Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 2.0 - 1994 - raadik88 (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 9586)
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 06.09.10 20:06 Tsiteeri


Mis firma tugilaagrid? Neid pidi olema kahes variandi-paksemad ja õhemad, kui õigesti mletan. Suuremad pidid paremad olema.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 06.09.10 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Mis firma tugilaagrid? Neid pidi olema kahes variandi-paksemad ja õhemad, kui õigesti mletan. Suuremad pidid paremad olema.


Kahjuks ei oska õelda. Forsist ostetud ja vist maksis 109 tk. Kui viga tugilaagrites siis tuleb 3 vahetus.

Oskad äkki täpsemalt rääkida mis firma omad on paremad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 06.09.10 21:27 Tsiteeri


Kasutaja nakaman on selle teemaga kursis. Küsi temalt, ma ei mäleta enam.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 16.09.10 09:52 Tsiteeri


Vahepeal suht palju tehtud.

Õli vahetus koos filtriga. Õliks BP visco 5000.
Tagumised pidurivoolikud ja piduriõli.
Jagaja võlli simmer.
Jahutus ventilaatori andur.

Käisin ka Carstopis sillakontrollis.

Kolin tuleb vist esiamortidest, mis selle aasta veebruaris vahetatud. Ja peale selle on nad liiga pehmed.
Õnneks on garantii ja forssi kontrollib 22 sept. üle. Siis saab täpsemalt teada. Loodetavasti saab lõpuks kolinast lahti.

Ja kuna kellegile ei meeldi lugeda teemat kus pole pilte...

http://img838.imageshack.us/img838/9421/foto0038a.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 06.01.11 12:22 Tsiteeri


Tere.

Pole kaua kirjutanud, 31 dets jäin 3a. jooksul teist korda teepeale:( Nimelt sõitsin pool päeva linnas ringi, läksin tankima, ootasin järjekorras ja äkki täitus salong sooja magusa lõhnaga. Nimelt salongiradiaator läks katki. Õnneks oli tuttav lähedal ja tõi mulle ühe veinikorgi mille pooleks lõikasin ja mis täpselt voolikute sisse sobis:cool:
Järgmine päev alustasin demonteerimist kui radikas käes oli selgus, et radika plastik osal oli suur mõra. Selgus ka pisiasi, et radikas ei olnud korralikult kinnitatud oma kohale. Ei olnud klambrite taga kinni ja ka kruvid olid unustatud sisse keerata. Praeguseks on radikas vahetatud ja salong täitub soojaga natuke kiiremini.
Vahetatud sai ka veepumba tihend sest kui vahetati pump siis pandi tihendi asemele silikoon:o mis nüüdseks lekkis ja mullitas.

28 dets täitus autol 3a. ja ette keris nr 170000 millest minu käes läbinud vaid 36000 km.

Kristo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 25.04.11 11:33 Tsiteeri


Tervist.

Pole kaua midagi kirjutanud, tervelt 4400 km on läbitud ilma ühegi probleemita:).
Täna sai kodune keemiline puhastus läbiviidud, tulemusega väga rahul.

Vahepeal tehtud:
Esituled puhastatud.
Udutuled puhastatud ja värvitud.
Kohtvalgustid paigaldatud.
Suusaluugiga tagumine iste.

http://img822.imageshack.us/img822/8366/foto0175tw.jpg

http://img694.imageshack.us/img694/634/foto0188a.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/2228/foto0190f.jpg

http://img851.imageshack.us/img851/2797/foto0191k.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 09.09.11 09:45 Tsiteeri


Tervist.

Tehtud korraline hooldus.

Õli BP Visco 5000 5w40 33.55.-
Salongifilter vag 15.02.-
Õlifilter klapiga vag 3.95.-
Õhufilter vag 6.91.-
Raamita kojamehed 11.57.- tk.
Ülevaatus 23.-
Kindlustus 61.91.- 6 kuud.

Kojamehed olid alguses päris harjumatud, nimelt kinnitused häirisid. Praeguseks harjunud.

Vahetada on vaja vasak veovõlli kaitsekumm ja amordi tugilaagrid.

Üritasin ka auto ajaloo kohta midagi välja selgitada, saatsin kirja Audi keskusesse Bochum´imsse kust Rudolf selle endale soetas 29.09.1994. Ja ka Esseni esindusse kus omanikuks sai Hubert 12.09.2001. Vastuseks sain, et pöörduge Eesti Audi esindusse.

http://img534.imageshack.us/img534/2344/foto0241d.jpg

Viimane sissekanne hooldusraamatusse on tehtud 09.02.2002, 77.701km.
järgnevad hooldused on tehtud Audi ja Wv esinduses viimane neist 2005a. läbisõit 95.180km. Kõige üllatavam on arve suurus mis on 796,94.- Kahjuks ei tea mis täpselt vahetati, google andis vastusteks silindripea, hüls, laager. Kui keegi oskaks paremini tõlkida oleks natuke huvitavam.

http://img822.imageshack.us/img822/6866/foto0242d.jpg

Saksamaal oli ostetud ka 16 veljed Borbet CF 75630 koos rehvidega, üli kahju, et neid autot ostes enam ei olnud. Pilte vaadates sobivad päris hästi B4´jale.

