Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Mikkc
huviline
Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q
|
postitati 01.05.09 15:25
|
|
|
Kolmanda mudelina võiksid nad juurde panna V10st võimsama V12TDI. Sellel mootoril oleks mingis forsseeringus tohutu potensiaal.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.09 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mikkc
Kolmanda mudelina võiksid nad juurde panna V10st võimsama V12TDI. Sellel mootoril oleks mingis forsseeringus tohutu potensiaal. |
Küll tuleb, seniks kannatust ja raha kogumist, kuigi selle auto ostja ei peaks kunagi raha koguma...
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 15.09.09 20:41
|
|
|
Audi R8 e-Tronil uskumatud 4500 Nm!
Audi R8 e-Tronil uskumatud 4500 Nm!
4500 Nm lubab 100 km/h saavutada 4,8n sekundiga. Tippkiirus on 200 km/h ja sõidukaugus umbes 250 km. Tavalisest pistikust laadimine kestab 6-8 tundi.
Auto kogukaal on alumiiniumile tänu vaid 1600 kg.
Mõnusalt soliidseks on see auto igatepidi disainitud, kompu
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 15.09.09 20:55
|
|
|
Pigem ikka 450 Nm
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.09.09 20:59
|
|
|
Muidu töesti kompu auto, kuid liigne vörede kujutamine.Peegel on ka muidugi üüratult suur, arvatavasti kasutusel kaamerad.
Arsi:tundub, et 4500 on ikka öige, sest jutt on kogusummast, ehk siis 1125 väänet ratta kohta.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Matrix
huviline
Registreerunud 13.02.07
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 16.09.09 05:57
|
|
|
See 4500 on õige vääne küll, elektrimootoritega auto puhul usutav ja nagu eelmises postis mainiti, siis see ju nelja mootori kogusumma.
Elektrimootorite puhul ei kehti see fakt, et hj ja nm ikka enam vähem sarnases suurusjärgus oleks.
Muljet avaldav masin igal juhul ehk mingil kujul jõuab ka kunagi selline turule.
Kui see 250km läbitavus oleks ka sel juhul selline, kui parajalt peenestada, siis oleks väärt ost, aga hetkel kahtlustan, et peenestamisega vast 1/5
sellest arvust.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Matrix
huviline
Registreerunud 13.02.07
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 16.09.09 09:24
|
|
|
Kui ausalt öelda, siis eeldusi väga kiire ja hea sportauto tegemiseks on palju, kuid selleks tuleb veel oodata tehnika arengut. arvestades mudeli
uuendusi, siis võibolla 3, 4 mudel peale seda elektriautot oleks korralik püss. Selgituseks siis seda, et ka selle isendi puhul oleks raskuskese
ühtlaselt jaotatud ja võimalikult lähedal teele. Samuti puuduksid sisepõlemis mootori kulumine, sest elektrimootori puhul ei oleks nii palju kuluvaid
osi. Miinuseks ma mainiks ka seda ratta massi suurenemist, aga pole head ilma halvata ja vastupidi.
Arvestades, et elektriautode areng on tegelikult lapsekingades, siis ega enne mingit suurt arengut oodata pole, kui akude kestvus/laadimis küsimused
lahendatakse.
Jälgides, kuidas Audi on viimastel aegadel diislit edasi arendanud, siis ehk tulevikus võiks oodata ka Audilt innovatiivseid lahendusi ka
elektriautode vallas. 10 aasta pärast võiks juba väga hea elektri-Audi massidele saada olla.
|
|
|
m0cc
huviline
Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: W213, 5008
|
postitati 19.09.09 03:25
|
|
|
Audi E-Tron
Frankfurdi autonäitusel esitletud, puhtalt elektrijõul liikuv ideeauto E-Tron muudab Audi teatel senist arusaama elektriautode sõidudünaamikast -
selle mudeli võimsus on tervelt 313 hobujõudu ning kiirendus nullist sajani võtab 4,8 sekundit.
Täpsemalt: http://www.tarbija24.ee/?id=165604
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 19.09.09 07:14
|
|
|
Mnjaaa, jõudsimegi ära oodata. Neli üksteisest sõltumatut mootorit ja elektrile kohane vääne, mis tuleb kiirendades kohe, mitte saja aasta pärast nagu
bensiinimootoritega...
Üldiselt, sisepõlemismootoritest on kopp ees tõesti. Ehk pensionipõlves saab juba elektri jõul kulgeda...
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Suureks plussiks on see, et mootoriruumi nii enam ei vajata. Miinuseks samas aga jällegi vedrustamata massi kasv...
|
Tjah, tänapäeval tuleb muidugi kuhugi mahutada akud aga paistab, et ka siin on võimalik probleemidele lahendusi leida:
The E-tron's Lithium ion battery pack weighs 470kg - a lot more than an R8's V8 engine. Battery pack positioning can play havoc with weight
distribution, compromising a car's handling fluidity.
Fortunately E-tron's battery pack is mounted ahead of the rear axle, keeping the mass well centred.
http://www.wheels24.co.za/Content/Motor_Shows/Frankfurt_Motor_Show/80/5a573cd387184c05b16cd3cd1786fbe5/16-09-2009-10-37/AudiR
17;s_monumental_4_500Nm_E-tron
Nüüd võiks veel kuidagi laadimise probleemi ära lahendada, et akude täislaadimine ei võtaks aega vägapalju rohkem kui kulub ühe kabanossi söömiseks
või kohvi joomiseks (a123 seeria akudega võiks see ehk isegi võimalik olla).
Huvitav, kuidas tulevikus kapakohila tanklasse (kuhu ei lähe hästi jämedaid traate) vajalik kogus elektrit kohale toimetatakse? Tuuakse veoautoga üks
hästi suur akuplokk, millest siis klientide autosid laetakse?
Ning kui kõik hakkavad ringi kärutama elektri jõul, tuleb kuskilt see elekter võtta - kas on veel küsimusi tuumajaam vs. tuulikud? :-)
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Mikkc
huviline
Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q
|
postitati 11.10.09 08:58
|
|
|
Põhimõtteliselt ei leiagi stock autot, mis 0-130/140-ni GTRile ära teeks peale Veyroni vist :S
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.09 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mikkc
Põhimõtteliselt ei leiagi stock autot, mis 0-130/140-ni GTRile ära teeks peale Veyroni vist :S | Kõige lahedam on autode hindade
võrdlus eksole.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Mikkc
huviline
Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q
|
postitati 11.10.09 15:38
|
|
|
Just, ja see ikkagi näitab kui kõva autoga nissan maha sai.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.09 10:15
|
|
|
Spark 8 Audi R8 in action
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.09 01:54
|
|
|
Audi R8 - V8 vs. V10
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
rin
huviline
Registreerunud 31.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2Q
|
|
Maahärra
huviline
Registreerunud 05.01.08
Kasutaja on eemal
Auto: VW Bora - 170 BHP
|
postitati 11.01.10 08:11
|
|
|
Heffner Perfomance Audi R8 Twin Turbo
Väike video on SIIN
Rohkem juttu ja pilte SIIT
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |