Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5tdi 103 kw käivitub raskelt külmalt +5c (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2708)
tom1982
huviline



Registreerunud 09.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.8 quattro S-line

postitati 26.05.09 17:42 Tsiteeri
2.5tdi 103 kw käivitub raskelt külmalt +5c



Mure siis selline, et hommikul autot käivitades kui väljas soe +5 ja nii kui ilma eelsüüteta siis läheb raskelt käima, et peab natuke ketrama. Kui külm on ja eelsüüde ka siis läheb ilusti käima, samuti käivitub ilusti talvel. Tühikäigul pöörded natuke kõiguvad. Mis viga võib olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 26.05.09 17:49 Tsiteeri


viga pole midagi, see ongi selle mootori omapära. Temp andurile panin lüliti vahele ja käivitub poolest pöördest. Üritan lähiajal DIY õpetuse teha. Kulu on 25kr ja 1 tund


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tom1982
huviline



Registreerunud 09.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.8 quattro S-line

postitati 26.05.09 17:51 Tsiteeri


See oleks väga tore.. tahaks ka poolest pöördest käivituvat masinat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 20.06.09 17:03 Tsiteeri


DIY


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raits1
huviline



Registreerunud 18.09.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.09 17:19 Tsiteeri


Süüde hiline, pumba rihm veninud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulith
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4

postitati 22.06.09 06:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raits1
Süüde hiline, pumba rihm veninud.

LOL narr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 22.06.09 09:03 Tsiteeri


Kuidas tossamisega lood on, kas sinist ajab? Endal taoline probleem läbitud hiljaaegu. Nimelt hammasrihma seibil vända otsas oli kiilu maha murdnud ja ning rihmaratas oli edasi liikunud vända suhtes, niiet süüde oli ikka väga hiline. Külmalt käivitub sellepärast, et süüde muudetakse nigunii varajasemaks külmalt. Vedas, et rohkem polnud seibi edasi visanud, oleks plokikaane remont ka tulnud teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 01.07.09 14:41 Tsiteeri


Ei hakka siinkohal uut teemat tegema, probleem siis AAT mootoriga. Nimelt külmalt ei lase üldse küünlaid taha, isegi siis kui see temp andur ära katkestada, armatuuris küünalde tuli süttib kogu aeg, isegi soojalt jääb sama kauaks põlema kui külmalt, aga küünlaid ikka taga pole kui see tuli põleb. Kas kellelgi leidub eelsüütesüsteemi skeemi, kus kaitse ja relee asuvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]