Silver1978
huviline
Registreerunud 12.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.09 17:45
|
|
|
Võhikule S4 2.7 biturbo(2000-2001)
Tere.
Kõigepealt kinnitan, et olen kasutanud juba piisavalt otsingut, ometigi tundub, et kui ise küsin, saan kõige paremad vastused(inimlik...) Suur
entusiasm, millega ma seda masinat piilusin(nüüd viimasel ajal ka ostusoov) on asendunud ettevaatlikusega. Kas tõesti on tegemist nii õrna isendiga,
et kui just remondimees pole, siis pole mõtet ka seda mudelit osta? Kuskilt lugesin, et turbo hind oli 16 000, sellel masinal on neid aga ju lausa 2.
Lisaks, nagu ma aru sain, igasugused probleemid tehnikaga.
Tunnistan ausalt, et valik tuleb langetada(no OK- "tuleb" on ehk palju öeldud, aga ikkagi) kolme auto vahel: Audi S4 Avant(mis lihtsalt on kõige
sümpaatsem), Subaru Impreza WRX ja BMW 330 xi vahel. No viimane pigem küll selline rahulikum isend, aga mahub minu jaoks kriteeriumisse: "kompaktne,
kiirem neliveoline"
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 12.05.09 17:47
|
|
|
Osta korralik masin ja oled rahul.
Turbosi saab ka odavamalt.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Silver1978
huviline
Registreerunud 12.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.09 17:58
|
|
|
Kas on näiteks Tartus mõni inimene, kes on antud mudeli hingeeluga kursis ja eelnevalt kokku leppides ohverdaks oma vabast ajast mõne hetke mõnda
isendit vaatama minnes või oskab lihtsalt lähemalt autost rääkida. Loomulikult pole mul probleemi tulla Tallinnasse mõnda isendit uudistama, kui keegi
teab, et just seal korralik isend müüa on(kindlasti universaalkerega).
Tartus on hetkel silma jäänud selline masin: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/429/auto_php-id=611429-www_auto24_ee.html
Automüüja lubatud "väga korralik" võib ju alati tõsi olla, aga elu on lihtsalt ettevaatlikuks teinud. Kindlasti läbiks auto enne ostu ülevaatuse,
kuid mingi hinnangu saab ju masinale ka enne seda anda?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 12.05.09 18:27
|
|
|
Ajaloo uurimine, Eesti esindustest veitsist tulnud masinate kohta ajalugu ei näe. Kuid kui on serviceraamat olemas, võta saksakeelt kõnelev tüüp
näpuotsa, templid on raamtus, sealt saad kontaktid, kõne, vin kood, ja olemas kõik, mida soovid ka viimane hooldus, mis seal maal tehtud, ning mis
tolhetkel LS võis olla. Kui asjad klapivad, tari maisn näiteks Tartu Tauf-Autosse vms ja põhjalik kontroll.
Raibet ei tasu osta või häamara ajalooga. Tuleb osta korralik ja vähe sõitnud.
Uuri.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Gert_V
huviline
Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: B6 1.8tq sline
|
postitati 16.02.10 16:44
|
|
|
Küsiks siis ka et mis neil tüüpvigadeks on?
Mis vahe pre ja faceliftil on?mis aastast facelift tehti?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.02.10 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gert_V
Küsiks siis ka et mis neil tüüpvigadeks on?
Mis vahe pre ja faceliftil on?mis aastast facelift tehti? | www.otsing.ee    
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 16.02.10 21:17
|
|
|
Kõige suurem tüüpviga on idioodist omanik.
Siis järgmisena longlife õlivälba pärandus ja see kuidas õli vahetatud/hooldatud on. See auto tahab parimat õli ja hooldust.
Kuskil 200t km pole ime, et vahetamist vajavad turbod, enne facelifti autodel ka väljalaskekollektorid (süüdi 2 esimest põhjust). Siis tulenevalt
sõiduoskusest on järjekorras järgmine sidur ja käigukast. Käigukastis oli mul 2 kulunud sünkronisaatorit milles olin süüdi ise. Teinekord lihtsalt kui
esimese käiguga kõik liiga kiiresti käis siis tõmbasin teise mööda ja nii ta läks. Üldiselt on need tähtsamad asjad. Sidurikomplekt RS4 oma ei maksa
palju, kasti remont, kui seda mitte edasi lükata ei ole ka ulmehinnaga, kast on tegelikult pommikindel ja saunajutu järgi kestab 1000hp ..aga alla ühe
idioodi.
