erikhi
huviline
Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 quattro aut
|
postitati 13.11.08 17:26
|
|
|
ABS-i aju.
Mure siis järgmine, et ABS-i anduri kollane tuli hakkas põlema ja lisaks sellele kompuutris punane hüüumärk (pidurisüsteemi rike). Täna saatsin poisi
Tartus diagnostikasse (ise olen eemal hetkel), arvasin, et lihtsalt andur paigast ära. Töökojas aga ei saadud andmeid kätte, anti telef. nr. Sealt
vastati laksust, et abs-i aju läbi, kivi vahetus 2000 eeku.
Ise tulen laup. eestisse, kas on siit kedagi, kes oleks nädalavahetusel võimeline viga kinnitama ja vajadusel parandama? Tartus või Põlvas. Kas saab
üldse kindel olla, et aju läbi?
Tänud ette!
A6, C5 1998a, 2,8 Q automaat.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 13.11.08 17:42
|
|
|
absi ajul võib toide puudu olla. mul on olnud juhuseid, kus arvuti ei saa üldse absi ajuga ühendust, nagu süüde oleks väljas kuigi teglikult pole.
samamoodi kõik abs'ga seonduvad tulukesed läksid põlema, ka esp tuluke. hakkasin siis uurima juhtmeid ja tuligi välja, et akukastiküljes rippus
allapoole üks pistik, millel oli siis stopper katki ja pistik oli küljest kukkunud oma vastuselt, lükkasin siis pistiku külge tagasi ja aju sai oma
voolu ja arvuti läks ka ilusti ligi ja sai kõik teada mis vaja.
autoks oli küll vw bora, aga ega audi puhulgi lahtised ühendused võimatud pole.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 13.11.08 17:43
|
|
|
ABS-i aju on neil nõrk koht küll, aga on seal läbi kivi või lihtsalt mingi rajake trükkplaadil parandada, ega see sind ei päästa. Ise Sa seda nagunii
ei tee. Lase DIA poistel ära teha.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.11.08 18:27
|
|
|
Ilma eelteadmiste ja spetsiaalsete tööriistadeta on pea lootusetu neid trükkplaate ise parandada:

|
|
|
|
erikhi
huviline
Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 quattro aut
|
postitati 13.11.08 19:00
|
|
|
Tänan vastuste eest.
Ma ei kavatsegi ise torkima asja hakata, lihtsalt laup-pühap. teenendused kinni. Mõtlen, et ehk on kellegil siit vastavad oskused olemas, et see töö
ära teha? Esmaspäeval liigun eestist juba minema.
Küsimus veel, et kuna auto sõidab, siis ega see viga midagi rohkemat ei kahjusta? Et kui seekord abi ei saa, sõidan kaks nädalat edasi...
Kus see aju üldse asub- mootoriruumis?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.11.08 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erikhi
Tänan vastuste eest.
Ma ei kavatsegi ise torkima asja hakata, lihtsalt laup-pühap. teenendused kinni. Mõtlen, et ehk on kellegil siit vastavad oskused olemas, et see töö
ära teha? Esmaspäeval liigun eestist juba minema.
Küsimus veel, et kuna auto sõidab, siis ega see viga midagi rohkemat ei kahjusta? Et kui seekord abi ei saa, sõidan kaks nädalat edasi...
Kus see aju üldse asub- mootoriruumis? |
Mootoriruumis ABS - i pumba küljes.
|
|
|
|
erikhi
huviline
Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 quattro aut
|
postitati 26.12.08 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Ilma eelteadmiste ja spetsiaalsete tööriistadeta on pea lootusetu neid trükkplaate ise parandada:
|
No aga äkki jagaks siis neid eelteadmisi? Kuidas plaadile ligi pääseb ja milliseid tööriistu mille jaoks vaja läheb?
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 26.12.08 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erikhi
No aga äkki jagaks siis neid eelteadmisi? Kuidas plaadile ligi pääseb ja milliseid tööriistu mille jaoks vaja läheb? |
Eelteadmiste all peetakse silmas pigem elektrooniku väljaõpet või vähemasti teatud kogemusi antud vallas. Neid ei saa lihtsalt niisama jagada.
Veel üks pilt
Nagu näha on tegu väga peene, luubialuse(kui mitte mikroskoobi), tööga.
Plaat on küllalt kapitaalselt seal korpuse sees, st juba ligipääsemine on eraldi ettevõtmine.
Pigem käi natuke lammarites ringi, ehk leiad sobiva aju asemele. Pumba peal on kood, mille lõpus on 111 ja tähed(mul näiteks 111 AH). Oluline on, et
tähed klapiksid. Lammarist saadud aju (üldiselt saad koos pumbaga, aga pumpa ei vaheta) võib muidugi küllalt peagi ise ka otsa lõppeda. Kindlam oleks
lasta asjatundjatel see remont ära teha.
Ise ei tasu näppida, kui korda ei saa ja viid spetsialistile, siis peab tema sinu jama ka siluma, kui üldse töö vastu võtab.
|
|
|
|