Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Järeljahutus ei toimi audi 80 b4 2,0 85kw (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3041)
evil88
huviline



Registreerunud 05.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.09 23:44 Tsiteeri
Järeljahutus ei toimi audi 80 b4 2,0 85kw



Mure siis, selline et, kui sõidust tulen jahutusventilaator töötab ilusti ja kui ma süüte välja keeran jääb ventilaator seisma ei hakka järeljahutus tööle milles viga võib olla Audi 80 b4 2,0 85kw.
Peale süüte välja keeramist peaks edasi töötama selleks edasi et, kapoti alune maha jahutada aga ei hakka tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 08.05.09 04:36 Tsiteeri


Plokikaane küljes olev andur õhtal. Võta ploki anduri küljest otsad lahti ja pane omavahel kokku, kui siis tööle hakkab on juhtmed jne korras ja andur läbi.
Andur asub tülemüüri pool mootori otsas klapikambrikaane läheduses ja see ongi järeljahutuse andur. (Kontrolli seda andurit süüde väljas)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 08.05.09 06:47 Tsiteeri


Kas 85kW ABK mootoril üldse eksisteerib niisugune järeljahutus? Ja kui eksisteerib, siis mis mõte sellel ilma jahutusvedelikku ringi ajamata oleks? Niisama, ainult tuult peale puhudes, mootorit ju naljalt maha ei jahuta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
evil88
huviline



Registreerunud 05.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.09 07:22 Tsiteeri


Lähen uurin seda andurit ja kui juhtmed kokku panna siis, peaks ventilaator ringi käima hakkama ja kui ei siis, juhe kuskilt katki või releel midagi viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 08.05.09 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Kas 85kW ABK mootoril üldse eksisteerib niisugune järeljahutus? Ja kui eksisteerib, siis mis mõte sellel ilma jahutusvedelikku ringi ajamata oleks? Niisama, ainult tuult peale puhudes, mootorit ju naljalt maha ei jahuta...

Mis asja mõte on ilma vett ringi pumapmata ma ei oska kommenteerida täpselt, aga fakt on see, et ABK mootoriga autodel see funktsioon olemas on. Oli selline asi olemas isegi 83 aasta VW passatil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Alo19
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1,9 96kw 04

postitati 08.05.09 09:52 Tsiteeri


Mul hakkas see jahutus isegi siis tööle, kui auto oli pikalt suvel päikse käes ja sõitnud polnud mitu tundi:) Eks see andur pani segast seal arvatavasti. 2.0 83 kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 08.05.09 11:04 Tsiteeri


Olen sama meelel wookie-ga. Kui jahutusvedelik ringi ei käi ei jahuyta see mootorit ka, ainult radikasse jäänud jahutusvedelikku. Ma arvan et pn palju suuremaid probleeme miks pead valutada!


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
evil88
huviline



Registreerunud 05.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.09 12:04 Tsiteeri


Nr 272 relee omadega läbi uut vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
opsys
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003

postitati 10.05.09 20:31 Tsiteeri


See niinimetatud järeljahutu toimib äkki tsirkulatsiooni põhimõttel? Vent jahutab, soe vedelik tõuseb üles, jahe vajub alla jne. (nii nagu kunagi kesküttesüsteeme majadele tehti, ei ühtki pumpa, kud maja sai köetud).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tttxml
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 20.05.07
Asukoht: tallinn/saue
Kasutaja on eemal

Auto: B4 1,6L B 74Kw 94a, B3 1,8L 66Kw 88a

postitati 11.05.09 06:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: opsys
See niinimetatud järeljahutu toimib äkki tsirkulatsiooni põhimõttel? Vent jahutab, soe vedelik tõuseb üles, jahe vajub alla jne. (nii nagu kunagi kesküttesüsteeme majadele tehti, ei ühtki pumpa, kud maja sai köetud).


See vesi ringi küll ei käi ilma pumbata. Ega peagi, sest seest kuuma juurde ei tule, kui mootor seiab. Vent jahutab radika ja puhub lihtsalt mootorile jahedat õhku peale. Sellest piisab kapotialuse jahutamiseks.


B4 1,6L B 74Kw 94a, B3 1,8L 66Kw 88a
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 11.05.09 14:39 Tsiteeri


Vesi tsirkuleerib ise ringi jah, soe üles, külm alla. Ning 2.0 85kw ABK mootoril nagu ka teistel osadel audi/vw mootoritel mõõdab plokikaane küljes olev andur ploki temperatuuri. Ja kui see ületab 85 kraadi siis käivitab radiaatori jahutusventilaatori senikauaks kuni plokis on temperatuur alla 85 kraadi. Minu audi 100 2.3 98kw AAR'l hakkab tööle ventikas esimese kiiruse pealt praktiliselt kohe peale seismajätmist ja töötab mingi aja ning sedasi jahutab ta umbes pool tundi veel mootorit, seisma/ tööle intervallidega. Niiet Hr evil88 kanguta plokikaane tulemüüri poolsel otsal asetsevast 2 juhtmega andurist juhtmed lahti ning pane omavahel kokku, kui siis vent tööle hakkab on andur kutu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
evil88
huviline



Registreerunud 05.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.09 19:11 Tsiteeri


Jah Hakkab tööle küll kui juhtmed kokku panen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 12.05.09 01:45 Tsiteeri


minu audi 80 B4 2.0 R4 66kw küll mingit järeljahutust ei tee...Ja sõbral Audi 80 B4 2.0 R4 85kw samuti mingit järeljahutust ei tee. Kunagi ammu olen kuulnud audi 100 2.2 R5 (kw ei tea) tegi küll järeljahutust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 12.05.09 15:06 Tsiteeri


2.0 66kw ABT mootoril polegi järeljahutust. Minulegi arusaamatu mis neil kahel rida 4 mootoritel nii väga vahet on, et ABK'le on järeljahutust tarvis ja ABT'le mitte.
Niipalju on erinevust et ABK on 2 jahutusventilaatoriga ja ABT 1 jahutusventilaatoriga. Vähelalt minu käsutuses olnud autodel oli/on nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 12.05.09 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: evil88
Jah Hakkab tööle küll kui juhtmed kokku panen.


