Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbode paigaldus S4 2,7 (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3889)
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.08 19:47 Tsiteeri
Turbode paigaldus S4 2,7



Kas turbosid on hea paigaldada, kui mootor juba paigas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.08 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zerter
Kas turbosid on hea paigaldada, kui mootor juba paigas?

Ütleme nii, et mootor tuleb nüüd uuesti maha võtta sest muud moodi ei ole võimalik neid turbosid sinna lihtsalt tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 25.10.08 20:19 Tsiteeri


praktika ja kogemused näitavad et nii ta on nagu ranz juba jõudis öelda ;) nii et edu :P


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.08 08:31 Tsiteeri


turbosid vahetataksegi siis nii, et mootor maha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.10.08 08:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zerter
turbosid vahetataksegi siis nii, et mootor maha?


Esisillatala maha, mootor koos kastiga põrandale. Kõige lihtsam ja valutum. Muudmoodi ei ole eriti võimalik, inimese moodi, seda tööd teha.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.08 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: Zerter
turbosid vahetataksegi siis nii, et mootor maha?


Esisillatala maha, mootor koos kastiga põrandale. Kõige lihtsam ja valutum. Muudmoodi ei ole eriti võimalik, inimese moodi, seda tööd teha.

Seda mootorit ja turbode kinnitusi vaadates tea kas muud moodi üldse reaalselt võimalik ongi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 26.10.08 09:47 Tsiteeri


Teine variant on ette välja:

Illustratsioon 1

Illustratsioon 2


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dunloper
huviline



Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW 2,5 tdi 4motion

postitati 28.10.08 19:55 Tsiteeri


Kui mootor ettepoole maha võtta siis ei pea sillatala maha võtma, vaid piisab ka selle lihtsalt lahti laskmisest kere küljest. Kui aga ära võtta kuidagi käigukasti padja käpad siis peaks pms olema võimalik mootorit ka ilma sillatala puutumata maha võtta.
Aga mootorit maha võtmata turbosid sinna ei paigalda, kuna osad jahutuse ja õli torude lahti saamine on suhtelisel keerukas ka siis kui mootor on maas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.08 18:09 Tsiteeri
Voolikud s4 2,7l



Turbod on küljes nüüd, aga probleeme tekitavad voolikud, mida lihtsalt ei oska kuskile ühendada. Äkki on siin mõni kena inimene ja teeks oma S4 kateteta mootorist pilti, kust saaks aru , mis millega ühendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 31.10.08 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zerter
Turbod on küljes nüüd, aga probleeme tekitavad voolikud, mida lihtsalt ei oska kuskile ühendada. Äkki on siin mõni kena inimene ja teeks oma S4 kateteta mootorist pilti, kust saaks aru , mis millega ühendada.


Millisest osast nimelt?
Homme, kui aega saan, võin katted ära kruvida ja mõne klõpsu teha..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 31.10.08 23:48 Tsiteeri


Fööne eriti peale katete maha katkumist ei ole näha nagunii...milliseid voolikuid silmas pead?


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.08 10:05 Tsiteeri


Mootori juhipoolsest küljest ja tagumine ots, kus need peenikesed voolikud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.08 18:56 Tsiteeri


Turbod on paigas. Aga tuli välja, et parempoolsele turbole käiv imemistoru on puudu. Äkki kellelgi on pakkuda juhuslikult seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.08 20:02 Tsiteeri


Tegelt nagu täna tekkisid küsimused, et kuhu need turbost tulevad peenikesed voolikud käivad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.08 21:37 Tsiteeri


Auto ise on see http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=497117


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.08 22:11 Tsiteeri


pole veel välja mõelnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 04.11.08 22:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zerter
pole veel välja mõelnud.


Sorry, pidin pildistama, aga pimedaks läks, kui aega sain..
Äkki saan homme teha mõne klõpsu, kui fotokas kaasas on, pean vaatama.. tahad tagumisest osast, nagu aru saan, aga sealt pole ju eriti midagi näha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.08 23:37 Tsiteeri


Täpsemalt huvitavadki need turbodest tulevad peenikesed voolikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rosenberg
huviline



Registreerunud 04.09.07
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 & Impreza STi & GT ja volvo s60

postitati 05.11.08 09:39 Tsiteeri


usun et pildilt sa seal aru ei saa sest seal suht palju juhtmeid ka joookseb aga üritan Etka programmist joonis siia netti saada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.08 15:22 Tsiteeri


Joonised oleks kõigeparemad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rosenberg
huviline



Registreerunud 04.09.07
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 & Impreza STi & GT ja volvo s60

postitati 05.11.08 17:23 Tsiteeri


http://www.foto24.ee/photos/web/R/rosenberg/audi_s4_biturbo/turbo_joonis.JPG

http://www.foto24.ee/index.php?main=42&albumID=28728&sequence=13


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.08 17:36 Tsiteeri


Joonis on hea, aga konkreetsele küsimusele vastust ei saanud. Joonisel need voolikud/torud on numbritega 28. ja 29.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 05.11.08 18:07 Tsiteeri


Pilt


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zerter
huviline



Registreerunud 13.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.08 18:36 Tsiteeri


tänan, sellest on abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.3% - SQL: 36.7%]