Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A8 alates 2004 (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 6229)
inqontrol
huviline



Registreerunud 07.09.07
Asukoht: türi
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.09 18:09 Tsiteeri
Audi A8 alates 2004



Tere,
Küsimus audi a8 kohta alates 2004, kuidas nad vastu peavad ja palju maksavad varuosad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.09 18:20 Tsiteeri


Hästi, kui korralikult hooldada ning kuluosad on suht hea hinnaga.

Ma näiteks sõidan sellisega juba üle paari aasta ning nii odavate ülalpidamiskuludega autot mul enne olnud ei ole. Isegi C4 kerega A6 tahtis rohkem ülalpidamiskuludeks kui see A8. Loomulikult on hooldus tiba kallim ja seda tänu suurema mootori õlikogusele.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inqontrol
huviline



Registreerunud 07.09.07
Asukoht: türi
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.09 20:07 Tsiteeri


Aga oskad ehk öelda, mis hinnaga on tal näiteks igasugused puksid, kondid, piduriklotsid jne, võrreldes näiteks A6 millest sa rääkisid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.10.09 20:13 Tsiteeri


Neid vidinaid on poole rohkem:D ja poole kallimiad:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 04.10.09 22:04 Tsiteeri


Arvamusi on erinevaid, minu arvamus on see, et A8 on miljonäri auto. Näpuga pukside hinnakirjas järge taga ajades.. - see auto pole Sinule. Tutvusringkonnas on viimase kerega 8 Lang W12, mis olematu läbisõidu juures tahtis Revalis "õlitulukese vilkumise pärast" 98 000.- remonti. Natuke aega hiljem ei tulnud uks lahti. Oli 2 varianti- kas lõigata ukseplekk puru (30k), või polster (20k). Läks polster. Ja ma ei mõtle seda välja- ehk, hooldus võib väga mõistlik olla, aga kas suurem väljaminek jätaks auto seisma? Äärmuslikud näited küll, aga see, kes tahab- saab mu mõttest aru. Muidu soovitan 3,0TDi'd. Uskumatu dünaamikaga mootor minu arvates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.09 23:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Arvamusi on erinevaid, minu arvamus on see, et A8 on miljonäri auto. Näpuga pukside hinnakirjas järge taga ajades.. - see auto pole Sinule. Tutvusringkonnas on viimase kerega 8 Lang W12, mis olematu läbisõidu juures tahtis Revalis "õlitulukese vilkumise pärast" 98 000.- remonti. Natuke aega hiljem ei tulnud uks lahti. Oli 2 varianti- kas lõigata ukseplekk puru (30k), või polster (20k). Läks polster. Ja ma ei mõtle seda välja- ehk, hooldus võib väga mõistlik olla, aga kas suurem väljaminek jätaks auto seisma? Äärmuslikud näited küll, aga see, kes tahab- saab mu mõttest aru. Muidu soovitan 3,0TDi'd. Uskumatu dünaamikaga mootor minu arvates.

See on kahe otsaga asi. Kui sa räägid, et uks oli kinni ja valikud olid polster või uks ise, siis millised oleksid olnud valikud sinu S4 puhul? Muideks D3 uksepolstri saab suhteliselt väikeste kahjustustega seest poolt lahti. Samas, kui olekski tarvis uut uksepolstrit, siis ilmselt on B5 omasid Eestist rohkem saada, kuid naaberriikides on ka D3 omasid piisavalt. Ja kui sinu masinal õlituluke vilkuma hakkab ning auto Revalisse viid, siis võib vabalt sealt ka 98k arve tulla.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.10.09 07:08 Tsiteeri


Uuema ja kallima auto puhul võiks kulu hulka arvestada ka amortisatsiooni. Kui turuhind langeb aastaga 100+k, teeb seegi juba ühe kuu kulutuseks ligi 10k. Pluss siis veel liisinguintress ja kasko, kui kohe välja ei osta või pole võimalust seda kõike firma kuludesse kanda, nagu Raul seda kahtlemata teeb. Alles pärast seda hakkavad lisanduma auto liigutamisega seotud kulud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 07.10.09 19:26 Tsiteeri


Jagan Maku arvamust. Auto nagu auto ikka, pole mingi imeloom see D3 A8. Kümne või sajatuhandesed arved ei ole mingi rusikareegel seda sorti auto puhul, maksta võid kuitahes palju kui ise ei taha/suuda/viitsi alternatiive või muid lahendusi otsida. Mark ja mudel ei ole määravad. Lihtsalt kui on sul taoline masin siis meeldib teenindustel ka "täislaksuga panna". Õigeaegselt hooldades/remontides ei teki üldjuhul selliseid üllatusi ja kui veel natuke viitsid otsida, leiab ka spetsiifilisi (mootori) juppe kordades odavamalt, Eesti on ikka täiesti konnatiik selle kohapealt, siin on ju ainult esindus ja esindus...

