Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C3 audi 100 avant diisel quattro ehitamine (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3051)
juzzpoig
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 4motion passat

postitati 16.12.08 19:48 Tsiteeri
C3 audi 100 avant diisel quattro ehitamine



Tervist.

Juhtus selline lugu, et sõideti mu sigari kerega 100 TDI kortsu. Tekkis mõte, et juhul kui kindlustus ei taha autot taastama hakata, soetada endale C3 kerega 100 avant quattro ja tõsta mootor praeguselt kortsus autolt avant quattro peale.

Ma olen lugenud kasutaja krss teemat kus tema midagi kaunis sarnast tegi selle erinevusega, et kasutas 2.0 vabalthingavat diislit.

Minu küsimus targematele on selline, et kui raske selline ümberehitus oleks? Nagu ma aru olen saanud, siis peaks need jupid olema päris hästi üksteise vastu vahetatavad, aga kas saab tõesti nii lihtsalt, et tõstan jupid ringi ja ongi kõik? Kas quattro kast sobib 88KW TDI moto otsa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.12.08 19:53 Tsiteeri


Kõik Audi R5 mootorid sobivad nelikvedu kastide otsa, väljaarvatud R4 mootorile mõeldud kastid.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 16.12.08 20:06 Tsiteeri


Jajah, aga ma olen mõelnud, et võiks nagu üldse miskise uuema R5 diisli sinna vahele panna. Nagu on C4 A6-el 85kw ja 103kw. Kuna kõike on ju võimalik ringi tõsta, ja kui veel laksuga doonorauto kah saaks, siis ei oleks ju väga kulukaski.
Aga kui nüüd mõelda, kui suutlik on see 103kw mootor A6 quattro peal, siis mis ta veel C3 quattro peal suudaks :)
MA ARVAN (nagu Kivisaar tavaliselt ütleb) :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juzzpoig
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 4motion passat

postitati 16.12.08 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Jajah, aga ma olen mõelnud, et võiks nagu üldse miskise uuema R5 diisli sinna vahele panna. Nagu on C4 A6-el 85kw ja 103kw. Kuna kõike on ju võimalik ringi tõsta, ja kui veel laksuga doonorauto kah saaks, siis ei oleks ju väga kulukaski.
Aga kui nüüd mõelda, kui suutlik on see 103kw mootor A6 quattro peal, siis mis ta veel C3 quattro peal suudaks :)
MA ARVAN (nagu Kivisaar tavaliselt ütleb) :D


Noh, mul on päris hea 2.5TDI 88KW juba olemas, et moto pärast muretsema ei peaks. Muidugi jah, 103 KW oleks veel ägedam, aga nohh, see selleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 16.12.08 20:42 Tsiteeri


Rikun siin sinu teemat:D
Seda jah, et kui olemas, siis ei pea muretsema.
Aga su teema pealkiri on just selline, et see mõte nii mõnegi mehe peast läbi käinud on, kaasaarvatud minu:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 17.12.08 08:18 Tsiteeri


Diiselmootorit lihtsalt bensuautole vahele tõstes nagunii mingit normaalset sõiduvahendit ei saa, kui muidugi just ainult linnavahel ei põrista.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juzzpoig
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 4motion passat

postitati 17.12.08 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Diiselmootorit lihtsalt bensuautole vahele tõstes nagunii mingit normaalset sõiduvahendit ei saa, kui muidugi just ainult linnavahel ei põrista.


Miks siis nii? Quattro käigukasti ülekanded jäävad liiga kiireks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 17.12.08 15:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juzzpoig
Miks siis nii? Quattro käigukasti ülekanded jäävad liiga kiireks?

Justnimelt. Suurim pöördemoment sellel mootoril on u 2200 pöörde juures, normaalsed pöörded maanteekiirusel sellel 88kw mootoril oleks kusagil 2000 tuuris (tegelikult on isegi seda liiga palju), ideaalne oleks 1500-1600. Mistahes väikesekubatuurilise bensuka kasti ja reduktoriga ei ole sihukest ülekannet võimalik tekitada. Suuremate rataste paigaldamisest on kindlasti vähe. Sõitva masina saab kompunnida küll ja neid on ka eestis tehtud, kuid igapäevast sõitmist sihukese undava diisliga ma ei kujutaks eriti ette.;) Teine teema on see, et kindlasti ei mõju kõrged pöörded ka mootorile tervistavalt.
Ilmselt oleks võimalik muidugi mõlemad reduktorid vahetada diisli omade vastu ja sellisel juhul saaks väga ideaalse aparaadi.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juzzpoig
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 4motion passat

postitati 18.12.08 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: juzzpoig
Miks siis nii? Quattro käigukasti ülekanded jäävad liiga kiireks?

