Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kuidas eemaldada A4 B6 Avant tagaluugi polstrit? (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 4952)
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 18.09.09 12:55 Tsiteeri
Kuidas eemaldada A4 B6 Avant tagaluugi polstrit?



Tere,

Vaja siis selline asi ette võtta nagu seda on luugilt polstri/katte eemaldamine, seoses sellega, et nagu ikka, tagumine kojamees töötab nii nagu heaks arvab, samuti vaja numbrituledele takistid vahele panna.

A6 c5`l sai see polster maha kistud kojamehe tõttu aga 1 kinnitus läks katki, mille tõttu see auto jäigi kolisema nagu ta oleks universaalkerega aastast kaheksakümmend (kahjuks ei mäleta kuidas ja mida ma tookord valesti tegin).

Ehk keegi teeks näiteks DIY alla teema või leiab mulle kusagilt piltidega juhise.

Tänud!

Kalvi


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 18.09.09 13:59 Tsiteeri


Pajata natuke sellest takisti teemast ... never heard before :o


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 18.09.09 17:27 Tsiteeri


Sai ledpirnid numbrituledesse pandud ja nüüd annab kompuuter veateadet, et pirn läbi.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.09.09 18:46 Tsiteeri


Ehk annab mingigi ettekujutuse.
A4/Avant 2003


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimsb6
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.09 21:57 Tsiteeri


Ma ise pole Avandil seda teinud, aga lisan midagi, mis loodetavasti peaks abiks olema

Removing lower tailgate trim (Avant):
pilt

Kui inglise keelega sina peal ei ole siis kiire tõlge:

* eemalda tuli (joonisel 1)
* eemalda ohukolmnurk
*.eemalda neli polti/kruvi (joonisel 2)
* lisaks on kate kinnitatud kuue tüübliga (joonisel 4; kõigepealt ülemised 2 ja siis ülejäänud 4)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 20.09.09 21:32 Tsiteeri


Tänud kõigile, polster maas.

Pirnidega ok nüüd, takisti vahel ja veakood kadunud.


Tagumise kojamehe kohta kommenteeriks seda, et tehas pole ette näinud selle remontimist, st kui katki läheb, ostad uue.
Kuid siiski, A6 c5`l toore jõuga sai pumbasüsteem laiali võetud/painutatud ja sain ka korda...nüüd A4`ga tuleb sama asi ette võtta, jube töö.

Tüüpveaks on see, et aknapesuvedelik hakkab kulunud tihendi tõttu mootorisse valguma, mille sees ka klemmplaat, mis lolli hakkab mängima rooste/tavoti/niiskuse tõttu.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 21.09.09 06:42 Tsiteeri


Polstri osas seda, et kas need tüüblid, millega kinni, need lähevad lahti tömmates katki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 21.09.09 09:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Polstri osas seda, et kas need tüüblid, millega kinni, need lähevad lahti tömmates katki?


Kui luuk üleval, siis tuleb polster otse alla tõmmata, alustada alumisest servast, siis saab kruvikeerajaga järk-järgult järgmised tüüblid ükshaaval lahti tõmmata.
Akna juurest sõidab mõlemast otsast polster plastiku sisse(seal kummaski otsas 2 auku).


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 17.11.09 23:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Tänud kõigile, polster maas.

Pirnidega ok nüüd, takisti vahel ja veakood kadunud.


Tagumise kojamehe kohta kommenteeriks seda, et tehas pole ette näinud selle remontimist, st kui katki läheb, ostad uue.
Kuid siiski, A6 c5`l toore jõuga sai pumbasüsteem laiali võetud/painutatud ja sain ka korda...nüüd A4`ga tuleb sama asi ette võtta, jube töö.

Tüüpveaks on see, et aknapesuvedelik hakkab kulunud tihendi tõttu mootorisse valguma, mille sees ka klemmplaat, mis lolli hakkab mängima rooste/tavoti/niiskuse tõttu.

Kuid paistab, et mingi parandus komplekt on tehase poolt siiski ette nähtud.... toote number 8L0 998 711
Ja väike õpetus ka vahetamiseks, kuigi lingil tegu Golfiga on sama mootor kasutusel ka audidel. Ja polstri eemaldusgi on põhimõtteliselt sama. LINK:)
Enda autol piisas siiski vaid kahe mootori sees oleva klemmi painutamisest, et asi korralikult toimima hakkaks.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
charley
huviline

Avatar


Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant

postitati 18.11.09 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Tere,

Vaja siis selline asi ette võtta nagu seda on luugilt polstri/katte eemaldamine, seoses sellega, et nagu ikka, tagumine kojamees töötab nii nagu heaks arvab, samuti vaja numbrituledele takistid vahele panna.