Mina olen saanud vahetada tagumisi rattalaagreid millegipärast. Muud suurt vist polegi.. lisaks tavalised elektroonikavead. Arvestama peab 2 või 4 x
lambdadega ja 2x EGT anduritega, mille tükihind oli kunagi... suht krõbe.
Kokkuvõte minu kogemuse põhjal: Kui tahad autot millel õli vahetada ja lihtsalt sõita, siis see auto ei ole päris see. Peab olema valmis
väljaminekuks. Aga see auto annab ka sellist sõidurõõmu (vääne), mida minuarvates V8 ei anna (V8-biturbo välja arvata ).
|
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 16.02.10 22:34
|
|
|
Word@MartinCS
Rahakotis PEAB olema buffer-tsoon sellise auto omamisel ja iga aasta ON midagi (suuremat) vaja ette võtta lisaks lihtsale õlivahetusele Muidu ülejäänud aeg kalla/talla/naudi oma ajastu "koorekihi" entrance level
masinat (jõu/varustuse/mugavuse/kvaliteedi/hinna tasakaal).
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 17.02.10 09:03
|
|
|
Alternatiivina näeks mina midagi sellist:
Audi A4 Avant quattro 1.8 T 140 kW
http://www.auto24.ee/used/658374
Muidugi isiklikult otsiksin vähe parema varustusega isendi (sportistmed jne).
Rahakotile paar korda sõbralikum ja hinnaklass peaks samasse auku jääma S4 2.7bitq`ga, kui just odavaimat ei piilunud.
Samuti on see lihtsasti järgiaidatav.
Sorry, kui kellegi tundeid riivan nende kahe auto võrdlemisega. 
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.10 09:42
|
|
|
Järgnev läheb küll natukene S4 2,7T kontekstist välja ja on võib olla natuke liiga kriitiline aga siiski...
Ma otsisin ka alles hiljuti isale normaalse mootori ja varustusega Audit aga see jäigi ostmata kuna erinevatest allikatest kuuldud õudukad viimase 10
aasta jooksul ehitatud Audide V6 ja V8 mootoritest olid pehmelt öeldes murettekitavad. Ainukesed mootorid mida Audil peetakse õnnestunuks on R4
mootorid. Aga mille krdi pärast peaks ostma R4 mootoriga Audit? Siis võib ju sama hästi ka VW Golfi kere peal selle sama tehnika kaks korda odavamalt
osta...
Räägitakse küll et V6 ja V8 mootoritel põhjustab probleeme Longlife õli ja liiga pikk tehase hooldevälp aga kui tehas on sedasi õlivahetust
planeerinud siis ta peab ju ok olema. Või töötavad seal tehases täielikud debiilikud?
Sellist õli kasutavad ka teised Saksa autotootjad ja nende poolt ehitatud autodel ei lenda mootorid laiali viletsast õlitusest tekitatud probleemide
tõttu. Ja ei ole teised tootjad oma mootorites kasutusele võtnud ka sellist kettajamit nagu Audi kasutab mootori salongipoolses küljes (netis on
küllalt pilte sellistest kettajami riketest, ühte täiseti katkist isendit õnnestus mul ka Kostiveres oma silmaga näha). Ma ei mõista miks peaks keegi
endale sellist õnnetust üldse kaela võtma?
Mulle oleks väga meeldinud quattroga auto, meenutan oma kunagist alati heldimusega, aga lihtsalt enam ei ole võimalik osta normaalset quattroga uuemat
autot mille töökindluses võiks muretu olla. Seetõttu tuli tingimustes järgi anda ja isale quattro asemel xdrive hankida...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.10 10:18
|
|
|
Silveri jutu jätkuks: quattro vs. xDrive.
S4 kapoti alt
BMW 330xd kapoti alt
Vaadake palun, kuidas need mootorid asetsevad esisilla suhtes ja eks igaüks teeb omad järeldused...