Jooksuga poodi uue anduri järele ja probleem on lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
evil88
huviline



Registreerunud 05.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.09 17:26 Tsiteeri


Mis temp peal see andur tööle hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renee
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.09 13:53 Tsiteeri


Mind huvitab juba ammusest ajast see järeljahutus ,kuna endal on sama probleem ja
mootoriks siis V6 ja mitte mingit järeljahutust ei toimu .

Küll aga oli kunagi aastaid tagasi type 85 sellel see "nö funktsioon" täiesti toimis .

Ja siit küsimus : kuskohas asub v6 järeljahutus andur (otsing ei andnud adekvaatset vastust )

Promatic


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 13.05.09 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: evil88
Mis temp peal see andur tööle hakkab.



Üleval poole kirjeldasin sulle seda järeljahutuse tööle minemist. Ja anduri peal peaks ka kirjas olema, et mis kraadist tööle rakendub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.09 15:20 Tsiteeri


Selle järeljahutuse asja tean ma väga hästi kuna auto ostes oli see esimene asi mis mul jamama hakkas. Minul tegi ta üllatuse. Läksin turule ja tagasi tulles uhasid mõlemad ventikad käia. Aku juba tühi ja lükkasime käima. 2,0 85kw täispritsung. Oli kül 1994a auto aga mootor oli 1993a oma. Andur asub mootori ees otsas ja on kronsteini küljes 2 juhtmega pistikuga paremal pool. vedelikuga ta üldse kokku ei puutu. See jutt, et ta peab seisma jättes ventikad tööle panema ei vasta tõele. Ventikad hakkavad siis tööle kui kapotialune on väga kuum. Mina pidin oma anduri ära vahetama, sest oli rikkes. Uus andur on ventikad tööle pannud ainult mõned korrad minu kuuldes. Minu arvates on sul andur korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
liito
huviline



Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: ceed xR

postitati 08.12.09 14:18 Tsiteeri


Tirin siis vana teema uuesti ülesse. Endal kah olemas nn järeljahutus. Autot ostes oli see lahti ühendatud ja siis see sai nüüd hiljuti kokku ühendatud, kuid kuidagi imelik. Iga väikse distantsi peale hakkab see tööle ja töötab 1-2min kuni 5-10 minutini välja. Sõidan 10km ja töötab 5-10 min, sõidan 150km ning ikka töötab 5-10 min. Viimane tunduks justkui normaalne, kuid esimene variant on segasem. Võimalik ,et ka andur pool-segane ? Tasuks see siis hoopis talveks lahti ühendada äkki ? Tegu v6 mootoriga:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 08.12.09 20:35 Tsiteeri


Andur peetis. Mul jamas ka suvel andur sedasi. Täiesti külmast peast panin auto käima ning jätsin kohe uuesti seisma ja ventikas kukkus ees uhama. Sedasi saingi aru et andur pekkis. Käisin võtsin poest uue anduri ja probleem kadus.
Lahti ühendamist ma ei soovita, paljud kaaned sedasi kõveraks läinud, et peale paarutamist kohe seisma ja järeljahutus ka veel ei tööta ning siis on varsti, et vesi ja õli koos või vastupidi. Kõik mis autol küljes peab ka toimima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 11.09.11 17:11 Tsiteeri


Väga asjalik teema.
Ka endal oli just selline mure olenemata mootori temperatuurist, et süüdet välja keerates hakkasid jahutusventikad undama. Süüde sisse keerates jäi jälle vait. Endal siis see järeljahutusandur peetis. Aru sain nii nagu eelpool selgitatud. Ühendasin juhtmed kokku kui süüde väljas ja hakkasid ventikad tööle. Andurikülge pannes ja süüde sisse ja välja hakkasid tööle. Ajutiselt on nüüdseks juhtmed anduritagant eemaldatud, kuid lähiajal saab ka kiirelt uus andur soetatud. Õnneks pole ilmad ka enam nii kuumad ja pikki sõite vähe.
Ilusat Sügist!
B4 ABK mootoril asub ta kohe klapikambrikaane ees vasakus nurgas kronsteini küljes ning küttetoru ja voolikute ühenduskohas.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
frosto
huviline



Registreerunud 14.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.11 19:07 Tsiteeri


Nii puht huvipärast kas B4 2,3 98kw mootoril ka see andur olemas on? .Paar juhust kuuma ilmaga old,et peale sõitu süüdet sees hoida(mootor välja suretatud) liigub seier 95 ja vähe peale.Muidugi midagi kriitilist see ei ole aga noh hea oleks,kui miski tsipake jahutaks.Seda tean,et V6-el võib see kuumailgaga veel tubli mitu minutit uhadad kapotiall.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AndreasS
huviline

Avatar


Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm

postitati 11.09.11 19:44 Tsiteeri


Kus kohas selle V6-e andur on? Mul pole see süsteem mitte kunagi töötanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.1% - SQL: 65.9%]