Lehekülgi: 1 2 |
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.02.12 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiitk
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Alates 1. jaanuarist võib vabalt udukatega päeval sõita. Ma ei tea ühtegi head põhjust, miks päeval xenoneid kärsatada. |
Kas 2004 A6 C5 saab udukad automaatse lülitusega päevatuledeks (xenonide asemel) muuta ilma suuremaid lammutamisi ette võtmata? Praegu xenonid
toimivad reziimis- süüde sees- tuled ees, mis ilmselt vajalik ega kasulik pole. |
Arvutiga ei saa. Ja juhtmeid lülitis ümber tõstes, nagu eespool kirjas (TFL) peaksid saama maha võtta xenonite automaatse süttimise. Sel juhul on sul
võimalus päevasel ajal gabariitide ja udukatega kulgeda käsitsi lülitades.
Arvesta, et udukad ja pooltuled ei tohi koos põleda hea nähtavuse korral ja selle peale ollakse väga kurjad. Seega sa ei saa udukaid TFL otsa
ühendada, et automaatselt süttiksid. Parandage, kui eksin. Reaalselt pole ise teinud seda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 27.02.12 13:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: tiitk
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Alates 1. jaanuarist võib vabalt udukatega päeval sõita. Ma ei tea ühtegi head põhjust, miks päeval xenoneid kärsatada. |
Kas 2004 A6 C5 saab udukad automaatse lülitusega päevatuledeks (xenonide asemel) muuta ilma suuremaid lammutamisi ette võtmata? Praegu xenonid
toimivad reziimis- süüde sees- tuled ees, mis ilmselt vajalik ega kasulik pole. |
Arvutiga ei saa. Ja juhtmeid lülitis ümber tõstes, nagu eespool kirjas (TFL) peaksid saama maha võtta xenonite automaatse süttimise. Sel juhul on sul
võimalus päevasel ajal gabariitide ja udukatega kulgeda käsitsi lülitades.
Arvesta, et udukad ja pooltuled ei tohi koos põleda hea nähtavuse korral ja selle peale ollakse väga kurjad. Seega sa ei saa udukaid TFL otsa
ühendada, et automaatselt süttiksid. Parandage, kui eksin. Reaalselt pole ise teinud seda. |
Kui sillata TFL ja NL, siis nagu peaks funktsionaalsus säilima? Ainult gabariidid ei põle.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.02.12 14:26
|
|
|
Kuskilt on silma jäänud, et kõige lihtsam tee TLF-i killimiseks on lülitist tulev TLF klemm pikali lükata, et pistikusse ei satuks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 03.03.12 09:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: tiitk
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Alates 1. jaanuarist võib vabalt udukatega päeval sõita. Ma ei tea ühtegi head põhjust, miks päeval xenoneid kärsatada. |
Kas 2004 A6 C5 saab udukad automaatse lülitusega päevatuledeks (xenonide asemel) muuta ilma suuremaid lammutamisi ette võtmata? Praegu xenonid
toimivad reziimis- süüde sees- tuled ees, mis ilmselt vajalik ega kasulik pole. |
Arvutiga ei saa. Ja juhtmeid lülitis ümber tõstes, nagu eespool kirjas (TFL) peaksid saama maha võtta xenonite automaatse süttimise. Sel juhul on sul
võimalus päevasel ajal gabariitide ja udukatega kulgeda käsitsi lülitades.
Arvesta, et udukad ja pooltuled ei tohi koos põleda hea nähtavuse korral ja selle peale ollakse väga kurjad. Seega sa ei saa udukaid TFL otsa
ühendada, et automaatselt süttiksid. Parandage, kui eksin. Reaalselt pole ise teinud seda. |
Reaalselt tehtud- lülitisse tulevas kimbus lõikad läbi TFL klemmile mineva kollase/valge juhtme 3-4 cm pistikust eemal, autopoolse otsa isoleerid. Vidinaga ühendad lülitipoolse kollase/valge otsa ja NL klemmilt tuleva
rohelise/valge juhtme. Gabariidid põlevad ja lähituledega udukad põlevad vaid udutulede sisselülitamisel. Ajakulu 5 minutit.
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 04.05.12 21:24
|
|
|
Sai enda masinale ka automaatsed päevatuled paigaldatud... sai tehtud nii, et süüte sisse keerates lähevad põlema kabariidid, numbrituled ja udutuled.
Kuna lülitil oli TFL(tagfahrlicht) kontakt olemas, siis sai ka pistkusse klemm juhtmega pandud, et sealt siis juba sillata juhtmetele, mis tulevad
pistikutest- 58L(vasak kabariit), 58R(parem kabariit),58(numbrituli), NL(udutuli). Kuna soovitati paigaldada dioodid, siis sai ka paigaldatud igale
juhtmele vahele 7A diood. Kuid kas neid dioode on sinna üldse vaja???
