Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
|
Hadi
huviline
Registreerunud 17.06.06
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.9 TDI Avant
|
postitati 18.11.09 10:28
|
|
|
Kas on saada kusadilt poest piltidel olevat remontkomplekti (vaja sealolevat vasktoru)?
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 18.11.09 10:33
|
|
|
Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada.
|
|
|
|
Hadi
huviline
Registreerunud 17.06.06
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.9 TDI Avant
|
postitati 18.11.09 10:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada. |
Tänan! Tore. Mis võiks olla selle komplekti normaalne hind? Eraldi neid vidinaid (vasktoru ) pole nagu-nii müüa?
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 18.11.09 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hadi
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada. |
Tänan! Tore. Mis võiks olla selle komplekti normaalne hind? Eraldi neid vidinaid (vasktoru ) pole nagu-nii müüa? |
No Saksamaal maksab 25€ (ümardatult 390EEK). Hea oleks teada palju Eestis esindused küsivad.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
Ott_S
huviline
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 18.11.09 22:54
|
|
|
Ise ostsin kunagi Revalist selle komplekti ja kui mu mälu mind ei peta, siis oli see hinne nii 600 tuuris.
|
|
|
|
makku
huviline
Registreerunud 13.02.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 2010 3,0 TDI Q
|
postitati 19.11.09 07:18
|
|
|
Selline remontkomplekt Tartu Forsis 732 EEK.Eelmine nädal küsisin.Lammaris küsiti 800 kogu komplekti eest.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 19.11.09 16:49
|
|
|
Mul oli see vasktoru keskelt pooleks ja klaasipesu vedelik jooksis ilusti polstrivahelt salongi. Tegin ümber- kola seest otsisin paraja mõõduga
plastik toru, mis läks vasktorule peale. Selle varre mille sees vasktoru on, puurisin läbi (seal sees on mingid kohad mis on peenemad ja algul vedas
plast toru kaasa). Kokkupannes hiljem lõikasin toru parajaks ja sinna otsa läks see pesudüüs nagu sõrm sõbra p_rsse ja valmis ta oli. Hinnaks tuli 0
eeku ja natuke loovat tööd. Töötab siiani ja kusagilt vahelt välja ja sisse salongi ei aja.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.11.09 18:17
|
|
|
Mina lihtsalt panin teise otsa tihendi vahele ja siiani peab, st. mootor seest märjaks ei saa ja polstrialune samuti kuiv.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 19.11.09 22:00
|
|
|
Aga kuidas saada seda kojameest sealt mootori otsast lahti? Tundub, et seda pole sealt keegi kunagi ära võtnud ja ilma mutrita seisab ta seal nuudi
otsas sama hästi kui mutriga. On kellegil mingi loov lähenemine sellele välja mõeldud?
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 19.11.09 22:04
|
|
|
Ise lasin sinna määret vahele, koputasin õrnalt väikse haamriga ja siis väntsutasin õrnalt igale poole kojamehest kinni hoides.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.11.09 19:19
|
|
|
Läbitud peavalu- puhasta seal see nuudi ja võlli vaheline vahe ära(nõelaga) ja leota äädikaga, kokakoolaga või mingi ainega mis sööb läbi oksüdeerunud
p_sa. Ja koputa mingi asjaga ümber kojamehe varre,samas tõmmates. Tuleb lahti küll läbi pisarate
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 19.03.10 19:17
|
|
|
Kas mingit ainet ei oska soovitada, mis sööks seda roostet ja mida poelettidel müüa oleks.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 20.03.10 16:35
|
|
|
Ma tõmmitsaga neid eemaldanud. Natuke pidin muidugi tõmmitsat käia peal õhemaks tegema, et haaratsid vahele mahuks. Enne tõmmitsaid olin ma vist terve
mendelejevi sinna peale uputanud ja varre mõlki koputanud, mõttetu vaev ja ajakulu ning uue varre pidin lõpuks ikka panema, sest vanal polnud enam
mingit kaubanduslikku välimust
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.10 17:03
|
|
|
Kuna teema pealkiri võimaldab, siis kurdaks niikohal kah oma murekest. Viimase poole aasta jooksul on läbi läinud kaks kojamehe vedru ! On nii läbi
et võin kojamehe tõmmata klaasist 1cm kaugusele ja sinna ta jääbki. Ometi
on vedru veel nii tugeva tõmbega, et näpitsatega teda sealt kätte ei saa. Vars liigub hinge küljes vabalt. On keegi selle probleemiga kokku puutunud ?