Ehk inimesele, kellele antud masin meeldib, pole mõtet väga muretseda, tee autole kontroll, uuri hooldusajalugu ja kui kõik klapib siis osta ära. ;)
Ilmselgelt peab sul raha ka jätkuma remondiks, kuid minu arvates ei erine see auto oluliselt mõnest muust taolisest remondi arvete pärast. Enne kui rahapakke loopima hakkate uurige, ja kuulake maad veidi.
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 07.10.09 19:54 Tsiteeri


No kui nüüd natuke arvutada....
Auto pidamise ajaks umbes 3a, ja ls selle ajaga 100k? Ostuhind ca 350k.
Kui liisid: Sissemaks 35k ,kapitalirent 10k, kasutus 6k kuus. Kasko 38k aastas, liikluskindlustus umbes 3-4k aastas. Igakuine kulu oleks siis umbes 14/10k kuus. Sinna otsa löö veel remont/hooldus/küte/rehvid. Läbisõidupõhiselt arvestades on kütusekuluna 18EEK/L*12L/100km korrutades võimalik saada, et 100k km kolme aasta peale annab kuu lõikes lisaks 6k. Mis teeb soetus+kütus ca 16k/kuus kasutusrendi puhul. See on selline laias laastus arvestus. Ma pakuks, et sellise auto ostmiseks peaks netosissetulek olema umbes 40k kuus. Siis võib kindel olla, et auto aasta pärast hädamüüki ei lähe.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 07.10.09 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Hästi, kui korralikult hooldada ning kuluosad on suht hea hinnaga.

Ma näiteks sõidan sellisega juba üle paari aasta ning nii odavate ülalpidamiskuludega autot mul enne olnud ei ole. Isegi C4 kerega A6 tahtis rohkem ülalpidamiskuludeks kui see A8. Loomulikult on hooldus tiba kallim ja seda tänu suurema mootori õlikogusele.

Tiba kehv võrdlus, sest vaevalt ka 5 aastat vana c4 eriti raha rööviks ;). Uuema D kere puhul on minuarust suht elementaarne, et võiks 50-100k vaba pappi kohe veel varnast võtta, mitte liisida ja "surra" :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 08.10.09 07:12 Tsiteeri


Kui nüüd võrrelda alates 2004 aasta A8 hooldust sama aasta A6 omaga, siis ei ole viimase ülalpidamise kulud grammigi odavamad, sõidumugavuse vahe aga see-eest küll.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 08.10.09 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inqontrol
Tere,
Küsimus audi a8 kohta alates 2004, kuidas nad vastu peavad ja palju maksavad varuosad?


Mis mootorit Sa silmas pead, bensukat ei tea, aga diisli puhul arvesta ikka jah miinimum 15 raha kuus aasta peale koos kõige jamaga kokku.

NB! Sellised siis minu kulud;) Mul muidugi A6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Erki_A
huviline



Registreerunud 04.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.09 17:50 Tsiteeri


Kas D3 A8-l mingeid suuremaid kindlaid kuluartikleid ka esineb, nagu e65 seitsmesajase BMW puhul 100% Eestis sõitnud masinatest mingi aja pärast uut roolilatti tahab?

Rixi mainitud 35 k kahe aasta peale tundub enam-vähem samasse auku nagu 745 pidamine.
Võibolla kellelgi kogemust mõlema masinaga ja oskab e65 745-t ja 4.2 A8-t võrrelda?
BMW n62 4.4 V8 nõrgemate kohtadega olen kursis, aga kuidas A8 peal olev 4.2 V8 ennast üleval peab?
Kui tihti tekitavad peavalu karterituulutusklapid, süütepoolid, klapikambrikaante tihendid, muutuv klapiajastus jms?


3 x V8
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.11.09 07:54 Tsiteeri


Suuremaid kuluartikleid esineb samamoodi; ntx üks vend audiworld`i foorumist kirjutab:

"Here's a few items fixed on my 2005 A8:

New Radiator
2 Ignition Coils (on road breakdown)
Rear transaxle (major repair)
thermostat (on road breakdown)
sunroof deflector motor
Trunk hinges
Electric Trunk latch
Fuel pressure regulator
Navigation disk reader/drive
Transmission shift chirp fix
Brake switch
Brake Pads at 45,000

Approx $13,000 in repairs in the past 3 years. Nice car otherwise. "


Et summad lisaks hooldusele on suureks (üle 40k/aastas meie rahas) läinud, viitab, muidugi, ka sellele, et iga väikse asjaga on kohe esindusse joostud ja korda lastud teha....
Originaaljutt ise siin.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.09 08:19 Tsiteeri


Eks igaüks teeb ise oma valikud, kuid minu arvates ei pea alati ostma kõige kallimat varuosa ja autoremondi hind siin riigis ei ole ka otseselt seotud kvaliteediga.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 13.11.09 08:56 Tsiteeri


Bensukatel (3,7 ja 4,2) on ketipingutid kallim teema, 20k + töö. Pidavat olema suht regulaarne teema. Muidu moto on lihtne ja kestev. Nagu Marko juba ütles, ei pea iga asja peale esindusse jooksma. Ei ole see auto midagi erilist, et keegi teine selle remondiga hakkama ei saaks. Elektroonikaga teised lood. Aga viimasega on kahjuks nii, et ega meie maal vastavat kompetensti just ülemäära palju ei leidu. Diagnostist viga maha lugeda ja selle järgi tuimalt kontrollereid/andureid vahetama hakata tuleb igaüks, välja selgitamata, kas viga üldse selles peitub.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mikk
huviline



Registreerunud 01.05.10
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.10 20:09 Tsiteeri
Audi A8 2004 Head-vead?



Tere. Olen siin foorumis uus. Plaanin tuleval aastal Audi A8 ostu. Ise vaatasin 2004 aasta masinat mis 4.0 diiselmootoriga.
Oskab keegi ehk selle konkreetse mudeli head ja vead väljatuua?

Tänud
Mikk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.05.10 20:19 Tsiteeri


Mis aastal Sa seda siis plaanid ? Ootad, et 2004. aastakäigu hind saaks veel langeda ?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mikk
huviline



Registreerunud 01.05.10
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.10 20:27 Tsiteeri


Ei ma ei oota et hind langeks. Kuigi ega see ka paha poleks. Asi ikka rahataga nagu praeguselajal kombeks. Aga ostuplaan oli 2011 aastaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
yksMees
huviline



Registreerunud 03.08.06
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant s-line 3.0TDI quattro B9 (315TLW)

postitati 01.05.10 20:59 Tsiteeri


Tegelt oleks tarvis vaid OTSINGUT kasutada ja saad kõvasti targemaks. Aga alustada võid kasvõi sellest teemast http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=73828.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mikk
huviline



Registreerunud 01.05.10
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.10 21:14 Tsiteeri


Tänud. Seal on piisavalt infot minujaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.10 22:13 Tsiteeri


Ma ei taha uut teemat teha, sest uuemate kaheksate kohta väga palju teemasid pole.

Oskab keegi öelda, kas kannatab Vag'iga progeda nii, et tagumise käigu sisse lülitamisel läheks kardin automaatselt alla?

Kas instrumentide paneelis saab kuidagi kollase(d) märgutuled ära kustutada sõidu ajaks (bensukalonka jms)? Mul RS2-l on nii, et kui tuleb tahhoka ja spidoka vahele kollane märgutuli, siis ühte tikknuppu vajutades kaob see ära.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.10 22:26 Tsiteeri


Ei raatsi ka kohe kuidagi uut teemat ühe küsimuse pärast siia juurde tekitada.
Mind huvitab nimelt 3,7 mootoriga A8 mured. On siis tõesti nii kohutavalt kehvem kui 4,2 mootor? Mis seal ära laguneb, millele tuleks rohkem tähelepanu pöörata ostes jne?
Olen omanud vanema aastakäigu 4,2 kaheksat, 3,7 kogemus puudub seega on igasugune info 3,7 kohta teretulnud :)

Tänan!


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.10 05:42 Tsiteeri


3,7 ja 4,2 on põhimõtteliselt täpselt samad (head) mootorid. Reaalselt mingit vahet ei ole.

Kui see plastik ära võtta kus on kirjas mootori töömaht siis neil enam vahet ei tee.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.2% - SQL: 46.8%]