arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.08 11:53
|
|
|
head ja vead a4 quattro 3.0 v6 162 kw
kas keegi oskaks rääkida selle isendi häid külgi ja vigu et oleks plaan soetada kas laguneb, kas on ka mingeid tüüp vigu oleks igasuguse infi eest
tänulik
|
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 27.12.08 13:04
|
|
|
Olen kulgenud ca 2a sellist motot omava autoga.Probleeme olnud süütepoolidega(peal minu autol 3. ring,reaalne ls ca 300 tkm),secondary air injectioni
õhutorudega,roolivõimu pumbaga(2x) ja sisselaske koldega mis ei muutnud geomeetriat nii nagu vaja.Üldiselt ei kurda oma valiku üle kuid igav ka ei ole
olnud.
AUDI - Another Useless Deutche Invention
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.08 16:41
|
|
|
küsin siis et mis aastast su auto on ja kas oled kuulnud et teistel ka laguneb ???
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.08 16:56
|
|
|
Üldjuhul sõidab 3,0 bens väga edukalt, osadel on süütepoolide probleeme aga kui need saab uuema tüübi omade vastu vahetatud siis mina nagu poleks
kohanud, et vahetatud pool taas saba annab.
Tean seda, et tehasest pandud poolid on kehvad ning tehas asendas tootja ja uued peaks ok olema.
3,0 bens on aga selline mootor, et seda külaseppadel teha lasta ei tohi, alles nägin perse keeratud A4'ja millel selline mootor...
Isegi meie alguses nendel mootoritel osasid töid ei teinud aga nüüdseks vajalikud abinõud, teadmised ja kogemused olemas ja töö käib.
Mul kah mõnel sõbral sellise mootoriga auto, sõidavad probleemivabalt ning seepärast uut kuut ei osta...
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.08 16:21
|
|
|
kle juks mis aastast algavad ned uuema tüübi süütepoolid see isend mida piilun on aastast 2002 .siiani on mu teinepool kärutanud 2.4 v6 aastast 98
ja pole mootoriga 1,5 aasta jooksul küll muresid olnud
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.08 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arakas2424
kle juks mis aastast algavad ned uuema tüübi süütepoolid see isend mida piilun on aastast 2002 .siiani on mu teinepool kärutanud 2.4 v6 aastast 98
ja pole mootoriga 1,5 aasta jooksul küll muresid olnud |
Ma tõesti ei mäleta aga süütepoolide jama ei ole küll mingi eriline põhjus seda autot ostmata jätta, me vahetame aastas ehk 3 3,0 mootori süütepooli
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.08 21:48
|
|
|
tänud juksile.kuid mis ma veel peaks vaatama selle auto juures kui ostuks läheb ????
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.09 17:59
|
|
|
väga mõnus auto see quattro 3.0 ei kahetse et sai soetatud
|
|
|
|
kivialune
huviline
Registreerunud 02.12.08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.09 20:56
|
|
|
Kõik 3.0 esiveolised automaadid on Multitronikud?
Rihma kohapealt vaatasin: sellel isendil 2 pingutusrulli ja 1 juhtrull ja üks kole pikk rihm
5291327
|
|
|
|
Raigo22
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 02.11.09 13:43
|
|
|
Ma usun, et küttekulu ei ole oluliselt suurem, kui vanatüübi 2.8 quattrol... Ehk siis täpsemalt 10 liitrit sajale keskmiselt ( minul tuli peaaegu
50-50 maantee,linn). Igapäev ju ringrajal ei ole
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 02.11.09 15:36
|
|
|
Antud auto on kuskil aasta aega müügis,eks mine kohale ja uuri välja mis sellega on.
|
|
|
|
Raigo22
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 02.11.09 18:18
|
|
|
Lähen kaen lähipäev masina üle. Rääkisin ka mehaanikuga - ütles et mingeid "erilisi" tüüpprobleeme ei tohiks antud isenditel olla. Süütepoolid nagu
ka eelnevalt kirjutatud jah.
58 160 982
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.11.09 21:02
|
|
|
Minu arust see süütepooli teema 2.0'l ja 3.0'l on jälle täielik pseudoprobleem, umbes nagu A4 esisild. Kui selle süütepooliga on probleem, siis
mootor lonkab, kui diagnost tehtud lased pooli kõige uuema ja vastupidavama tüübi vastu ära vahetada ja mure unustatud.
Kuid see on jälle selline asi, millest inimesed keerulise mootori juures veel aru saavad, mida tehas on ka ise tunnistanud (esineb näiteks 3.7%'l
2004. aastal valmistatud A4/A6 populatsioonist) ja mille vahetust iga külasepp oskab seetõttu esimese asjana ja ühtlasi universaalse "arstimina"
soovitada ja süütepoolide sõna otses mõttes lapiku kruvikaga ja näpitsatega lahti nüsimise eest ka raha küsida.
|
|
|
|
Vanquish
huviline
Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.09 20:58
|
|
|
Keegi omanik võiks veel kütusekulu kommenteerida, 10 keskmist tundub liigagi hea. Oskab keegi ehk võrrelda autot näiteks 2 generatsiooni lexus
gs300-ga ?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.11.09 21:06
|
|
|
Autoweek ütleb keskmiseks 10,9. Eks oleneb
sõidustiilist ja -kohast jms.
