on kasu... |
Ei ole 10c, vahe on 0,06kOhmi, seega ~1c.
30km linnasõitu ja ei mingit paranemist. Kulu 9,3l/100km
E: Panin mõlemad andurid külmikusse ja vahe on 3c juures natuke suurem; ehk siis 0,4 kOhmi. Kuid asja teeb keeruliseks 5v toide, mis peale tuleb. Neid
omavahel võrreldes on tulemus jälle vastupidine - seega kokkuvõttes ei ole anduritel vahet.
Järgmine siis MAF testimine, kahjuks ei ole enam aega - peab testri vist reisile kaasa võtma
Here's some of the tests for the sensor:
* Disconnect 5-pin connector from Mass Air Flow (MAF) Sensor -G70- with Intake Air Temperature (IAT) Sensor -G42- (arrow).
* Connect multimeter to terminal 2 of connector and engine Ground (GND) for voltage measurement.
* Start engine, and let run at idle. Specified value: 11.0 to 15.0 V
* Switch ignition off.
* Connect multimeter to terminal 4 of connector and engine Ground (GND) for voltage measurement.
* Switch ignition on. Specified value: at least 4.5 V
* Switch ignition off.
The rest of the tests are best XXXX XXXX a scan tool.
Do they know if the fuel pressure is good and holds when the key is turned off?
Read more: http://www.justanswer.com/questions/1gvri-0n-th-2001-new-beetle-there-is-a-tsb-xx-ignition-coil-problem#ixzz0oJgPhqeZ
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 13.08.10 08:09
|
|
|
Ikka sama seis ainult et ....
Paar päeva tagasi lõi korraks kulu tagasi normi aga seda jubed asuitsu saatel. Kui pöörded kiirendades üle 2000 läksid, tossas nagu Ikarus buss.
Niisama kulgedes ei olnud näha. Jõudu ei olnud. Sõitsin nii mingi 50km. Maanteel kulu 4-5 l/100km.
Lülitasin mootori välja ja uuel katsel kõik OK. Ka kulu (st kõrge).
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 04.07.11 20:32
|
|
|
Lõpuks akkab see teema ka ennat ammendama. Täpselt ei teagi, mis täpselt selle põhjustas, natuke on ringi tehtud, rihmad sisse sõidetud jne.
Sain viimase paagi keskmiseks 5,7 l/100km, mis on üsna OK. Üks rahvast/kaupa täis reis Viljandi, ülejäänud kaubavedu Tallinnast. Ja olgem ausad -
mõõdasõitudel on üsna mõnus käsitsi mõni käik alla lüüa.
Vbl on asi Olerexi küttes, viimased 2 paagitäit on sealt, enne oli Statoil.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |