Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 Q 4,2 1994a. (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 14163)
riho136
huviline



Registreerunud 29.09.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 02.10.09 15:41 Tsiteeri
A8 Q 4,2 1994a.



Kuna olen oma uue autoga natuke tutvunud, siis leidsin ka järgmisi vigu, millele loodaks abistavaid vastuseid saada:

¤ Tundub et kütuse näidik viskab villast, poolpaaki kütet aga käima minnes ei läe pöördesse ja jääb ainult lötutama?

¤ Näidikuplokis ei näita enam mis käik see on?

¤ Kui näidiku plokk näitab käike, siis vahepeal viskab villast, et kuigi on parking, näitab tabloo, et on hoopis "R" , ja kui näidik näitab "D" siis käik tglt on "N", siis ei saa käima, ja jama kui palju? Ps. Eelmine omanik väitis, et kast on vahetataud!

¤ Kast teeb jõnksu esimeselt teisele vahetades?

¤ Rooli latt Jookseb. Ok vahetan ära, tahaks ise seda teha kuna olen olnud lukksepp, aga kas kuskil on ka mõni juhend või joonis sellise asja kohta? Sest äkki on seal kuskil mõni oma nipp, ja siis oleks ka lihtsam teha seda!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinez
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000

postitati 02.10.09 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riho136

¤ Rooli latt Jookseb. Ok vahetan ära, tahaks ise seda teha kuna olen olnud lukksepp, aga kas kuskil on ka mõni juhend või joonis sellise asja kohta? Sest äkki on seal kuskil mõni oma nipp, ja siis oleks ka lihtsam teha seda!


Ehk on abi - link


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 02.10.09 17:45 Tsiteeri


Mul pakkuda rooli latt mudu kui huvitab;)


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riho136
huviline



Registreerunud 29.09.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 02.10.09 17:46 Tsiteeri


Huvitab küll, mis maksab???

Riho
58208180


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rene999
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.8Q

postitati 03.10.09 16:27 Tsiteeri


¤ Tundub et kütuse näidik viskab villast, poolpaaki kütet aga käima minnes ei läe pöördesse ja jääb ainult lötutama?


Siin aitab paagi vahetus, kuna ei saa lihtsalt kütust kätte. See on tüüpiline A8 häda. Nimelt paagis on kaks pumpa. See pump, mis teisele bensiini ette annab on otsad andnud.
Võite mind parandada aga on olnud mõned samalaadsed juhtumid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 03.10.09 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rene999
¤ Tundub et kütuse näidik viskab villast, poolpaaki kütet aga käima minnes ei läe pöördesse ja jääb ainult lötutama?


Siin aitab paagi vahetus, kuna ei saa lihtsalt kütust kätte. See on tüüpiline A8 häda. Nimelt paagis on kaks pumpa. See pump, mis teisele bensiini ette annab on otsad andnud.
Võite mind parandada aga on olnud mõned samalaadsed juhtumid.


Sellel on paagis aint 1 pump minu teada.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.09 17:22 Tsiteeri


Sinu teada on jah, et üks pump mis lööb mootorisse kütet aga on olemas veel ühed süsteemid mida Sa ei tea sest neid eraldi ei saa ning samuti vahetatakse koos paagiga ja ilmselt seal see viga ongi.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.10.09 19:04 Tsiteeri


St. midagi elektrilist selles paagis rohkem pole peale põhipumba, tsirkuleerimine toimub juba olemasoleva pumba poolt tekitatud "vaakumiga". Tavaline laks on see, et paagis olev tsirkulatsioonitorustik on lihtsalt samamoodi väsinud ja ei täida enam oma kohust teisest paagipoolusest põhipaaki kütust "ette tõmmata" ja sinna need a8'd surevadki. Teine tore põhjus on pumba korpuse kõikvõimalikud rõngastihendid ja kokku ladumise tehnika puudulikkus. Kui tsirkulatsioon isegi toimib, siis piisab sellest, kui pumba korpus laseb "kogutud" kütuse alla tagasi valguda (st. tihendite vahelt läbi) ja ei teki enam tsirkuleerimist, mis teisest paagipoolest kütust uuesti pumbale ette liigutama asuks. Kui tihenditega saab veel miskit ette võtta ja asi korralikult kokku laduda ja tööle, siis seda tsirkulatsioonitorustikku pole küll kuskilt võtta ja sellepärast paagivahetusega seda probleemi lahendataksegi :(.

Kui tahad kontrollida, kas sul on probleem tsirkulatsioonis või pumba korpuse ja nende pisikeste lollakate torukeste tihendites, siis ainus võimalus on teha üks pikem ots ja alustada näiteks poole paagiga. Kindlasti võta mingi 5L kanku kütusega autosse :). Kui auto laseb paagi tühjaks sõita siis piisab ümartihendite vahetusest. Kui aga asi hakkab ikkagi seier 1/4 peal järjest sõidus olles lollakaid panema, siis pole mõtet enam üldse üritadagi. Nüüd kui sa oled paagi sõitnud järjest ära punaseni välja, jätad pikemaks seisma ja uuesti käivitades teeb masin ainult mõne köhatuse ja sureb välja ja käivitamine on unistus, siis oled õnnega koos, kuna korpus valgus lihtsalt kütusest tühjaks ja pump ei saa enam midagi kätte ja sinu tsirkulatsioonivärk toimib ning paagi vahetuse peale pole vaja mõelda ainult tihendid vaja leida, vahetada ja korralikult kokku tagasi laduda :). Kokku pannes pole mõtet loota, et asi ise korralikult õigesse kohta läks, vajalikeks töövahenditeks on lambid, peeglid ja vasakust tasemeandurist teise paagi poolusesse piiludes kokku ladumine ;). Jube kepp töö ja günekoloogi tunne tuleb kogu aeg peale!!! :D

Ja et keegi jälle mind teoreetikuks ei peaks, siis visuaalset materjali "karu kõhust".


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 27.10.09 07:22 Tsiteeri


Mina kahjuks seda visuaalset materjali ei näe. Endal samalaadne mure, huvitav oleks oma silmaga ka ära näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 27.10.09 09:06 Tsiteeri


Täitsa toimib see link.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.10.09 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Mina kahjuks seda visuaalset materjali ei näe. Endal samalaadne mure, huvitav oleks oma silmaga ka ära näha.

Ega ma täpselt nendest läbi olevatest vidinatest pilte ei teinud, sest eesmärk toimingul oli ikka asi korda saada, mitte pea paagis fotosessiooni korraldada :D. Kui kogu asi lahti, siis mõistad, mida ma kirjeldasin, aga tihendite leidmisel oli abiks minule automaailm ja seal kauem töötanud kodanik, kellel tootevalik paremini silme ees oli ja suutis alternatiive välja pakkuda. Originaale pole mõtet otsida, sest neid saad osta küll, aga paak antakse kah kaasa :P.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 03.11.09 14:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Mina kahjuks seda visuaalset materjali ei näe. Endal samalaadne mure, huvitav oleks oma silmaga ka ära näha.

Ega ma täpselt nendest läbi olevatest vidinatest pilte ei teinud, sest eesmärk toimingul oli ikka asi korda saada, mitte pea paagis fotosessiooni korraldada :D. Kui kogu asi lahti, siis mõistad, mida ma kirjeldasin, aga tihendite leidmisel oli abiks minule automaailm ja seal kauem töötanud kodanik, kellel tootevalik paremini silme ees oli ja suutis alternatiive välja pakkuda. Originaale pole mõtet otsida, sest neid saad osta küll, aga paak antakse kah kaasa :P.

Et siis sinu-endisel-minu-praegusel on ikkagist see peenikeste torude majandus seal mäda ? :) ..Mõtlesin et kisun nüüd paagi maha millalgi, 60 liitriga just kaugele ei jõua. Kui paak maas, kas siis on lootust asi toimima saada? (st torude vahetus või mis iganes seal teha vaja on, pole veel süvenenud asjasse).
"Uue" paagi ostmisega on ka see asi, et esindusest nagu ei raatsi ja kasutatud võib samasugune olla, et kas millegi järgi saab kindlaks teha milline paak on ok ja milline mitte?:)

Edit: Tegelt on veel 1 variant. Aretada mingi uus ja töökindlam süsteem sinna või mõelda välja moodus, kuidas paagi madalaimad punktid ära ühendada. Mul paar ideed on kuidas asi viisakalt ja esteetiliselt lahendada... Mis sellest arvavad mehed, kes sama asjaga jamanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.11.09 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
...või mõelda välja moodus, kuidas paagi madalaimad punktid ära ühendada. Mul paar ideed on kuidas asi viisakalt ja esteetiliselt lahendada... Mis sellest arvavad mehed, kes sama asjaga jamanud?

Ma olen ausalt öelda sama mõelnud. Mitmetel tagaveolistel, millel kardaan paagi pooleks jaotab, on paagipoolte allosas stutserid ja neid ühendav toru või voolik. Saaks selle jonniva ejektorsüsteemi sealt nahhui visata.

Kas tal on tasemeandur selles pooles, kus pole pumpa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.11.09 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Et siis sinu-endisel-minu-praegusel on ikkagist see peenikeste torude majandus seal mäda ? :)

Jah see asi jäi veiderdama ja töötas kaootiliselt, rõngastihendid ja pump said vahetatud ja ka see tsirkulatsioonijura töötas kui järjest sõita, aga juba kehvemalt kui vaja :(. Kõige kehvemal juhul julgesin mina sõita nii kaua, et ~70L läks paaki. Ilma korpuse rõngastihendite vahetuseta sain ise sõita ~40 liitriga, ehk siis kui seier oli nõks üle poole paagi jäi auto seisma :(.

Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Edit: Tegelt on veel 1 variant. Aretada mingi uus ja töökindlam süsteem sinna või mõelda välja moodus, kuidas paagi madalaimad punktid ära ühendada. Mul paar ideed on kuidas asi viisakalt ja esteetiliselt lahendada... Mis sellest arvavad mehed, kes sama asjaga jamanud?

Mul käis kah igasugu toredaid insenerimõtteid peast läbi, aga mingi hea lahenduseni ma ei jõudnud, kuna see oleks eeldanud paagist kogu krempli välja saamist :(. Mind ennast hakkas lihtsalt see mõte kummitama, kas pump oleks võimeline tõmbama teisest paagi poolest endale kütust ette kui oleks pumba ümber olevale "kojale" küljele augu puurinud ja sellele "stuts" voolikuotsaga ja siis vooliku teise paagipooluse põhjani vedanud. Minu kartus oligi see, et sel neetud pumbal puudub vaakum kui selline ja see töötab ainult siis kui vedelik on otseselt pumbas sees samas oleks see olnud ehk piisav, et tekitada nö. vaba voolavus kõrgemalt tasemelt madalamale.
Variant on muidugi mingi robustsem ja pisike elektriline pump panna teisest paagipoolest asja "ette uhama", mis "kuiva ilma ei karda" :). Umbes midagi sellist.
Üks mõte, mis veel mõlkus, aga olin juba paagi kokku lappinud. Kui vaatad seda pilti, siis kas oleks olnud mingi muu võimalus seda tsirkulatsiooni minevat toru "ära kasutada".

To Black: tasemeandur on jah vasakul paagipooluses.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 23.11.09 08:37 Tsiteeri


Tere, olen samuti A8 bensiini taseme näitamisega hädas. Olen samuti maad kuulanud ning variandid mis minu suksut kummitada võivad on samuti otsast otsani.
Minu suksu jääb seisma kui kompuuter näitab 120km kanti ning analoognäidik ühe pika kriipsu võrra alla poole. Auto isegi päris seisma ei jäänud vaid vaiksetel tuuridel sain bensiinijaama.

Alguses kui auto soetasin proovisin sellist trikki. Võtsin vasakult poolt selle taseme anduri välja ning panin pakiruumi põrandale, nii et juhtmed küljes. Liigutasin siis seda erinevates asendites ning minu arust ei reageerinud analoog näidik mitte halligi. Samas paagis olles ta mingi loogikaga siiski näitab mis minu arust viitab samuti sellele et kas pump ei ole korralikult pesas või siis mingil muul põhjusel ei saa vasakult kütet kätte.

Muide kuidas tankimisel see küte sinna vasakule saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 23.11.09 08:58 Tsiteeri


Paak on siiski üks (anum):

http://pictureposter.audiworld.com/96745/pump0001.jpg
http://pictureposter.audiworld.com/96745/pump_itself0001.jpg
http://pictureposter.audiworld.com/96745/pump_vent_2.jpg
http://pictureposter.audiworld.com/96745/pump_vent_pipes.jpg


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 23.11.09 10:38 Tsiteeri


Nagu ma aru saan istub bensiinipump sinna jämeda noolega märgitud auku. Olen näinud ka pilte kus on väljas see voolikute ühendus plastmass detail. Pildil siis detail kuhu voolikud külge jooksevad. Kas seda detaili on ka võimalik välje võtta. Tegelikult tahan küsida seda, et kas ma saan kogu seda voolikute süsteemi sealt välja ja tagasi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 23.11.09 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margusja
Nagu ma aru saan istub bensiinipump sinna jämeda noolega märgitud auku. Olen näinud ka pilte kus on väljas see voolikute ühendus plastmass detail. Pildil siis detail kuhu voolikud külge jooksevad. Kas seda detaili on ka võimalik välje võtta. Tegelikult tahan küsida seda, et kas ma saan kogu seda voolikute süsteemi sealt välja ja tagasi?