A6 c5`l sai see polster maha kistud kojamehe tõttu aga 1 kinnitus läks katki, mille tõttu see auto jäigi kolisema nagu ta oleks universaalkerega aastast kaheksakümmend (kahjuks ei mäleta kuidas ja mida ma tookord valesti tegin).

Ehk keegi teeks näiteks DIY alla teema või leiab mulle kusagilt piltidega juhise.

Tänud!

Kalvi


takisteid kaustad sa selleks,et numbritulede pirnid panemisel ei nihkuks oma kohalt?Igatahes,kui asi nii siis minu audi b4 avandil on sama probleem,panin hiljaaegu uued led pirnid numbrituledeks,väga jama töö..ligipääs on minimaalne,alus kus klemmid kinni on liigub paigast ja igatahes on see üks jant(ei usukski,et lihtne tulede vahetus võib kujuneda selliseks vaevaks),sestap püüangi eemaldada tagaluugi polster ja panna midagi,mis takistaks numbritulede aluse nihkumist.Igatahes,sellest teemast oli mulle palju kasu.tänud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 18.11.09 20:16 Tsiteeri


Kasutaja Big rääkis ikka takistist mida kasutatakse elektroonikas.... mitte mingist mehhaanilisest takistist(piirajast).


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 19.11.09 18:00 Tsiteeri


Takistit oli jah selleks vaja, et kompuuter veateadet ei annaks.

Kusjuures ega ned LED`id minulgi 1:1`le ei sobinud, nimelt on originaalpirn pikem.
Väänasin klemme vähe ja jäid need sinna püsima (ime kombel :) )


Seda kojamehe rem.komplekti värki nägin jah, aga seal pole sõnakestki sellest, kuidas hammasrattad kätte saada.
Hammasrattad on vaja sellisel juhul kätte saada, kui aknapesuvesi on jõudnud nende alla, kus asub klemmplaat.
Kui klemmplaat veega tuksi läheb, siis ei saa kojamees enam aru, kus on töötsükkli lõpp ja algus.

Ühesõnaga, sinna ligi ei pääse, kui ei tee nagu mina - toore jõuga kangutasin h.rattad üle mootori korpuse serva.
Siiani imestan, et kõik terveks jäi ja nagu uuena toimima hakkasid. :)


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 19.11.09 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Takistit oli jah selleks vaja, et kompuuter veateadet ei annaks.

Kusjuures ega ned LED`id minulgi 1:1`le ei sobinud, nimelt on originaalpirn pikem.
Väänasin klemme vähe ja jäid need sinna püsima (ime kombel :) )


Seda kojamehe rem.komplekti värki nägin jah, aga seal pole sõnakestki sellest, kuidas hammasrattad kätte saada.
Hammasrattad on vaja sellisel juhul kätte saada, kui aknapesuvesi on jõudnud nende alla, kus asub klemmplaat.
Kui klemmplaat veega tuksi läheb, siis ei saa kojamees enam aru, kus on töötsükkli lõpp ja algus.

Ühesõnaga, sinna ligi ei pääse, kui ei tee nagu mina - toore jõuga kangutasin h.rattad üle mootori korpuse serva.
Siiani imestan, et kõik terveks jäi ja nagu uuena toimima hakkasid. :)

Ise ka kangutasin toore jõuga lahti, kuna klemmid, mis käisid vastu klemmi plaati olid väsinud... nüüd nagu uus.:)


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 27.11.09 19:06 Tsiteeri


Ei tea kas aimasin ette, aga nüüd endal selline jama, et taga ei jookse pesuvedeliku peale. Ette vedelikku pumbatakse. Asi selles, et enne lahti kakkumist, voibolla midagi kapoti alt vaadata voi kus see voolik nagu katki voiks minna? Tänud ette asjalike vastuste eest!;)
Hoob töötab ise ilusti, vedelikku ainult ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 28.11.09 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Ei tea kas aimasin ette, aga nüüd endal selline jama, et taga ei jookse pesuvedeliku peale. Ette vedelikku pumbatakse. Asi selles, et enne lahti kakkumist, voibolla midagi kapoti alt vaadata voi kus see voolik nagu katki voiks minna? Tänud ette asjalike vastuste eest!;)
Hoob töötab ise ilusti, vedelikku ainult ei tule.


