Registreerunud 12.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
postitati 22.09.09 10:03
a4 2.8 q 142kw katalüsaatori probleem
Probleem siis selline,et co on vale.Tühikäigul aga normis.Sai juhtmeid taha pantud ,näitab katalüsaatorit.Ülevaatuse mehed aga väidavad,et lambda
andurid on korras.Auto sukad on kah katki ehk lekivad siis.Küsimus selline,et kas viga võib olla sukkades,kuna ei teki tagasi kompresiooni ja ta ei
saa oma normi kätte,kuna sukad on katki.
Tänud ette vastuste eest.
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
postitati 22.09.09 10:22
Mul on sarnane probleem.
Nimelt kõrgematel pööretel ehk 4000 kandis lööb emissiooni kontrolltule põlema ja diagnost näitab, et V6 ühe poole silindrites esineb valesüüdet ehk
mittesüütamist. Veakoode rohkem pole, ainult Multiple misfire ning Misfire in cylinder 1, 2 ja 3. Süütepoolid ja juhtmed on kontrollitud.
Kahtlustan samuti katti, aga ka sukad on juba mõlemal poolel hõredaks jäämas. Ja kui pedaali tallata, siis tõenäoliselt väänab mootor neid sukki veel
rohkem lahti ...
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]