EDIT: BMW kohta saaks ilmselt tuua paralleeli mõne ohtliku hüve omamisega. Näiteks relvaluba. Teadlikule ja oskajale inimesele väga hea abivahend,
kuid võhikule ohtlik. Samas mängupüstoli omamine on sama ohutu nagu alajuhitavus, kuid vajadusel on abi sellest ka null.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 17.02.10 10:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
Räägitakse küll et V6 ja V8 mootoritel põhjustab probleeme Longlife õli ja liiga pikk tehase hooldevälp aga kui tehas on sedasi õlivahetust
planeerinud siis ta peab ju ok olema. Või töötavad seal tehases täielikud debiilikud?
|
Kui Sa sõidad igal hommikul 115 km tööle ja õhtul 115 km koju, siis huvitav millal oleks Sul uhiuue auto omanikuna aega õlivahetusele mõelda. Ma küll
iga kuu hoolduses ei jõuaks/viitsiks käia. Ja kui ma seda muret autot valides müügimehele kurdan, siis ta annabki mulle Longlife Service Plan'i.
Insenerid tehases võivad ju teist juttu rääkida, kuid raha on firma jaoks koju toodud ja peale garantiiaja lõppu rändab laitmatu välimusega, kuid
pisut väsinud südamega auto ida poole, kus küll ihaldatakse uusi masinaid, aga reaalselt vaid uusi juppe ostetakse.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 17.02.10 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Vaadake palun, kuidas need mootorid asetsevad esisilla suhtes ja eks igaüks teeb omad järeldused...
|
10 cm progressi ?
Uus S4 kapoti alt
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 17.02.10 10:32
|
|
|
Mina sain tõesti väga heas korras masina. Läbisõit nüüd suts üle 200 000 km ja turbod alles nüüd hakkavad õrnalt väsima ja minu teada originaal turbod
(eks oli eelmise omaniku poolt hästi hoitud). Kõige tihemad probleemid on jah tagaratta laagrid ja esisild (aga see oleneb ka sellest kus ja kuidas
sõita). Ma viibin suht palju kruusa teedel ka muidugi. Aga siiamaani ei ole suuremaid probleeme esinenud. Sügisel tehtud klubilise poolt diagnostika
andis mõne üksiku veateate ja need olid seotud kesklukuga (ei saandki aru mis viga, kõik toimib siiani), raadio (aku sai tühjaks) ja tulede regullil
üks andur oli natuke must ja see nüüd korras. Ja mees ise ka imestas, et auto nii heas korras ja muidu pidid need autod tulema hunnikute veateadetega.
Aga mina olen väga rahul 
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 17.02.10 10:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silver1978
- / Tunnistan ausalt, et valik tuleb langetada(no OK- "tuleb" on ehk palju öeldud, aga ikkagi) kolme auto vahel: Audi S4 Avant(mis lihtsalt on kõige
sümpaatsem), Subaru Impreza WRX ja BMW 330 xi vahel. No viimane pigem küll selline rahulikum isend, aga mahub minu jaoks kriteeriumisse: "kompaktne,
kiirem neliveoline" |
Erinevalt S4 biturbost võin ma Subaru Impreza WRXi (ka STI) ja BMW 330xi kohta kogemusi poetada.