Plaan ikka uue osa järele kah küsida aga eks too hind ole arvatavasti mõtetult kirves.
Ajhaa, kas pesuvedeliku düüs peab koos kojamehega käima või peab keskele pritsima koguaeg ? Mul käib koos kojamehega, samas kägiseb koguaeg imelikult.
Düüs sai sügisel uue originaali vastu vahetatud.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 20.03.10 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: makku
Selline remontkomplekt Tartu Forsis 732 EEK.Eelmine nädal küsisin.Lammaris küsiti 800 kogu komplekti eest. |
Uus remondikomplekt esindusest (C5) alla 40 euri.
Siin vanem teema:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52356
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.03.10 07:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
.
Ajhaa, kas pesuvedeliku düüs peab koos kojamehega käima või peab keskele pritsima koguaeg ? Mul käib koos kojamehega, samas kägiseb koguaeg imelikult.
Düüs sai sügisel uue originaali vastu vahetatud. |
Tegelikkuses peaks pritsima keskele, kuid düüside torud on seest mädanenud ja murduvad pooleks siis tolle tulemusena hakkabgi koos kojamehega ühte
rada liikuma.
Mönes möttes on too hea ja teisalt jälle kehv.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 02.10.10 05:57
|
|
|
Endal lõpetas ka mingi aeg tagasi tagumine kojamees töö, eile siis kakkusin lahti ja asusin asja uurima. Puhastasin süsteemi natuke, kuna erilist
plöga seal ei olnud, isegi vana tavott oli alles, ainsa vea tuvastasin, tundus, et el. mootor ei tööta. Võtsin mootori küljest ära puhastasin
kontaktid ja panin kokku tagasi aga ei midagi. Pistik ja juhtmed tundusid korralikud olevad. Kuidas selle mootori juhtimine muidu toimub, mingeid
juhtmeid ma sinna mootorisse minemas ka ei näinud. Ma ei võtnud kojamehe kremplit küljest ka ära vaid võtsin kaane pealt ära ja ka mootori küljest.
Kas mootorist saab asja või mitte.
|
|
|
nakaman
huviline
Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9Tdi AVB
|
postitati 04.11.11 22:41
|
|
|
Kogemus siis B6 Avant kerega.
Sümptomid:
Kojamees jäi üha aeglasemaks, kuni viimaks üldse seisma.
Viga:
Kojamehe võll oli hülsi sees nii roostes, et mootor ei jõudnud enam võlli ringi kerida.
