Kuido7
huviline
Registreerunud 30.08.09
Asukoht: võrumaa/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1996
|
postitati 31.10.09 17:31
|
|
|
Naastude lisamine rehvi
Tere!
Oleks soov talverehvidesse naelu juurde lisada.
Kas keegi teab või oskab soovitada Tartus mõnda kohta.
Ja veel tahaks teda palju maksab?
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 31.10.09 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuido7
Tere!
Oleks soov talverehvidesse naelu juurde lisada.
Kas keegi teab või oskab soovitada Tartus mõnda kohta.
Ja veel tahaks teda palju maksab? |
Kas on uued rehvid ja miks sa tahad neid lisada, see toob pigem kahju, kui kasu?!
|
|
|
|
Kuido7
huviline
Registreerunud 30.08.09
Asukoht: võrumaa/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1996
|
postitati 31.10.09 17:58
|
|
|
Rehvid on kasutatud ja eelnevalt naelad sees olnud.
Üldiselt on head ja korralikud rehvid aga ajapikku on mõningad naelad kaduma läinud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 31.10.09 18:04
|
|
|
Minuteada vanas augus uus nael pidama ei jää.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 31.10.09 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuido7
Rehvid on kasutatud ja eelnevalt naelad sees olnud.
Üldiselt on head ja korralikud rehvid aga ajapikku on mõningad naelad kaduma läinud. |
Siis ei anna sinna enam midagi panna...
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 31.10.09 20:49
|
|
|
Töö pole keeruline, kuid on suhteliselt aja ja ressursi mahukas. Ning kõik naelad ei pruugi tõesti sõltuvalt kujust ja aukude rebenemistest pidama
jääda.
Kõigepealt pead otsima täpselt sama tootja sama tüüpi rehvi, mille kulumisaste on umbes sarnane. Uus nael oleks nii või teisiti liiga pikk.
Sellest kõik vanad naelad lapiku kruvikaga välja väänata. Vanad naelad kummijääkidest puhtaks kraapida ja korraks soolhappe ehk torusiili sisse kasta,
mis tõmbab alumiiniumi ilusti haljaks. Jooksva vee alt korra läbi.
Siis on vaja sellist eriliimi nagu Loctite 480, mille väikseim 20ml pudel maksab umbes 300 krooni.
Siis puhastad rehvi sees augud, kust naelad puudu, korralikult kividest, liivast ja kummitükkidest.
Nüüd on vaja veel pikkade otstega peenikesi näpitsaid, millega surud rehvi sees oleva augu laiali.
Seejärel lased tilga liimi auku ja lükkad lapiku kruvikaga naela järgi.
Nüüd tuleb keerulisem osa: kuna naelad ja rehv on erinevalt kulunud, siis on vaja veel Dremelit ja väikest teemantfreesi, millega kõvasulamsüdamikuga
alumiiniumnaelu lühemaks käiata, mis rehvist liiga palju välja ulatuvad.
Kui oled tutika rehvi pooltest naeltest puhtaks kapsutanud, siis võib-olla isegi tasub jebida, kuid kulunud rehvi puhul kipuvad naelad ikkagi liiga
pikaks jääma ning pole säilinud ka eriti kummikihti, mis naela tihedalt kinni hoiaks. Nii et kõik on võimalik, aga iseasi kas ka mõtekas !
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 02.11.09 16:18
|
|
|
Mina soovitaks seespoolt kipsikruve välja poole lasta akutrelliga (1000tk maksab ~200.- ) ja ongi uhked piigid valmis. Ja kui veel huvitavaid
lahendusi ootad siis mine kaupomaailma.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
vuchmann
huviline
Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: CLS 55 AMG 400 kW
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 03.11.09 00:30
|
|
|
Ise ka sama küsimuse ees, et kas saab uuesti naelutada, nimelt sai ostetud väga vähe sõitnud rehvid, jääk veel 8mm, uuena 9-10 mm. Eelmine omanik oli
kevade saabudes naelad välja kiskunud ja siis auto maha müünud. Et kas asjal oleks jumet.
Eelmine talv olid Hiluxil cooper discoverer naelrehvid, mis kevade saabudes juba ikka väga kulunud olid. Naelad loksusid nii jubedalt sees, et
tõmba või näpuga välja. Kui naelrehvi aeg läbi hakkas saama siis üritasin naeltest vabaneda niimoodi, et lasin rehvi suitsema asfaldi peal.
Suitsupilve hajumisega läksin vaatama mis siis toimus ja avanenud vaatepilt oli ikka masendav, mõni üksik nael oli ainult kadunud
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 06.11.09 15:40
|
|
|
home made naela tangid ja naelutamine
Nii härrased, ärge naerma hakkage, aga tegin sellise triki ära ja naelutasin ise oma audi v8 rehvid
Helistasin ühte kohalikku rehvitöökotta ja sealt ainult naerdi selle üle ja ei tahtud kuuldagi sellest midagi. Ütlesin et teen ise naelatangid ja
naelutan ise. Sellepeale tuli teisepoolt torust veelrohkem üleolevat naeru ja sooviti edu spets riistade valmistamisel. Lõpuks sain niipalju kaubale ja ostsin naelu 60 senti tükk mis olid 10mm
pikad.
natuke mõtlemist ja ca 1h tõõd ja juba oligi home made naelatangid valmis ja juba esimesed vanad naastud ka siise pandud. Endagi imestuseks toimis asi
suurepäraselt.
Sai siis naelte järgi kimatud ja ostetud 500 naela ning demonstreeritud kuidas naela paigutada kasutatud rehvi. Vanal olid silmad punnis. Seepeale kostus kohe, no ega need pidama ei jää, nagu sõidad nii nad kohe
väljas ka, ise ei osanud midagi õelda sellepeale, kui ei jää siis ei jää, aga võta näpust. Sai siis kaks regvi äranaelutatud ja sõidetud u 100km. Pool
sellest asfaldil. Esimesed 10 km vaikselt ja siis sai ikka suht julmalt minna antud. Autoks siis v8 4.2
Lõppunktis kontrollitud ja kõik naelad olid alles
Lisan ka mõne pildi, kus on sõitnud 100km rehv koos naeltega ja üks pooleli olev rehv, kuigi oma silm ja käsi on kuningas
Teadmiseks veel niipalju, et abiks oli ka väiksemat sorti lapik kruvikeeraja, millega käisin kõik naelaaugud üle, et seal sees kive ei oleks. Suureks
abiks sammuti väike haamer, sest mõni nael nagu ei läinud kohe päris oma pessa, siis sai paar kergemat pauku antud ja oligi ok. Ajakulu kohapealt veel
niipalju, et 17" rehvi naelutamiseks kulub ca 1h
On olemas ka jämedama läbimõõduga naelu, kui naela auk juba suuremaks loksinud või kulunud. Ise panin kõige lihtsamad ja peenemad naelad mis sain.
Kellel nüüd midagi õelda on, et loll, mõttetu töö jne, siis andke tuld, kest tahab see võib omakäega katsuma tulla.
Ja üks asi veel, kuskil 4x4 foorumis käis läbi mingi teema ka naelateritajast, et kui nael liiga pikk on, siis freesib parajasse mõõtu ja teravaks.
Parimatega Timmo
|
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 06.11.09 15:57
|
|
|
Patendi ametisse kähku oma tangidega
Kui naelad rehvis püsivad, siis ok ju.
|
|
|
Timmu
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Q
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 06.11.09 16:43
|
|
|
Huvitav kui palju neid eripikkustes esineb ?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.11.09 16:58
|
|
|
Liimiga panid või kuivalt, timukas100?
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 06.11.09 18:53
|
|
|
Ilma liimita, lihtsalt võtsin ja panin.
Plaan ka Hilux´il BFG A/T äranaelutada, just käisin talvemõnusi nautimas ja ikka kuradi libe on.
Esmaspäeval tuleb reis Pärnu ja eks annan teada kuidas naelad rehvis elavad
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.11.09 20:24
|
|
|
Loctite 480
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 06.11.09 21:08
|
|
|
No mina olen proovinud suhteliselt uutesse rehvidesse kadumaläinud naelu asendada. Naelad ostsin uued ja rehvimustri jääksügavus oli 7-8 mm. Nael aga
mõeldud 9-10mm jaoks. Paigaldada suht keeruline, kuna augud rehvis veel sedavõrd tihedad, kuid liimimiseks kasutasin klaasiliimi, mis esmalt toimis
justkui määrdeainena, seega naelad sai libedalt sisse. Asendasin u. viiendik naelu, kuid tulemus ei paranenud( korduvaid katsetusi jäärajal).
Järeldasin seda, et uus nael siiski liiga pikk ja ilmselt naelapesa ei suuda naelale enam korralikku asendit tagada... Välja tulid pärast paar tuhat
km maanteeed ja 500km jäärada u. pooled.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 09.11.09 17:43
|
|
|
Nonii, värsked tulemused, naisterahvas käis ära Pärnus, kokku sõitis odomeetri järgi 260km. Esmasel vaatlusel istuvad naelad omal kohal nagu vanad
mehed ennemuiste
Muideks, mustri sügavus nendel rehvidel on 7-8mm.
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 09.11.09 19:07
|
|
|
Tallinna rahvas võib rehvi naelutamisega minu poole pöörduda.
Isiklikult olen naelutanud piike, motika rehve, kasuatud- ja uusi rehve. Eelmine aasta soovisid paar kalameest oma saabastele sammuti korralikke
naelu. Igasugu asju tuleb ette. Kui rehvidel ei ole naela auke siis oleme ka neid puurinud.
Sammuti lõikame rehvi mustrit lahti, et pori paremini välja läheks.
Aga kui rehvil on mustrit 4mm siis ei ole mõtet enam neid uusi naelu sinna sisse panna. See teeb juba pikem halba kui head.
Kõik on teostatav aga kas alati on sellel jamal pointi.
|
|
|