Subaru WRX 2,0 160kw: Lihtne ja suhteliselt lollikindel robustse tehnikaga jaapanlane. Kõik vajalik kiireks sõiduks on olemas kuid Audilikku luksust
sa temas ei leia. Armatuurlaud ja polstrid on veidi odavamapoolsed, helitehnika originaalis kehva kvaliteediga. Auto sillad ja üldine tehnika üks
lollikindlamaid üldse ja jagab sama veermikku Foresteriga. Müratase autos on suhteliselt kõrge ja enamus sellest on veere ja tuulemüra, sest mootori
hääl on suisa lust (heliisolatsiooni ja vahetatud helisüsteemiga võib ka selle osaga rahule jääda). Maanteel võiks nagu üks käik veel olla (STI-l on
neid 6-s kuid käigud lühemad) tundub, et pöörded on liiga kõrgel ja ökonoomsemalt saaks ka madalamate pööretega. Rool on suhteliselt tundlik ja
kurvilisel teel on tunduvalt lõbusam kui pikal maateel. Istmed on väga head ja pakuvad korralikku külgtuge, käiguvahetus võiks konkreetsem olla, sest
kohati tundub see veidi kummine. Kruusal ja lumel julgeb selle autoga hakata ennem kiiremini sõitma kui suuremate vendadega. WRXist on saadaval ka
universaal- mis lahendab esmased ruumiprobleemid ja sobitub seega toredaks pereautoks (2 inimese madratsi mahutamisega tuleb siiski vaeva näha ) Kindlustused ja kaskod on samuti tavahinnaklassi liikunud kuigi osade
firmade pakkumised on endiselt müstilised.
WRX- oleks valik kui tahad lihtsat, probleemivaba neliveolist, mis pakub küllaga sõidulusti kuid vähest luksust.
BMW 330XI: Esmane mulje sellest autost oli kunagi väga hea. Auto oli pehme aga konkreetse vedrustusega ja summutas enamus eesti teede aukudest ära.
Mootor on võimsa väändega kuid võimsuse sööb suures osas automaatkast ära. Maanteel vaikne, hea helipildiga ja enamsti väga rikkalikku
lisavarustusega, kvaliteetsete sisumaterjalidega. Kütusekulu oli suur (ca 4000.- kuus, üksjagu suurem kui sõita raske jalaga WRXiga )- ja see oli üks
sõbra auto müümise põhjuseid. Nelikvedu käitub rohkem tagaveolisena, aga see ei häirinud. Kiirenduses oli BMW hoolimata suurematest kilovattidest
Subarust palju aeglasem. Kuiva teega oli tegelikult isegi sama aasta 320 Coupe tüki maad kiirem kui 330Xi 
Hea külg see, et jällegi saadaval universaalina.
PS. Omaniku muidu rahulik sõidustiil muutus selle autoga vähemalt kõrvalistujate jaoks suhteliselt vastikult agressiivseks (suure kütusekulu üks
põhjuseid).
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.10 10:59
|
|
|
Ei ole mõtet hakata arutlema laiemalt teemal Audi vs. BMW.
Minu jutu mõte oli vaid selles et viimase aja VAG poolt toodetud V mootorid, vahet pole kas diisel või bens, on päris kahtlased, antud S4 2,7T ei
olegi veel neist kõige hullem.
Kui ostad päris uue auto ja tõesti vahetad õli iga 10 tuhande tagant siis ehk tõesti ei juhtu midagi nende uuemate Audi mootoritega, reeglina aga
ostetakse selliseid premium mark autoseid Eestisse kasutatuna ja siis sa ei või iial teada mis sellise Audi ostuga pikas perspektiivis kaasneb. Aga
üllatusi võib igasugu toredaid tulla, nagu näiteks: õli võtmine liiter 1000km kohta, kettajami pingutite väsimine, klapiajami ebaloomulik kulumine,
turbode purunemine viletsast õlitusest jne. Jackpotina ehk õnnestub kõik need mured endale veel korraga kaela saada.
Aga mis siis teed kui mootor selliselt puruneb? Lähed ostad ebay kaudu "uue" samasuguse mootori ja loodad et ehk on parem? Aga kui ei ole? Hakkad
vana mootorit remontima summade eest mis on kindlasti üle poolesaja tuhande?
Mulle tundub vabatahtlikult sellise riski võtmine lollusena.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.02.10 12:51
|
|
|
Maku videost vaadates, on A8-l ESP maas, ilmselt BMW- l on kõik el abivahendid aktiivsed. A8-l ESP peale ja ronib samamoodi maha.
Longlife on uue auto pärusmaa - mdalad ekspluatasioonikulud garantiiajal, mis hiljem toimub, ei huviat enam auto esimest ostjat.
Lagunevad ka BMW-d jms sõidukid, mis kasutavad longlife välpa; BMW 530D E60 ja 110 000km ning turbo, jne.
Pole ükski automark puutumata longlife poolt tekitatud/tekitatavatest kahjustustest.