Ise just tegelesin analoogse probleemiga, kas düüsi avad umbes ei ole ?
Võta kate maha ja see pihustitega otsik samuti, ja kui siis ka tööle pannes vett ei pritsi siis juba pumbaga mingi jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 28.11.09 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Ei tea kas aimasin ette, aga nüüd endal selline jama, et taga ei jookse pesuvedeliku peale. Ette vedelikku pumbatakse. Asi selles, et enne lahti kakkumist, voibolla midagi kapoti alt vaadata voi kus see voolik nagu katki voiks minna? Tänud ette asjalike vastuste eest!;)
Hoob töötab ise ilusti, vedelikku ainult ei tule.


Ise just tegelesin analoogse probleemiga, kas düüsi avad umbes ei ole ?
Võta kate maha ja see pihustitega otsik samuti, ja kui siis ka tööle pannes vett ei pritsi siis juba pumbaga mingi jama.

Pumbaga vast ikka jama ei ole, loodan. Peale vaadates ei tundunud avad umbes, hakkan siis kunagist seda asja lammutama. mul uus jama, aga loodan, et mitte sellest veast tingituna, auto ei lähe käima, see siis läheb mul juba eraldi teemasse.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 01.12.09 11:50 Tsiteeri


Sai korda, need ülemised tõõblid, neid oli nats kehv tagasi panna, probleem selles, et düüside juurde minev toru oli pesast lahti tulnud. Loogiliselt vast selle, et suvevedelikku oli esimeste külmadega nats sinna sisse jäänud ja arvata suure survega pesast lahti tulnud. Ja pesasse läks ilusti klöpsuga, järelikult pesa ka korras. Vot ei tea kas seal taga midagi sellist elutähtsat elektroonilist detaili on, mis voib möjutada söiduki käivitamist, kui pesuvedelik selle ära niisutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 11.10.12 12:58 Tsiteeri


Turgutaks teemat. Et kas keskluku mootor tuksis või on aeg mehhanismides on töö teinud. Nimelt tagaluugi saan vaid võtmega lahti, aga puldist ei avane, samas keskluku mootorit ka ei ole kuulda, et töötaks. Arvuti muidu seda viga üldse hakkab näitama, kui mootor tuksis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 11.10.12 16:31 Tsiteeri


Kui tagaluugis olev kesklukumootor toimib, siis saab tagaluuki ka arvutiga avada. Kõige parem polster maha ja vaadata kas vool jõuab kohale või mootorit näiteks akutrelli akuga kontrollida.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.10.12 16:39 Tsiteeri


Arvutit ei pannudki taha, sest ei teadnud täpset kohta, mis aadressil see luuk võiks olla. Et mootor töötas, aga vool ei tule sinna peale. Kõige imelikum, et proovisin neid lüliti juhtmeid kokku viia ja ikka ei lähe vool kohale. Kas tõesti võib juhtuda, et kuskil kaabel katki? Muideks kaitsmeid kontrollisin, korras. Aga kas eraldi kaitset pagasiluugil veel võib olla? Ei taha kohe suurt kogust riidest teipi ka kohe lahti harutada, sest 2 kohta vist on seal, kus kaableid on ühendatud. Testri võtan homme abiks, kui saan, aga kas variant ka, et auto aju lülitab iseenesest luugil voolu välja? :D
Edit- kaabel pandud siis taha ja kliimaautomatikus mõned vead. Et googeldades sain aru et mingi klapi mootorile ei tule vool peale või ei avane 01274 veateade. 01841, 01842, 0064 ka veel. Aga need ju ei saa kuidagi seotud olla tagaluuki mineva vooluga? Muid vigasi küll ei näidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 19.10.12 12:08 Tsiteeri


Nii, viga vist leitud. Nimelt keskluku juhtplokk ujus poolenisti vee sees. Tänu googlele ja sellele foorumile sain üsna palju viiteid. Aga nüüd hakkan otsima kohta, kus vihmavee kanaleid hakata puhastama. Juhtplokk oli seest kuiv aga ei saagi aru , kust lühist andis, sest lahtist kaablit küll seal vihmavee sees polnud kuskil. Lahtised ühendused olid kõik kõrgemal. Variant, et talvel on vesi jäätunud ja võibolla ka isoleer on lõhki läinud mõnelt kaablilt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 25.10.12 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heix

Kuid paistab, et mingi parandus komplekt on tehase poolt siiski ette nähtud.... toote number 8L0 998 711



Mul on pakkuda selline komplekt kui keegi soovib. Korra külge proovitud aga kuna viga oli hoopis moto plastik hammasrattas, siis jäi üle (endale ostsin uue koplektse oem mootori) Määret kaasa anda ei ole, küll aga võin anda kaasa vana mootori.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.4% - SQL: 50.6%]