Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 spidomeeter jamab (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1360)
st0rmtr00per
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 2.0TDI

postitati 23.01.09 16:34 Tsiteeri
A6 spidomeeter jamab



juhtus siis täna selline jama et keset sõidu hakkas spidomeeter jamama. kukkub nulli siiis kui pidurit vajutad siis akkab nagu tööle ja nii kui gaasi annad kukkub jälle nulli. siis kuskil maanteel peale mõnda kynka akkas tööle ja siis sõidu lõpuni töötas. uue sõidu ajal akkas jälle jamama ja mõned meetrid lumisel(mitte siledal) teel akkas jälle töötama.
kysimus siis järgmine kas kapoti all asub tal mõni pistik mis võis lahti tulla(ise arvan et mingi pistik kui see seal on, kuna just jamati yhe jahutus toruga ja äkki tuli lahti)
või siis mingi juhe läx katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiMihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal

Auto: Mitte audi

postitati 23.01.09 16:39 Tsiteeri


Kiiruseandur võibolla.


Loogika & Taktika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
st0rmtr00per
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 2.0TDI

postitati 23.01.09 17:03 Tsiteeri


kus kohas see asub ja kuidas seda kontrolida saab.
mäletan et kuskil nägin mingi nuppu vajutamis kominatsiooni et sai kiirust näha klima kontroli pealt. äkki keegi teab seda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi499
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c7

postitati 23.01.09 18:52 Tsiteeri


Kiiruse andur on kasti peal juhi poolsel küljel. Selle viga peaks ka veakoodides näitama. Kui selles anduris viga ei ole siis võib see olla veel ka kellades, juhtmetes, või kasti siseses magnetrõngal mille pealt andur loeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
st0rmtr00per
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 2.0TDI

postitati 23.01.09 20:02 Tsiteeri


leidsin foorumis yles kuidas klimaga saab kiirust vaadata ex homme proovin ja siis akkan edasi uurima kui sealt ka kiirust ei näe


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
st0rmtr00per
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 2.0TDI

postitati 24.01.09 20:36 Tsiteeri


proovisin seda kliima värki ja ei näita see mitte s*ttagi(yhel poolel on 0 ja teisel 59) võimalik et tegin midagi valesti aga nuh õppetuse järgi pidi ta näitama C1 aga mul näitas ainult C
äkki keegi oskab öelda mida ma valesti tegin?
õppetust vaatasin SIIN


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
st0rmtr00per
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 2.0TDI

postitati 11.02.09 18:08 Tsiteeri


tõstan jälle teemat yles kuna sain teada et enduris ei tohiks viga olla kuna enamust ajast spidokast töötab. et siis kas keegi saaks oma vag-com -i autole taga panna et vaataks milles viga on. töökojas muide ööldi et andur pidi veic alla 2 tonni maxma. nii et kui keegi oleks nõus neli- või sixpaki eest uurida oleksin väga tänulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi499
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c7

postitati 11.02.09 18:23 Tsiteeri


Kasti peal diffri juures olev andur maxab miski 130eek ja kasti sees olev rõngas mille pealt andur loeb oli ka midagi 100eek kanti. Anduri küljest jooxeb kaks juhet. Üks läheb massi ja teine kellade taha sinisesse pistikusse pin28 alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
st0rmtr00per
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 2.0TDI

postitati 18.03.09 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
lõpuks viskas see tahomeetri järgi sõitmine sellise koppa ette et otsustasin auto remonti viia, alguses lihtsalt anduri yle vaadata ja kui midagi ei leia siis diagnostika ja siis poodi.leidsime selle anduri yles ja kui pistiku sai maha võetud oli viga kohe näha, pistik oli vett täic. puhusid surveõhuga kuivaks veic õli sisse ja töötab. ise arvan et see vesi satus sinna sel ajal kui mul yx toosoli voolik oma kohapealt mine lendas, sest see jooxeb sellest andurist veic kõrgem ja kaassõitja poole.

Lõpuks viskas see tahhomeetri järgi sõitmine sellise kopa ette, et otsustasin auto remonti viia. Alguses lihtsalt anduri yle vaadata ja kui midagi ei leia, siis diagnostika ja siis poodi. Leidsime selle anduri yles ja kui pistiku sai maha võetud oli viga kohe näha, pistik oli vett täis. Puhusid surveõhuga kuivaks, veits õli sisse ja töötab. Ise arvan, et see vesi sattus sinna sel ajal, kui mul yks toosolivoolik oma koha pealt minema lendas, sest see jookseb sellest andurist veits kõrgemalt ja kaassõitja poole.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]