Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 30.01.23 09:36
|
|
|
Kas a8 4,0 mootoril ei ole neid vardaid, nagu kolmestel? Vähemalt kiirel neti tuvastusel ei leia sellele mootorile vardaid. On hakanud enda masinal
seda viga sees hoida. Kui eelvalt chip tehtud, siis kas nende välja progemisel vana tjuuninguga miskit juhtub?
1 Fault Found:
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 000 - Lower limit not reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 651 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 20.7 %
Duty Cycle: 87.9 %
Duty Cycle: 0.4 %
Temperature: 46.8°C
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.01.23 09:47
|
|
|
Sealt on vaja klapid füüsiliselt välja ka võtta ja EGR eemaldada.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 13.09.23 16:57
|
|
|
Chip.ee pakub vàlja progemist ja koik pidi hea jààma, et Audidel pole vaja füüsiliselt eemaldada, ei kuku sisse. vôta nüüd kinni, mis see hea oleks.
Igatahes, seni asi soitmist ei ole seganud ja pole ka tegelenud asjaga.
|
|
|
rayson
huviline
Registreerunud 13.01.24
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.24 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mitte mingit vahet ei ole graafikul.
Need klapid on üldse vajalikud ainult EGR-i pärast madalal koormusel.
S.t. kui EGR on sees on need seal selleks, et heitgaas ja õhk paremini seguneks ning põlemine paremini toimuks.
Kui EGR-i pole on sul nagunii igal pool värske õhk ning neid pole vaja, sest mis mõte on värsket õhku värske õhuga segada?
Ja EGR pannakse kohe kinni, kui kütusekogus üle 35mg läheb, samuti tehakse klapid täiesti lahti kohe. | Seda minagi - klappide
juhtmootorite pistikud ühendatud või mitte, vahet pole. |
|
|
|
rayson
huviline
Registreerunud 13.01.24
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.24 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mitte mingit vahet ei ole graafikul.
Need klapid on üldse vajalikud ainult EGR-i pärast madalal koormusel.
S.t. kui EGR on sees on need seal selleks, et heitgaas ja õhk paremini seguneks ning põlemine paremini toimuks.
Kui EGR-i pole on sul nagunii igal pool värske õhk ning neid pole vaja, sest mis mõte on värsket õhku värske õhuga segada?
Ja EGR pannakse kohe kinni, kui kütusekogus üle 35mg läheb, samuti tehakse klapid täiesti lahti kohe. | Seda minagi - klappide
juhtmootorite pistikud ühendatud või mitte, vahet pole. |
|
|
|
rayson
huviline
Registreerunud 13.01.24
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.24 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mitte mingit vahet ei ole graafikul.
Need klapid on üldse vajalikud ainult EGR-i pärast madalal koormusel.
S.t. kui EGR on sees on need seal selleks, et heitgaas ja õhk paremini seguneks ning põlemine paremini toimuks.
Kui EGR-i pole on sul nagunii igal pool värske õhk ning neid pole vaja, sest mis mõte on värsket õhku värske õhuga segada?
Ja EGR pannakse kohe kinni, kui kütusekogus üle 35mg läheb, samuti tehakse klapid täiesti lahti kohe. | Seda minagi - klappide
juhtmootorite pistikud ühendatud või mitte, vahet pole. |
Tere!Mis selline töö maksab koos puhastusega,äkki aitab algul remontkomplekt,või mõtetu teema?
Parimat
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
|