Mainitud Lexuse keskmiseks kuluks väidetakse 11.4.
Tühimass on tal 150 kilo võrra suurem. Ka klassi poolest võrreldav pigem A6-ga.
|
|
|
Vanquish
huviline
Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.09 21:37
|
|
|
Saan aru,et lexus teisest klassist, kuid ei soovi võrrelda teda a6-ga sest seda nagunii osta ei kavatse. Mõtlesin,et ehk mõnel inimesel kogemusi
mõlema autoga.
EDIT: Ja kas tõesti 0-100-ni läheb 8.9 sekundit?? Kudiagi palju tundub, arvestades,et tegu ju suht kerge autoga ja mootor 162kw. Isegi mainitud raskem
lexus peaks kiirem olema. Nagu ma aru saan võtab 3.0 rohkem bensiini, kui 1.8T, kuid kas ta ka liigub siis vastavalt paremini? sellise 0-100-ni aja
juures hakkan ma juba kahtlema. Isegi sõbra 3.0 diisel on kiirem.
|
|
|
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 21.11.09 14:49
|
|
|
Olen omand 3.0 162 kw a4 2003 juba 3 a ja keskmine kütusekulu jääb mul 8.5 peale! Mul siis manuaal kastiga isend. Olen vahetand terve selle ajajooksul
1 pooli ja 2 xenon pirni ja sellega ka jupi nimekiri lõppeb!
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 21.11.09 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cool_d
olen omand 3.0 162 kw a4 2003 juba 3 a ja keskmine kütusekulu jääb mul 8.5 peale! Mul siis manuaal kastiga isend. Olen vahetand terve selle ajajooksul
1 pooli ja 2 xenon pirni ja sellega ka jupi nimekiri lõppeb! |
Selline küttekulu saab olla vaid 100% maantee sõidul.
|
|
|
orukaspoiss
huviline
Registreerunud 04.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 Avant - 2013
|
postitati 28.06.10 21:13
|
|
|
3.0 162kw
Kas ma saan õigesti aru, et tegu on suhteliselt mõttetu mootoriga, arvestades kiirendus vs kütusekulu?
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 28.06.10 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: orukaspoiss
Kas ma saan õigesti aru, et tegu on suhteliselt mõttetu mootoriga, arvestades kiirendus vs kütusekulu? |
Millega Sa seda mootorit võrdled?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
orukaspoiss
huviline
Registreerunud 04.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 Avant - 2013
|
postitati 28.06.10 21:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: orukaspoiss
Kas ma saan õigesti aru, et tegu on suhteliselt mõttetu mootoriga, arvestades kiirendus vs kütusekulu? |
Millega Sa seda mootorit võrdled? |
Võrdlen kasvõi 1.9D 2,5TDI
Samas 2,4 2,8 ja 3,0 paistavad ka sama auk olevat?
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 29.06.10 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: orukaspoiss
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: orukaspoiss
Kas ma saan õigesti aru, et tegu on suhteliselt mõttetu mootoriga, arvestades kiirendus vs kütusekulu? |
Millega Sa seda mootorit võrdled? |
Võrdlen kasvõi 1.9D 2,5TDI
Samas 2,4 2,8 ja 3,0 paistavad ka sama auk olevat? |
Neid asju ju ei saa kuidagi omavahel võrrelda. Vaata ikka sama kütuse piires asjadele otsa. Kui laskuda diisli arutellu, siis selles teemas seda küll
mitte teha.
Mul pole küll mingist otsast tundunud, et see 3.0 moto janune oleks. Normaalsetel tingimustel võin julgelt öelda, et 2.8 12v motoga näiteks võrreldes
on dünaamika ja tööeffektiivsuse vs küttekulu proportsioon igati paigas. Kindlasti tuleb eristada talvisel perioodil manuali vs tiptronicut, kuna siis
on kindlasti eelis manualil.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
goblin
huviline
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: nelivedune
|
postitati 29.06.10 12:48
|
|
|
Mul on olnud selle mootoriga A4 nüüdseks juba 4 aastat. Kahjuks küll esiveoline. Manuaal, 6 käiku. Vahetatud 3 süütepooli (l.s. 200000 km, sellest ise
150000 km), pirnid kuluvad suht tihti (xenonit pole vaja olnud veel vahetada). Kütuse kulu - kiirtee 140km/h keskmine 8,7l/100km, 90km/h 8,2l/100km,
linn kuskil 10 l/100km. Saan ainult kiitvaid sõnu antud isendi kohta öelda. Sisuliselt probleemivaba kulgemine. Kõik on toiminud, nagu peab. Muidugi
olen ma teinud kõik hooldused vastavalt ettekirjutustele. Samuti on auto kohe kontrollis, kui midagigi kahtlane tundub. Aga siiani pole kahtlused
kinnitust leidnud . Ma pole proovinud automaati, kuid manuaal on ikka päris
terav. Ka veel 4.käiguga 
|
|
|