Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Helbe märk A6 C4 kliimasüsteemil (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 4005)
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 05.02.10 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
Võibolla natuke loll küsimus, aga kas konditsioneer kuivatab õhku ka sellisel juhul, kui sinna sisse käiv külmetav aine puudu/otsas? Hetkel ei saa aru, kas talvel mõtet konditsioneer sisse lülitada(ja ainult kondiga rakenduv siseõhu ringlus).

Kui sa mõtled tavalist konditsioneeri, siis ei tohiks ju kont talvel sisse lülituda ju.
Mul ka konditsioneer peal ning kui A/C nuppu vajutan ja väljas on soojem kui mingi -5 kraadi, siis lülitub sisse ja punane tuli läheb nupu peal põlema, aga kui on külmem siis ei lähe.
Samas võikski olla niiet, siseringlust saab kasutada ka ilma A/C sisse lülitamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 05.02.10 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zack
Samas võikski olla niiet, siseringlust saab kasutada ka ilma A/C sisse lülitamata.

Kunagi klubiline Wookie tegi sellise skeemi kuidas saab REC nuppu kasutada ilma AC sisse lülitamiseta. tuleb lihtsalt see nupu mootor armatuurist välja õngitseda ja skeemil vastavad muudatused teha.

http://www.upload.ee/image/382737/siseringluse_klapi_luliti_mod_acrec.jpg


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 05.02.10 15:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zack
.
Samas võikski olla niiet, siseringlust saab kasutada ka ilma A/C sisse lülitamata.


Kas siis ei saa vöi?
Peaks siiski saama, ent siseringlusele pannes töesti hakkab ka kliima tööle ja kuvarile ilmub helbeke, selle rakendumise tühistamiseks on ju helbekese nupp, mis kliima töö löpetab aga siseringlus säilib.
Vöi tulevad siin mängu konditsioneeri ja kliima töö eripärad.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 05.02.10 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: zack
Samas võikski olla niiet, siseringlust saab kasutada ka ilma A/C sisse lülitamata.

Kunagi klubiline Wookie tegi sellise skeemi kuidas saab REC nuppu kasutada ilma AC sisse lülitamiseta. tuleb lihtsalt see nupu mootor armatuurist välja õngitseda ja skeemil vastavad muudatused teha.

http://www.upload.ee/image/382737/siseringluse_klapi_luliti_mod_acrec.jpg


Ole meheks, kui võimalik siis lingina siia see teema. Krt olen otsingus jauranud mitu tundi ja ei leia.
Tänud ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 05.02.10 19:38 Tsiteeri


Siin see linkhttp://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=58549&page=1&highlight=Konditsioneeri%20nupp#pid331272


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 05.02.10 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nomaidianoh
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Nomaidianoh
Oskab keegi konditsioneeri hingeelu rohkem tundev inimene seletada kas kondi töö raskus, kui nii võib öelda, ja seega ka lisa kütusekulule on sõltuvad välistemperatuurist?

Ei, kompressor pressib agensi läbi drosseli ikka sama rõhuga. Salongi saadetava õhu temperatuuri regull toimub väljaspool külmutusseadet.


Ahsoo, olen lihtsalt kuulnud väidet, et suvel temperatuuri tõusuga paisub ka agens ning seega on kompressoril rohkem tööd selle pumpamisega. Niiet see väide on siis vale puha jah?


Hmm, elektrilise ajamiga kompressoril sõltub kompressori tarbimine väga palju koormusest. Nt kui kompressor tarbib täisvõimsusel 0,75kw, siis väiksema koormusega ainult 0,4kw. Millegipärast arvan, et ega autodel kasutatav teist moodi ei toimi. Nende hingeelu natukene keerulisem kui vee pumpamine ühest radikast teise.
Ise ei ole C5 kondi hingeelu uurinud, kuid millegipärast arvasin kogu aeg, et kliimaautomaadil on kasutada solenoid klapp - ehk siis kompressor on suuteline tootma nii sooja kui ka külma olenevalt klapi asendist. See seletaks ka seda, et sooja õhku hakkab tulema miinuskraadide juures ~2 minutiga. Sooja ringi padrunitega soojendamine (ehk siis 12v ahelast) sama ajaga võtab päris mitu watti energiat. Ühelgi Audil ei ole peal sellist akut ja genekat, et sellist voolu kapslitesse pumbata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]