12.2006 jõudis auto Eestisse, täpsemalt Pärnusse siis on tehtud rihma vahetus 98tuh\ km.

2006-2008 on täiesti tühi auk hoolduse koha pealt v.a 2006 a rihmavahetus lipik.

12,2008 sain auto omanikuks. Ostsin Pärnust ASCAR esindusest, auto hind oli 31000 krooni. Odomeetri näit oli siis 136782 km.
hetkel on odo. 181278 km. Usun, et läbisõit on isegi õige st, et pole keritud.

Minu käes läbinud 3a. jooksul 44496km ja km hind hetkel 0,2eur seega kogukulu ca 8800eur.


Lõpetuseks paar pilti hooldusraamatust. Rohkem kui kolmandik paksusest on siis minu remondi arved.

http://img832.imageshack.us/img832/8276/foto0239n.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/274/foto0240g.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 03.10.11 09:15 Tsiteeri


http://img143.imageshack.us/img143/6886/foto0255l.jpg

Amordilaager 2x 8.45tk.
V.V tolmukate 9.65.-
Stabilisaatori vardad 9.80tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 09.12.11 15:48 Tsiteeri


Tere.

Vahetatud õli BP 5w40.
Eelnevas postituses olevad jupid lõpuks vahetatud.
Peeglisoojendused korda tehtud. Kasutasin selleks takistustraati, üsna kiiresti läks 45 min. kaks peeglit koos eemaldamise ja paigaldusega. Väga hästi töötavad ning hommikul lumest puhastamine natuke lihtsam.
Kasutaja jyrisoo käest sai ostetud diagnostikakaabel mis töötab väga eeskujulikult.
Kui keegi nõmmel soovib abi siis saan aidata.
Tuledele releed paigaldatud, kasutusin 4 releed ehk siis kaugtuledele erealdi ja kahte 30A kaitset.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 09.12.11 16:13 Tsiteeri


Tundub igavesti nobe audi olevat,hoia teda siis kenasti:D Läbisõit päris väikene
:o
Üks küsimus ka,milleks paigaldasid tuledele neli releed,kui saab ka kahega hakkama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 17.03.12 14:27 Tsiteeri


Tere.
Vabandan, et vastusega kaua aega läks aga kahjuks ma ei tea ise ka miks ma 4 releed kasutasin. Paigaldades tundus loogiline.

Väike up ka.
Üks tagumine ovaal hakkas krabisema ja lahti võttes selgus, et mõlema ovaali membraanid on katki. Kahju on küll kuna tegemist oli Harman Kardon, Infinity seeria kõlaritega. Kui keegi teab, kas on võimalik taastada või remontida siis võiks teada anda.

Täna paigaldasin Focal ovaalid taha ja GAS Alphad ette. Helipilt on esijalgu piisav.

Üldiselt on auto ennast hästi üleval pidanud. Suure külmaga sai korra akut laadida ja tugilaagrid kestsid rekordilised 1000km.

Vahetust ootavad roolivõimendi pump, rooliots ja esitiib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 14.06.12 14:22 Tsiteeri


Tere.

Pole kaua teemat uuendanud aga auto on eeskujulikult vastu pidanud.

Tehtud siis:
Konditsioneer täidetud ja kontrollitud 50.-
Rooliots vahetatud 29.-
Sillastend 16.-
Ülevaatus peaaegu puhtalt läbitud 24.- esines üks väheohtlik viga seoses esitiival oleva roostega:(
Kindlustus 6 kuud 50.11.- Aastaks ei teinud kuna koefitsent langeb varsti.

Paigaldasin istmesoojendused ja vahetasin istmetel kõik võimalikud plastikust jublakad(enam ei kolise ja logise)
Kuna soojenduste paigaldamisel oli vaja istemed täiesti pulkadeks kiskuda, siis liimisin seljatoele lisaks õhukest porolooni ja vilti. Loomulikult sai ka katted pesumasinas puhtaks peastud.
2 päeva töö tulemus on soojenevad istmed. Tänu vildile ja poroloonile on istmed palju pehmemad ja toekamad. Doonor istmete eest tänan kasutajat Tomps2 ja juhtmete paigaldamise õpetuse eest kasutajat Weiks.

http://img204.imageshack.us/img204/7286/20120615122646.jpg

Kuna eelmise ülevaatuse läbisin suhteliselt napilt siis sai külastatud speedsteri Hannest.
Ma kahjuks ei tea mis on selle mootori ideaalsed näitajad aga vähemalt on numbrid nüüd kordades väiksemad.

http://img849.imageshack.us/img849/9288/20120614164003.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 22.08.12 19:23 Tsiteeri


Nii...

