1,9TDI 66kW lõi tossu välja
Et masin jõuetu tundus olevat ning siinsest teemast loetuna süüdlaseks õhulugejat võis pidada, proovisin minagi õhulugeja kablat küljest ühendades
kahtlusele mingitki kinnitavat märki saada. Juhtus aga nii, et ilma kablata 4k pöörde juures viskas järsku anusest paksu musta tahmapilve üles ja
mootor suri tasapisi podisedes välja. Panin kabla tagasi ning proovisin uuesti käivitada, tunne oli nagu paar potti ainult töötaks, politseimaksu
pedaali põhja surudes pöördeid üles ei võtnud ning taga oli ebamaine pilv valget tossu. Tundmatu tootja kabla koos vwtools softiga mingit viga ei
näidanud.
Peale paari minutit kõvemate sõnadega tati pritsimist ning peakoore vahel vedeleva lödi viina sisse uputamisega ähvardamist julgesin uuesti proovida
ning üllatus üllatus- masin töötas jälle nigu muiste.
Mis juhtuda võis?
Seda kah veel, et hommikuti käivitades (käivitub kiirelt) on taga sinakas vine ning tühikäiku alustab turtsudes. Kas see probleem võiks peituda
pihustiotstes ning kas neid kodusel teel lihtne vahetada?
Lisaks veel üks huvitav fakt, et tiba aega tagasi ei tahtnud masin peale pikka seismist kudagimoodi käivituda. Ära sai vahetatud katkised pihustite
juures olevad tagasivooluvoolikud ning kütusefilter. Peale seda trikki nurrus masin nagu kulda ning minek oli ennetundmatu. Et teekond oli tühja paagi
tõttu otse tanklasse ning järgmisel hommikul taas minek nutune ning pedaali surudes taas jõuetu madal urin kostus, siis kas ajutine hea minek võis
tuleneda küttefiltrisse valatud muu tarnija kütte paremast kvaliteedist või peitub siiski viga mujal ning väikeremondi käigus mõningate elementide
liigutamine selle ajutiselt eemaldas?
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
Aitähh sõber, et mu düsgraafiat leevendada aitasid. Eks ma järgmine kord proovi siis kõikidel peale täppi algavatel sõnadel esimese tähe suureks
puhuda...
|