Lahendus:
Mehhanism sai lahti lammutatud, võlli liivapaberiga lihvitud ja roostekaitsega üle tehtud. Hülss seest davotti täis ja krempel kokku tagasi. Nagu
imeväel säästetud nii mõnigi kopikas. Kõige rohkem jamamist on polstri lahti saamisega ja kojamehe otsast ära saamisega. Kojamehe sain ära ilma
tõmmitsata - WD40 ja haamriga toksimist, külgedelt, nuudi ümbert. Polstrit tuli sikutada ka akna servast. Siin pilt tööriistast mis selleks mõeldud ja
tööde järjestus
Kogu teema SIIN
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 02.04.14 03:44
|
|
|
Enda tähelepanek C5 kerega Audi tagaklaasi kojamehe varre osas. Mu enda masinal oli täisplastikust kojamehe vars mis lagunes siin eelmisel
nädalavahetusel lihtsalt sellest kohast kus vars nuudi otsa kinnitub - ära. Paistab olevat tüüpviga sest esiteks annab plastik ümbert UV kiirgusest
nõrgestunud ja vanadusest väsinuna saba ja puruneb koos sellega ka see silumiiniumist sisu kus peaks olema nuudi hambad. Kummaline selle asja juures
on just see, et romulast uut vart otsides (siinkohal reklaam kodulehele http://www.varuosakeskus.ee mis säästab oluliselt teie aega ja närvi) pakuti Audi Allroadi oma. Erinevus minu ja selle allroadi
omaga oli selles, et minul olid kõik detailid plastikust aga allroadilt maha tulnud isendil oli suurem osa metallist. Muidugi oli see nö nõrk
kinnituskoht ikka plastikust aga miskipärast tundub, et see vars on kuidagi kvaliteetsem. Samas kohas oli pakkuda lammutusel olevalt autolt ka seda nö
uuematüübilist täisplastikust isendit. Kui küsisin, et kas seda ei saaks, oldi lahkelt nõus selle maha keerama. See mis algul nägi ilus ja terve
purunes lahti võtmisel veel hullemini kui mu enda oma nii et läks kaubaks siiski see algselt pakutud Allroadi oma ja siit tegingi järeldused, et mingi
kvaliteedi vahe siin paistab vist peituvat.
Samas üks tuttav rääkis, et keegi olevat teinud C5-ele kojamehe varre C4 kerega masinalt võetud varrest. Ainus mis ta pidi tegema, oli vart lühemaks
ja mõõtu lõikama ning konksu uuesti painutama kuna C4-l on see vars pikem kui C5-l. Siinkohal jäin ma mõttesse, et milleks hakata väänama ja käänama
C4 kojameest kui võiks panna B4 kojamehe varre mille pikkus põhimõtteliselt kattub C5 kojamehe omaga ja peaks kuuldu põhjal samamoodi nuudi otsa
haakuma. Ise selle teeni muidugi ei jõudnud aga tuleb tõdeda, et C4/B4-jal oli see asi ikka tehtud materjalist mis kestab.
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 09.04.14 16:26
|
|
|
Selline näeb siis enamalt jaolt välja C5 tagumise kojamehe vars peale nuudi küljes eemaldamist.
XZN M16
|
|
|
|
inaaris
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.15 10:22
|
|
|
Minu kogemus selle teemaga oli analoogne nagu eelkõnelejatel.
Hoolduses öeldi, et 150 EUR + töö oleks kogu kupatus olnud. Ehk, ma arvan, et ca 250 EUR kandis.
Autoks A4 Avant 2006.
Võtsin lahti , õlitasin kõik osad ära ja kuivatasin mootori ära, mis oli milleski väga niiskeks muutunud.
Teipisin kõik kohad kinni ja nüüd töötab jälle nagu uus .
Kui tahad seda sealt konstruktsiooni küljest lahti võtta, siis see ei ole kõige hullem (v.a see, et kõik tuleb eelnevalt sealt laiali võtta, v.a
kojamees ise). Vajad kuuskant võtit ja mingit instrumenti, mis lubab sul nurga all keerata. Kokku-lahti peaks tubases tingimuses olema ca 1,5h, mitte
rohkem.
|
|
|
iguaan
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05
|
postitati 25.06.15 15:22
|
|
|
Endal sai ka see kadalipp kevadel läbi tehtud. Jaole sain ka õnneks õigel ajal, töötamise kiirus vähenes kuni lõpuks üldse ei liikunud. lahti
kiskumine oli omamoodi piin, eriti piitsa kätte saamine võlli otsast. Peale tunnikest vaikset vägistamist ja nagistamist sai U-rauast koos
poldi/muttriga valmistatud väike tõmmits, mis osutus edukaks. Peale avamist vaatas vastu selline pilt.
Hoovastik nii kinni roostetanud, et alguses sai korralikult leotatud wd40 ga, siis jõuga liigutatud. Protseduur sai läbitud päris mitu korda, kuni
lõpuks kõik vabalt liikus ja sai üle määritud tavoti laadse tootega. Kokku tagasi ja kõik töötab vinks vonks.
|
|
|