Tänaseks vahetatud:
Kettad (tagumised)
Rattalaagrid (tagumised)
Klotsid (tagumised)
Tagumised supportid taastatud.
Koos tööga 178 eur. Ise olen rahul, nüüd on tunda, et auto pidurdab. Kuigi ülevaatuse läbis puhtalt.

Probleem on tekkinud jahutusega. Maanteel täpselt 90 kraadi. Linnas ummikus mõnda aega ilusti 90 ja täiesti lambist enam ventikas tööle ei hakka ning temp tõuseb. Siiamaani päästab A/C aktiveerimine. Jahutusventilaatori kaitse oli läbi(keegi oli sinna pannud 5A kuid peaks olema 30) aga paremaks ei muutunud midagi peale selle, et järeljahutus hakkas tööle. Vahetasin ka temp andurid(sinise ja halli) aga ei miskit.

Täna tegelesin karteri tuulutusega ja vahetasin kõik kummijullad ja tihendid+puhastasin.

Ja tänase päeva parim hetk, klubiliige rocket suutis komplekteerida veel ühe püsikakomplekti. Aitäh veel kord.

http://img805.imageshack.us/img805/3189/20120822203923.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 22.08.12 19:38 Tsiteeri


Võiksid lähtuda sellest saksakeelsest juhendist:

http://www.audifieber.de/faqdaten/gra.pdf

Pedaalide vaheline ühendusvoolik peaks ka B4'l pisut pikem olema ...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 22.08.12 20:02 Tsiteeri


Hea detailne juhend. Tänud. Pump käibki seal kus me arvasime.
Reedel ehk jõuan rohkem. Kuhu see gaasiasendi fiksaator paigaldada on veel lahtine, seal peaks olema spets klamber koodiga 039133396 homme uurin forsist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 23.08.12 05:58 Tsiteeri


Hehee. Paigaldasin ka ise pumba juhuslikult sinna.
Pedaalid on jah üksteisest kuidagi kaugel. Endal oli vähemalt kodus sama läbimõõduga voolikut ja sain kohe tolle jupi pikema vastu vahetada. Pedaalilülitite juhtmestiku ümbert pidin seda isoleeri ka natuke maha kerima, kuna need ei tahtnud ka algul mõlemani ulatuda.
Edu paigaldamisel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 18.12.12 09:59 Tsiteeri


Solvunud B4.

Kuu aega tagasi tuli meie õuele teine, suurem ja uuem perevagun. Sellega ei leppinud Audi kohe teps mitte. Pool päeva uue auto kõrval seismist ja enam ei käivitunud kuna aku oli tühi. Laadimine olemas tühikäigul koos tuledega 13.9. Aku garantii loomulikult lõppes 3 kuud tagasi, esialgu aitas laadimine.
Et sellest veel vähe oleks hakkas kaduma jahutusvedelikku(nädalas 1L). Loiku ega leket tuvastada ei suutnud. Isegi üks lõdvik oli nagu pallike. Kahtlustasin plokikaane tihendit, sama ka remondimees.
Aga ühtegi märki ei olnud, õli on ilus puhas, küünlad ilusad ja silindrites surved korras. Lõpuks selgus, leke on vaid külmalt. Lekkis ploki ja flantsi vahelt seal kus temp andurid on. Hetkel on siis sellega korras lõdvik jäi veel vahetamata. Ja veel kütusekulu on kõrge linnas 13,5 ja mnt 10. Eelmine aasta samal ajal 11 linn ja 7-8mnt. Viga on pidurites 4 kuud tagasi vahetatud tagumised pidurid on sõitu alustades peal. Paar korda käsipidurit ja deaktiveeruvad. Suurem probleem on esimestes pidurites, need on koguaeg natuke peal. Esimeste piduritega sai tegeletud viimati 2009a. Esimene tiib kaotas osa oma värvist, survekaga pestes selgus, et värvi all on kaks sõrme suurust auku. SWAG tugilaagrid pidasid vastu seekord 15tkm ja makiga on mingi jama, alguses pole bassi settingutes näitab et on aga korra peale maha siis on korras. Õlivahetuse tehtud 2 kuud tagasi, seekord siis Valvoline 5w40. Pean ütlema, et vahe BP´ga on päris suur. Eriti külmkäivituse puhul on mootor palju vaiksem. BP oli erakordselt kaua sees ka, tervelt 12tkm. Ühesõnaga järgmine kuu tuleb suurem remont.

Ja see kõik siis viimase kuuaja jooksul kui uuem on kõrvale pargitud, nüüd jätan paari auto suuruse vahe :D ehk siis ei piparda nii palju.


Ja roostetanud tiib lasin roostesurma peale, et vähem välja paistaks.
http://img842.imageshack.us/img842/2334/20121218114037.jpg

EDIT: Uus aku paigaldatud.
Kristo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]