--jaska--
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.09 09:13
|
|
|
Probleem 2000a Audi A6 generaatori kätte saamisega
Tsitaat: | kuna aku sai maja ees täpselt tühjaks ja enam ei käivitu(käima tõmmata ei anna kuna on tiptronic).
vea otsimisel ilmnes et generaator ei lae enam. kuidagi oleks vaja se siis nüüd sealt kätte saada agakuidas?
seal on kõik nii üksteise otsa topitud et suht võimatu tundub seda lihtsalt selili auto all olles kätte saada. |
Aku sai maja ees täpselt tühjaks ja enam ei käivitu (käima tõmmata ei anna, kuna on tiptronic). Vea otsimisel ilmnes, et generaator ei lae enam.
Kuidagi oleks vaja see siis nüüd sealt kätte saada, aga kuidas? Seal on kõik nii üksteise otsa topitud, et suht võimatu tundub seda lihtsalt selili
auto all olles kätte saada.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 23.03.09 09:26
|
|
|
Sa ei kirjuta kahjuks, mis mootoriga tegu, kuid kõhutunne ütleb et see on vist V6 2,5 TDI 
Eest tuleb stange ja tuledepealne tala lihtsalt eemale tõmmata ja genekani teed rajada.
Aga infot ja pilte töö käigust saad siit. Lingil jutt küll 2,8 aga
põhimõte sama.
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 23.03.09 17:53
|
|
|
Geneka saab ka põhja alt väga edukalt kätte.
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 23.03.09 22:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: --jaska--
Tsitaat: | kuna aku sai maja ees täpselt tühjaks ja enam ei käivitu(käima tõmmata ei anna kuna on tiptronic).
vea otsimisel ilmnes et generaator ei lae enam. kuidagi oleks vaja se siis nüüd sealt kätte saada agakuidas?
seal on kõik nii üksteise otsa topitud et suht võimatu tundub seda lihtsalt selili auto all olles kätte saada. |
Aku sai maja ees täpselt tühjaks ja enam ei käivitu (käima tõmmata ei anna, kuna on tiptronic). Vea otsimisel ilmnes, et generaator ei lae enam.
Kuidagi oleks vaja see siis nüüd sealt kätte saada, aga kuidas? Seal on kõik nii üksteise otsa topitud, et suht võimatu tundub seda lihtsalt selili
auto all olles kätte saada.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit." | c5 v6 mootoril on päris peavalu et selleni jõuda, teeninduses u.3tundi tööd
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.09 05:21
|
|
|
Tere
Kui v6 siis oleks minu soovitus vii teenindusse. See väga S..... töö kodus teha.
Alt tuleb küll välja aga...
Parem las tegelevad sellised inimesed kes sellel alal töötavad.
|
|
|
--jaska--
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.09 08:43
|
|
|
viiks hea meelega. aga kuna auto on mul soomes siis ei raatsi, sest mul läks ainult õli vahetamine( oli oli omal olemas) 350 eurot. ja seda tehti ka 2
päeva.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 22.04.09 17:18
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema.
A6, 99a, v6 tdi. Autol oli/on seisnud ligi kuu, täna sai väikesed kevadised hoolded tehtud (piduriklotsid, suve papud) ja peale seda käivitades
akutuli "rõõmsalt" silma säramas. Esimest korda käivitades oli laadimine ilusti olemas, sai ainult teise hoovinurka aetud ja 2h pärast olin silmitsi
eelpool nimetatud probleemiga.
Kas on üldse midagi võimalik inimlikult kontrollida, ilma et nina lahti kiskuda (kanalit käepärast pole)?
Mõõtsin pinge üle ja see näitab sama mida kell sees, e. 12V.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.09 04:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Ei hakka uut teemat tegema.
A6, 99a, v6 tdi. Autol oli/on seisnud ligi kuu, täna sai väikesed kevadised hoolded tehtud (piduriklotsid, suve papud) ja peale seda käivitades
akutuli "rõõmsalt" silma säramas. Esimest korda käivitades oli laadimine ilusti olemas, sai ainult teise hoovinurka aetud ja 2h pärast olin silmitsi
eelpool nimetatud probleemiga.
Kas on üldse midagi võimalik inimlikult kontrollida, ilma et nina lahti kiskuda (kanalit käepärast pole)?
Mõõtsin pinge üle ja see näitab sama mida kell sees, e. 12V. |
Tere.
Tegelesin sama probleemiga umbes kuu tagasi.
Hommikul kõik OK , lõunast kui poe juures käivitasin jäi tuli põlema.
Mina tõstsin kõrvalistuja poole 2 tellise peale , umbes 3 tunnipärast oli käes ja läks sõit pinki.
Harjad olid kutud. Vahetati ära ka pingekas, laagrid, ankrupea. Remont kokku 1390.- EEK.
Tegelikkuses tuleb kõrgetel pööretel laadimine tagasi korraks ja võib olla olemas kuu aega.
Kui aga nii edasi sõita ei pruugitse pärast enam midagi taastada olla.
Terv.
Marko
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 23.04.09 21:07
|
|
|
Tänane tulemus on see, et töötab igast asendist.
Esimene käivitus oli imelik, ei tahtnud kohe laadimist korralikult taha võtta, vaid jäi sinna 13V juurde, tuled tööle panned kukkus 11V peale(samas
pöördeid tõstes natukene laadimine tõusis), kuid siis käis armatuuri all klõps ja laadimine korras. On seal mingi relee vms, mis seda asjandust juhib?
Kontrolliks hea meelega selle üle, enne kui teepeal jama käes.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
elts1987
huviline
Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro
|
postitati 21.08.11 10:58
|
|
|
re
Tsitaat: | Algselt postitas: mac009
Tsitaat: | Tere.
Tegelesin sama probleemiga umbes kuu tagasi.
Hommikul kõik OK , lõunast kui poe juures käivitasin jäi tuli põlema.
Mina tõstsin kõrvalistuja poole 2 tellise peale , umbes 3 tunnipärast oli käes ja läks sõit pinki.
Harjad olid kutud. Vahetati ära ka pingekas, laagrid, ankrupea. Remont kokku 1390.- EEK.
Tegelikkuses tuleb kõrgetel pööretel laadimine tagasi korraks ja võib olla olemas kuu aega.
Kui aga nii edasi sõita ei pruugitse pärast enam midagi taastada olla.
Terv. |
Mul samalaadne probleem . Tegemist siis 2000a 2.5 TDI. Olen nüüd paaril hommikusel käivitusel märganud,et voltmeetri seier jääb alla 12v. umbes
10v. ja kui tiba pöördeid lisada alles siis läheb u. 14 peale. ja sinna jääbki. Aga kui teist korda käivitada siis läheb kohe 14v peale , ka laadimis
märguande lamp pole kordagi veel põlenud. Ja lisaks hommikuti seier näitab enne käivitumist 10v ja kui olen juba sõitnud ja uuesti enne käivitust
vaatan siis on üle 12v.
Äkki on kellegil olnud sama probleem ja oskab nõu anda.
Lisaks veel ,et aku u. aasta vana ,kuid odavama poolne.
|
|
|
|