Lüliti kontaktide joonis.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 04.05.12 22:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Kuid kas neid dioode on sinna üldse vaja???
|
Ilma dioodideta oleks Su autol uus funktsioon- kui süüde väljas, siis saad suunatulekangist kõik nimetatud tuled põlema panna või ka unustada.
Tühjeneks aku ja pisut kannataks süütelukupõhi ja suunatulekang.
Sõltuvalt paigaldatud dioodist võivad udutuled päevatulede funktsioonis ka grammi tumedamaks jääda.
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 05.05.12 00:51
|
|
|
7A diood läheb esitulede põledes suhteliselt kuumaks, igatahes näpuvahel ei saa hoida.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 05.05.12 06:03
|
|
|
7 amprit on ka sisuliselt ilma varuta ehk udutulede teoreetiline voolutarbimine.
|
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 05.05.12 15:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Kuid kas neid dioode on sinna üldse vaja???
|
Ilma dioodideta oleks Su autol uus funktsioon- kui süüde väljas, siis saad suunatulekangist kõik nimetatud tuled põlema panna või ka unustada.
Tühjeneks aku ja pisut kannataks süütelukupõhi ja suunatulekang.
|
Mis asendis ja milliseid tulesid lülitab? Skeemilt küll seda võimalust ei leia. A6 C5 küll palju variante seoses tulede lülitamisega.
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 05.05.12 16:06
|
|
|
Ei tea kui õige see skeem on, auto muidu -98 a. Süüte sisse keerates(lüliti O-asendis) lähevad nüüd põlema kabariidid, numbrituli ja udutuled.
Ülejäänud lüliti asendid toimivad endist viisi. Endale udutule ahela dioodi liigne kuumemine ei meeldi ja panen selle asemele tõenäoliselt relee.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
aces
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: lõunas
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5
|
postitati 05.05.12 16:28
|
|
|
Mul eestist ostetud 98 ja aut. lähevad põlema. Süüte sisse keerates põlevad ka pooltuled. See xenonite kulutamine päeval tundub ka mittemõistlik
olevat. Peaks ka lülitit uurima ja udukad aut. põlema panema. Mugavus
kus sul aiku 11 kuud kuiv on Eestis??? Viljakuivatis elad vist ja quattroga pole ka järelikult sõitnud. Need kes kogend need teavad...
|
|
|
|
Indrek
huviline
Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 quattro
|
postitati 14.09.17 08:46
|
|
|
Kas sellist juhet siis kuskil pole, mis saab +12v peale alles siis, kui auto käib? Saaks sealt releele signaali võtta ja tuled lähekski peale
käivitumist põlema.
Endine "insche"
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.09.17 10:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aces
Mul eestist ostetud 98 ja aut. lähevad põlema. Süüte sisse keerates põlevad ka pooltuled. See xenonite kulutamine päeval tundub ka mittemõistlik
olevat. Peaks ka lülitit uurima ja udukad aut. põlema panema. Mugavus
|
B3el ja B4jal saab uduka relee eemaldada, pidevalt ära sillata ja siis udukad hakkavadki päevasõidutuledena töötama, kui udukalüliti kogu aeg all on.
Nagu süüte sisse paned, lähevad põlema; starteri asendis kustuvad ja kui võtme tagasi süüteasendisse lased, siis jäävadki põlema. Põhituled sõltuvad
endiselt tulelülitist.
Kas C5el nii saab, ei tea, peab skeeme vaatama. Ühtlasi ei mäleta ma, kas C5el oli udukalüliti vajutamisega või nii, et jäi allasendise kinni.
See on selline prosta variant. (aga 90ndate volvodel on näiteks esituledega sama prosta teema juba tehasest tehtud; toimib küll, ilma igasuguse muu
elektroonikata)
.............
Aga jah, reeglina sellist juhet, kust signaal võtta, kui auto käima läinud on, neil pole.
Sellepärast pandigi vanasti õlitulele (või genekatulele) relee peale, mis päevatuled ära katkestab ja kui asi käima on läinud (ehk õlituli kustub),
siis päevatuled taha ühendab.
Praegu tehakse linnuke, et kas on DRL või mitte...
.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 17.09.17 10:39
|
|
|
C5 DRL süsteem näeb välja midagi sellist. Ka originaalis on sarnast retrofit kit'i pakutud, mis sobib siis A2 8Z, A3 8L, A6 4B ja TT 8N'le.
Relee asemel oleks küll võimalik ka paari dioodi kasutada.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|