ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 20.05.04 14:06
|
|
|
Jama temp. kellaga.
Asi nimelt, et näit nullis ja esineb ka seda, et mootorit käivitades läheb käima ka radika vendikas.
Ise arvan, et viga anduris, aga millises ja kust otsida?
Auto A 100 2,8 91a.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 20.05.04 18:55
|
|
|
Vabandust, ei tulnud pähe otsingut kasutada, aga aitähh.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 03.06.04 18:50
|
|
|
Krt lappasin neid foorumeid, aga ei leidnud vastust , kus see krdi andur pesitseb V6-el, seal mootori otsas on neid päris mitu.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.04 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Krt lappasin neid foorumeid, aga ei leidnud vastust , kus see krdi andur pesitseb V6-el, seal mootori otsas on neid päris mitu. |
kui ma nüüd 100-ga puusse ei pane, siis on ka V6-l see sama totakas "kombiandur" 3 või 4 otsaga. Kisu pistik tagant lahti ja kui on 3 või
rohkem otsa, siis that´s it.
Kui V6-l teine süsteem, siis tuhat vabandust.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 03.06.04 19:04
|
|
|
Milline ta krt välja näeb, mingi andur mul seal on suurem 4- otsaga, aga see pole see, sest asub nuki otsas.
On ta nagu ikka temp andurid (pulgad) või on mingi erilise kujuga?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.04 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Milline ta krt välja näeb, mingi andur mul seal on suurem 4- otsaga, aga see pole see, sest asub nuki otsas.
On ta nagu ikka temp andurid (pulgad) või on mingi erilise kujuga? |
ma ei oska rohkem aidata, kui pildiga, kus ja milline ta R5 motol asub:
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 03.06.04 19:17
|
|
|
Tiba kehvalt näha küll, aga niipalju sain targemaks, et ta ikka nagu temp. andur välja näeb, eks ma homme püüa edasi otsida kus ta täpsemalt asub, aga
suur tänu abi eest.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 05.06.04 17:18
|
|
|
Nii temp. andur nüüd toimib kuidagi, aga ventilaator ei taha endiselt krt seisma jääda, kui süüte keerad, siis hakkab tööle.
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 07.06.04 18:44
|
|
|
ventika andur radika küljes kokku põlenud, vaheta ära ja korras
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 08.06.04 16:30
|
|
|
Ta kogu aeg ka ei käi, just see segadust tekitabki, muidu arvasin, et viga temp. anduris, selle valasin õli täis ja hakkas tööle, kuid vendikas teeb
ikka sama pulli, et vahepeal süüdet keerates töötab ja siis jälle normaalselt töötab, kui mootorit vaja jahutada.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 08.06.04 18:35
|
|
|
mul papsi omaga täpselt sama pull.Samas,peale käivitamist lükkad kliima off asendisse ja vent jääb momentaalselt vait.Peale seda tee kliimaga mis
tahad ja asi toimib korrekselt .
|
|
|
|