Saad küll. Minu autol on see etapp läbi tehtud, pump ise on ka äärmiselt oluline komponent, mille vahetamisel tema välist kuju arvesse peab võtma. Ilmtingimata tuleks silmas pidada, et pumbast väljuvate torude arv kattuks originaalis etteantuga. Oma autoga sain ma pikka vatti, enne kui selgus, et asenduspump ei ole sobiv. Kui tarvis, leian kusagilt mõne pildi ka...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 23.11.09 13:54 Tsiteeri


Kindlasti igasugune pildimaterjal on oluline.
Miks ma ise sebin.
1. Natukene on ka oluline, et asi on huvitav.
2. Remondi koht kuhu ma esimesena selle murega pöördusin teatas et anna 3000.- me läheme ja ostame forssist uue taseme anduri. Kui ma oleks kindel, et see on taseme andur siis oleks röömuga nõus. Samas lugedes teemasid on seal veel 3-4 olulist punkti mida peaks kontrollima. Seega ehk saan need kontrollimised ise ära teha.

Terv. Margusja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 29.11.09 17:40 Tsiteeri


Kasutaja rocket poolt postitatud pildid on päris head. Nagu ma aru saan siis pump ei ole kummaski paagipooluses madalaim punkt?
Kas äkki oleks võimalik saada ka numbritele seletused(vasted), huvitab just esineme pilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaak
huviline



Registreerunud 06.04.03
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6

postitati 13.01.10 12:42 Tsiteeri


Oli ka bensiini kättesaamisega jama - sain aind pool paaki sõita.

Vahetasin bensiinipumba koos oma kopsikuga, ilma paagisiseste voolikuteta ja selle juures oleva parempoolse tasemeanduri ära (enne vahetust näitas diagnostika ka bensiini taseme anduri viga - fuel gauge sender). Nüüd saab sõita täispaagi ulatuses.

Kripeldama jäi mõte, et äkki oleks piisanud tasemeanduri vahetusest, aga eks kui aega saan, siis proovin ka vana andurit korraks tagasi panna ja vaatan kas asi toimib. Hetkel anduri viga arvuti ei näita.

Pole ka veel välja nuputanud, kas ja kuidas paermpoolne tasemeandur peaks bensiinipumba tööd mõjutama.

Kui keegi teab kuidas täpselt asi toimib, võiks seletada - kohati tundub imelik, kes ütleb 3 kilo, kes 20 kilo remondi eest, ulme.

Kui tasemeandur oma toru seest lahti võtta, siis tundub kõige lihtsam reostaat olema - otsa vaadates võiks paarsada krooni maksta selle eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 13.02.10 08:48 Tsiteeri


Tere, vabandan väga, et ei ole siia oma probleemi lahendit kirjutanud. Juba pikemat aega on minu isendi näidiku probleemid korras.
Probleem oli mustust täis voolikutes ning ka vigaselt kompleteeritud bensiinipumba korpuses, st. see kest mille sees pump istub. Kui ei ole piisavalt tihe ei teki korraliku tsirkulatsiooni.
Abiks oli Sõle tänava ülevaatuse punktis asuv remondimees. Kisuti kõik voolikud ja pump paagist välja. Puhastati nong komplekteeriti. Lisaks tinutati üle veel ka anduri mingi juhe. Või lausa vahetati ära. Tulemusega väga rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
roosapanter
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8

postitati 21.09.10 21:51 Tsiteeri


Seoses pumba vahetusega tekkis paar küsimust. Minu autol ei ole selliseid asju nagu selle punase ringi sees on. Lihtsalt on poldi pea mida saab 13 võtmega keerata. Mis voolik see on seal ja kus ta asub siis minu autol? Autoks on 95a A8 4,2

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAABwPEuLgS68S-xN4HaoMQbUzOqJ1nTM2OnNO-7Bi4ubP1X3futbbrIml780IwQlGGM_o0ITTQLklDjH4QhDckaEAm1T1UNz4jKzfsJ2
1zTN6B3swcqb434FQ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 22.09.10 07:34 Tsiteeri


See on originaal webastoga mudeli lisakütuse toru. Ilma webastota ongi seal ainult polt koos tihendiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]