Saada kaasaja sõiduauto uuena kätte ja regulaarsemalt ja kvaliteetsemalt hooldada ehk ja kestab edukalt, väga edukalt.
Lihtsalt Audisid on väga palju likvel ja mis parata, enamus neist on n-ö " teisel ringil " e. garantiiaeg läbi ja odomeetril ees 150 000+km.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.10 13:32
|
|
|
Pakkuge mulle palun samasugused rullid ja tulen nii RS2-e, kui ka A8-ga testima. Hea oleks, kui kellelgi oleks esimese otsa läbi ABS'i toimiv
veajõukontrolliga masin ka pakkuda.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 17.02.10 14:20
|
|
|
Maku, C4 S6 peaks selle esimese põlve hulka mahtuma, oleksin täitsa käpp.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.02.10 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Pakkuge mulle palun samasugused rullid ja tulen nii RS2-e, kui ka A8-ga testima. Hea oleks, kui kellelgi oleks esimese otsa läbi ABS'i toimiv
veajõukontrolliga masin ka pakkuda. |
Milleks sulle rllikuid - 2 tungrauda ja korras.
Korduvalt katsetatud süsteem, foorumis on isegi Divi poolt tehtud videod, kus Div, mina ja veel mõned kodanikud tegime sarnast katset, küll S4/C4-ga,
A6/C4-ga.
Ilma veojõukontrollita ei tule jah A8 antud situatsioonis toime, kaldun arvama, et ka x-drive ei tule antud situatsioonis toime ilma veojõukontollita.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 17.02.10 16:28
|
|
|
Natuke teemast välja, kuna tekkis ikkagi BMW vs Audi teema. Vaatasin ise sellise pilguga ringi, et esivanemale oli kiiresti uut kone vaja ja
silmapiiril oli üks E60 530XD. Aga lugesin BMW foorumit, jäi mulje, et see pole küll sama pommikindel kui quattro. Samuti mingi imelik asi, et
käigukastis pidi olema kett mis venib jms. Sealses foorumis kiruti neid. Pealegi- mis quattrol häda on?? See et ta ilma abs'ita kuskil rullipeale
jääb ei morjenda mind üldse, sest tänavapeal on ikkagi quattro väga hea- praegu ikka väga-väga hea. Ma ei näe siin probleemi.
Ja mis puudutav VAG V-mootoritesse, siis oskan rääkida peale biturbo kaasa ka V6 171kW TDi kohta- sellel pole küll midagi viga. Sellega sõites tekib
hoopis küsimus, milleks essid on..?
Vastupidavus sellel mootoril on kõvati kiita saanud. Need ka siin foorumis kiruda saanud suhteliselt üksikud eksemplarid pigem kinnitavad reeglit.
Täpselt sama on bmw 3.0D'ga.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.02.10 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Aga lugesin BMW foorumit, jäi mulje, et see pole küll sama pommikindel kui quattro. Samuti mingi imelik asi, et käigukastis pidi olema kett mis venib
jms. |
Mootori suht taha toomine ei lase Audiga sarnast kompaktselt koos kasti-difrit kasutada ja eks see kasti tagumisest otsast väljavõte esidifri jaoks
olegi siis ketiga lahendatud.
http://www.nexustech.ca/chimaera/PowerTrn/BMW_xDrive.jpg
Audi Roadjet concept'iga tulnud S-tronic kast on mootori parema paigutuse osas suur samm edasi:

Ikka väga pisike esiülend Audi kohta:

Kui nüüd aga B5 kerega S4 juurde tagasi tulla, siis eks Audi parema kaalujaotuse pärast S- ja RS-mudelitena Avantkeret soosiski.
|
|
|
Gert_V
huviline
Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: B6 1.8tq sline
|
postitati 30.03.10 19:06
|
|
|
Kui vahetada kk03 turbod kk04 vastu,kas siis on vaja veel midagi vahetada või seadistada?
|
|
|
Gert_V
huviline
Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: B6 1.8tq sline
|
postitati 30.03.10 19:16
|
|
|
ise küsin ise vastan.
Aju remapida
Kes sellega tegeleb?
|
|
|