Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 automaatkasti käigukangi nupu ja katte eemaldamine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 6376)
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 01.05.09 23:12 Tsiteeri
A6 automaatkasti käigukangi nupu ja katte eemaldamine



Endal tekitas see tükkaega peavalu kuni lõpuks targematelt abi sain. Jagan siis infot siingi, kuna nuppu on muidu lihtne katki teha.

Vajaminevad tööriistad



  • Peenema otsaga kruvikeeraja
  • Väike ja tugev pahtlilabidas või muu sarnane ese
  • Maalriteip


Alustada võibki kohe käigukangi nupust. Selle eemaldamiseks tuleb nupu all olev kroomist kate alla lükata. Kangi ise võib asetada näiteks N asendisse, et natuke rohkem ruumi oleks.
Samal ajal nupp välja tõmmates tuleb kang üles tõmmata. Üsna kõvasti on kinni, võib keeramise ja loksutamise tehnikat kasutada.
NB! Nuppu mitte lahti lasta, see tuleb teibiga fikseerida kuna pärast on väga kehva kätte saada.

http://www.kaarna.net/audiclub/diy/kaigukang/IMG_0968.jpg

Peale seda tuleb eemaldada plast kate mis ümbritseb käigukangi. Kinni on ta käsipiduri poolsest otsast ja külgedelt tüüblitega. Pahtlilabidas vms tuleb äära vehele ajada ja lahti kangutada. Võib ka mõnda muud riista kasutada selleks.

Viimasena on jäänud kroomist kate. Sellega nägin kõige rohkem vaeva ja tühja tööd. Koguasja iva on siis õigete klambrite lahtilaskmine. Mina surusin valed välja ja mõtlesin miks lahti ei tule. Tegin ringikesed millised tuleb eemale lükata.

http://www.kaarna.net/audiclub/diy/kaigukang/IMG_0940.jpg


Ja ongi kõik
http://www.kaarna.net/audiclub/diy/kaigukang/IMG_0935.jpg

http://www.kaarna.net/audiclub/diy/kaigukang/IMG_0937.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ott_S
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 18.05.09 13:14 Tsiteeri


Tekkis küsimus, et millega sa enne selle pinna sealt alt siledaks tegid? Lasid vee ja liivapaberiga ja otse värv selga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 06.06.09 01:02 Tsiteeri


Just nii, alustasin mingi 500 paberi ja veega, ning lõpetasin mingi 2000 või 2500 paberiga. See värv suht pirtsakas, tahtsin korralikult teha. Samas nii peen paber oli vist nagunii overkill.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jartmok
huviline



Registreerunud 18.02.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Td (85kw)

postitati 19.08.09 08:55 Tsiteeri


Küsiks täpsustaval asjad üle.

Sain aru, et eemaldasid katte ja lihvisid käsitsi liivapaberiga kroompinna üle. Värvitud sai püstoliga? Ja kuidas kvaliteediga on, uusi kriime jne pole tekkinud?


Tänudega Jakop.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 25.08.09 17:41 Tsiteeri


Selline küsimus kas A8 plast kate mis ümbritseb käigukangi on sama moodi kinni nagu A6.Sest ma proovisin enda omal ja ta ei tahnud mitte ültse ära tulla.Lõhkuda ka ei taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.09.09 09:42 Tsiteeri


Mind see juhis ei aidanud, nimelt ei liigu kroomtoru nr. 1. Hiljem selgus, et seda tuleb suruda piisavalt tugevasti otse alla. Kuigi ta kergelt annab pöörlema, siis keerata teda ei tohi. Muidu on tagajärjeks kolmest toru sees olevast klambrist ühe katki murdumine. Selle klambri eesmärk tundubki olevat pöörlemise vältimine.


https://www.upload.ee/image/6116266/IMG_1627.jpg


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 25.09.09 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jartmok
Küsiks täpsustaval asjad üle.

Sain aru, et eemaldasid katte ja lihvisid käsitsi liivapaberiga kroompinna üle. Värvitud sai püstoliga? Ja kuidas kvaliteediga on, uusi kriime jne pole tekkinud?


Tänudega Jakop.


Värvisin mingi Motipi kroom efekt värvi komplektiga. Koosneb mustast kruntvärvist ja mingist hõbedasest.

Aerosool värvi kohta on üllatavalt kaua vastu pidanud, on üksikuid kriime tekkinud küll, kuid need ilmselt navi paigaldamise või muu jamamise käigus. Kvaliteet on rahuldav, pole päris see mis ennem aga otseselt kole ka pole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]