Justnimelt. Suurim pöördemoment sellel mootoril on u 2200 pöörde juures, normaalsed pöörded maanteekiirusel sellel 88kw mootoril oleks kusagil 2000 tuuris (tegelikult on isegi seda liiga palju), ideaalne oleks 1500-1600. Mistahes väikesekubatuurilise bensuka kasti ja reduktoriga ei ole sihukest ülekannet võimalik tekitada. Suuremate rataste paigaldamisest on kindlasti vähe. Sõitva masina saab kompunnida küll ja neid on ka eestis tehtud, kuid igapäevast sõitmist sihukese undava diisliga ma ei kujutaks eriti ette.;) Teine teema on see, et kindlasti ei mõju kõrged pöörded ka mootorile tervistavalt.
Ilmselt oleks võimalik muidugi mõlemad reduktorid vahetada diisli omade vastu ja sellisel juhul saaks väga ideaalse aparaadi.


Kellegi on kogemust käigukasti laiali tõmbamisega, et kui keeruline see on ja kui palju võiks umbkaudu maksma minna? Ilmselt peaksin laskma seda kellelgi pädevamal teha, sest ise pole kunagi teinud ja ei tahaks katsetama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 21.12.08 11:04 Tsiteeri


A seda kah, et kui ära teed, ära siis teemat unarusse jäta:)
Pildimaterjali kah juurde ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 21.12.08 11:30 Tsiteeri


Käigukasti laialitõmbamisega saab iga loll hakkama ,teine asi on selle õieti kokkupanek eriti veel siis kui on vaja teatud komponente vahetada. Kolmas ja kõige valusam teema on hind, sest niisugune aretamise töö tuleb kallim kui lihtsalt juppide vahetus. Üldiselt on Tartus paar kodanikku kes selle tööga hakkama saaksid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.09 10:17 Tsiteeri
C3 diislile C4 diisel peale



Tekkis selline huvitav küsimus, et kas oleks väga raketiteadus vabalthingava C3 diisel 100 mootor vahetada C4 100/A6 turbodiisliga ümber. Endal tekkisid kõige suuremad küsimärgid käigukasti ja uuema mootori ajuga seoses. Kas ajuga mootorit paigaldades on elektrisüsteemi vaja palju ümber teha? Kas uuemale mootorile peaks hankima ka teise kasti? Seda siis eelkõige seetõttu, et ehk on tavalise disla kast väiksema tugevusvaruga(ei pea väändele vastu) ja käigud liiga lühikesed. Iseenesest on praegu all 90000 sõitnud uus tehasekast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.09 17:37 Tsiteeri


Samas 2,0 bensukas esiveoline a80 on 110 km/h juures mingi 2600...2800 pööret umbes, Citroen Xsara 1,9 Td l umbes sama. 2,3 quattro A100 peaks ka vast u sama olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.09 14:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Samas 2,0 bensukas esiveoline a80 on 110 km/h juures mingi 2600...2800 pööret umbes, Citroen Xsara 1,9 Td l umbes sama. 2,3 quattro A100 peaks ka vast u sama olema?


Vanadel Audidel on minu teada bensukatel ja disladel parajalt erinevad ülekandearvud. Näiteks tean kogemustest, et 2.0 TD kast on kiirem kui 2.0 D oma s.t. samal kiirusel on pöörded madalamad.

Peaasjalikult tahaks siiski infot selle kohta, kas C4 2,5 TDi-del juhib aju ainult mootorit(mootoril on eraldiseisev aju) või teeb ECU ka muude seadmetega koostööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 25.08.09 14:06 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3744
Siin on põhimõtteliselt üksipulgi need asjad lahti seletatud, muidugi vanakooli vabalthingava diisli puhul. Ülekannetega on jah täpselt see jama, mida juba varem mainiti, et kui jätad väikesed rattad, jääb üks käik lõpust puudu ja kui paned suured rattad, jääb üks käik algusest puudu. Head kiirteeautot ei saa sealt nagunii, hea maastikuauto saab igatahes kergemini, mis just pidamise poolest ületab päris maastureid (mitte kliirensi poolest, samuti pole ju AUdidel aeglustit). Kui keegi hakkab kasti ümber ehitama, tahaks väga ise kah näha, kasvõi pilte pärast, ja tehnilist infot, mis kastist ja mida täpsemalt kokku on võimalik panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]