Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salongis armatuuri all muliseb (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2246)
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 23.02.09 10:33 Tsiteeri
Salongis armatuuri all muliseb



ega päris kindlalt ei saa öelda kas see on normaalne, aga võib olla et on. Autot käima panna siis salongis on vaikne aga kui veidi gaasi anda siis hakkab armatuuri all mulisema, nagu oleks vana õliradikas. :D Kas on normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.02.09 10:52 Tsiteeri


mine ja kontrolli jahutusvedeliku taset.mulinat teeb salongiradikas.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 23.02.09 10:56 Tsiteeri


Kontrolli ka üle katalüsaator. Kui katalüsaatoril sisu sees lahti ja koliseb, siis võib natuke gaasi andes salongi kostuda justkui midagi muliseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaimokas
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.08
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 23.02.09 11:22 Tsiteeri


ma pakuks et äkki õhku sees natuke;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 23.02.09 12:11 Tsiteeri


Usun et kati heli oleks veidi teistsugune ja ei kostuks armatuurist. See on siiski salongi soojendusradikas, isegi kahtlustasin seda. Kuidas lahti saab? Kõige lihtsam on vist nina ülespoole ajada ja radikast väljatulev voolik mootoriruumis lahti võtta? On sellest abi? Teab keegi, milline voolik on väljavool?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 23.02.09 12:23 Tsiteeri


Welcome to club, mul peaaegu permanentselt see asi. Aitab jah, kui jahutusvedelikku juurde kallata- millegipärast isegi poole norm-i juures muliseb, kui max kriipsuni täis kallata (mitte pakk täis), siis vaikus majas.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaimokas
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.08
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 23.02.09 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
Usun et kati heli oleks veidi teistsugune ja ei kostuks armatuurist. See on siiski salongi soojendusradikas, isegi kahtlustasin seda. Kuidas lahti saab? Kõige lihtsam on vist nina ülespoole ajada ja radikast väljatulev voolik mootoriruumis lahti võtta? On sellest abi? Teab keegi, milline voolik on väljavool?

õhk tõuseb ju üles, niet ikka ülemine ma usun. Ma ei tea muidugi kuidas naad sealt tulevad aga enda 90nelt sain ilusti õhu välja ni:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 23.02.09 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Welcome to club, mul peaaegu permanentselt see asi. Aitab jah, kui jahutusvedelikku juurde kallata- millegipärast isegi poole norm-i juures muliseb, kui max kriipsuni täis kallata (mitte pakk täis), siis vaikus majas.


Aga kuidas saab selline asi permanentne olla? Kord saad ju õhu välja siis ei tohiks ju enam juurde võtta? Jah, seda juhul kui vahepeal süsteemis veetase ei lange? Siis imeb õhku?

Mul paisupaagis hetkel 0,5-1cm alla max'i. Vähemaks pole jäänud ja juurde ei pidanud kallama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.02.09 13:59 Tsiteeri


öhku vötab sisse siis kui kusagilt leke.omal leke sees ja mingi ajavältel lisan ka vedelikku-valan siis kui mulin taas kostuma hakkab.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 25.02.09 09:03 Tsiteeri


Siis kui ma salongiradikat pesin, siis lasksin alt mingi lõdviku lahti ja arvatavasti selle vahelt immitseb läbi- hetkel pole kanalit kuskil kasutada ja nii siis 2 kuu jooksul tuleb pool liitrit juurde kallata.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 25.02.09 10:50 Tsiteeri


Ma ei tea, palju sellest abi, kuid kui minu A4 radikas umbes oli, siis oli samamoodi mulin sees. Ma ei tea, millest see tingitud oli, kuid jah, mulin tuli salongi, temperatuurid ja surved olid normis, algul olin täitsa hädas. No muidugi oli salongisoojus ka otsas.


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
grudge
huviline



Registreerunud 22.02.06
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis 2,0

postitati 25.02.09 17:28 Tsiteeri


Tervist, ei ole otse teemaga seotud, aga enda annelil kadus ka soe ära. Siit ka küsimus, kuidas ja millega salongiradikat pesite?

Ette tänades.


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 27.02.09 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: grudge
Tervist, ei ole otse teemaga seotud, aga enda annelil kadus ka soe ära. Siit ka küsimus, kuidas ja millega salongiradikat pesite?

Ette tänades.


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.
Mis puutub pesemisse siis sellised toimingud on tavaliselt ajutised. Kui mul a4 oli radikas kinni otsustasin kohe vahetuse kasuks. Ning kui vana radikas maas oli üritasin igasuguseid imetrikke kuid kõiki torusid sa ikkagi puhtaks ei saa st. seda et need torud mis on vähem umbes need pesed läbi kuid ikkagi ei ole radikas puhas. Aga otsustusvõime on siiski igalühel olemas ja kui koheselt pole aega remontida ja rahaga ka nagu napib, siis ajutiselt võib proovida kuid tuleb planeerida siiski vahetuse kasuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uudi
huviline



Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ

postitati 23.04.09 17:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kultz
Tsitaat:
Algselt postitas: grudge
Tervist, ei ole otse teemaga seotud, aga enda annelil kadus ka soe ära. Siit ka küsimus, kuidas ja millega salongiradikat pesite?

Ette tänades.


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.
Mis puutub pesemisse siis sellised toimingud on tavaliselt ajutised. Kui mul a4 oli radikas kinni otsustasin kohe vahetuse kasuks. Ning kui vana radikas maas oli üritasin igasuguseid imetrikke kuid kõiki torusid sa ikkagi puhtaks ei saa st. seda et need torud mis on vähem umbes need pesed läbi kuid ikkagi ei ole radikas puhas. Aga otsustusvõime on siiski igalühel olemas ja kui koheselt pole aega remontida ja rahaga ka nagu napib, siis ajutiselt võib proovida kuid tuleb planeerida siiski vahetuse kasuks.


Vabandust kuid jätkan OT. Kas vahetasid ise soojendusradika ära? Päris keeruline toiming vist. Olen kuulnud et uued radikad ei pidavat üldse sobima 1:1- le, jamamist pidi olema. äkki viskad ka siis juba vihje, et kust poest ostsid uue. Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]