Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C4 2.5tdiq kiirendamisel müdin (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2810)
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.09.08 18:48 Tsiteeri
A6 C4 2.5tdiq kiirendamisel müdin



tervist!

mure järgmine, et 3ndast käigust alates on tunda müdinat korralikuma vajutamise juures. maanteel 6ndaga ei tahagi möödasõitu teha, nii tagasihoidlikult peab gaasi vajutama, et müdisema ei hakkaks.
vahest olen täheldanud ka mingit kerget undamist/virba, ühtlasel sõitmisel 100ga siledal asfaltil, umbes et 1 sekund vaikust, 1 sekund õrna undamist ja niimoodi kordub siis.

mis võib ära olla?

ette tänades,
ringo


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 28.09.08 08:18 Tsiteeri


Kat. võib umbes olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.09.08 08:24 Tsiteeri


katid välja pekstud, chip peal.

täpsustuseks veel, et asi on süvenenud: paar kuud tagasi 3ndaga tunda ei olnud, a nüüd annab juba 3ndaga ka tunda kui korralikult pähe anda ning turbo järgi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 28.09.08 08:30 Tsiteeri


Omal oli kunagi üks pihusti nõrgalt pesas ja tegi ka mingit varase süütega bensuka häält kiirendamisel ,kusjuures kütuseleket ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 28.09.08 08:39 Tsiteeri


kas mitte kardaaniga midagi pahasti pole(pukk või otsa püsikiirusliigend ära)endaomal oli püsikiirusliigend otsas, tegi ka jubedat müdinat kiirendamisel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 28.09.08 08:41 Tsiteeri


Pakuks siis seda, või teine variant, et summuti tripid/mootori-kasti padjad on väsinud ja suuremal koormusel väänab summuti kuhugile vastu..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.09.08 08:46 Tsiteeri


arvan, et pukis ei tohiks asi olla, kuna on proovitud teist pukki, ei muutnud väidetavalt midagi.

otsa püsikiirusliigend..kus/mis see on?

a6quattro, kuidas sul viimase käiguga tunda andis, mul on nii, et kujutan ette, et paar milli saan pedaali 6ndaga sõites vajutada ja juba tõmbab vibra/müdina sisse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 28.09.08 08:53 Tsiteeri


umb samad sümtomid olid,käigukasti poolses kardaani püsikiirusliigendis kuivab määre ära ja tekkib kulumine,minuomal oli separaator katki läinud(pidi scorpa oma sobima)ise sain kasutatud otsa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.09.08 08:54 Tsiteeri


mul ei ole kiirusega otseselt seotud, et mingis kiirusevahemikus nagu vibraks, vaid põhimõtteliselt kiiredamisel, kui kange jõud taha tekib. no okei kui sotiga kulgeda siledal teel, siis see õrn vibra jah on vahepeal.

kasutasin ennem otsinguid ja uurisin quattro teemasid läbi ja lõhki, aga ei märganud, et taolise murega teemat oleks varem läbi käinud.

kuu aega tagasi sai väntsutada patju, tundusid okeid olema. käin igaks juhuks lähipäevil uuesti tõstuki peal ära, väntsutan uuesti läbi ja vaatan tripid üle.

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Pakuks siis seda, või teine variant, et summuti tripid/mootori-kasti padjad on väsinud ja suuremal koormusel väänab summuti kuhugile vastu..



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.09.08 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
umb samad sümtomid olid,käigukasti poolses kardaani püsikiirusliigendis kuivab määre ära ja tekkib kulumine,minuomal oli separaator katki läinud(pidi scorpa oma sobima)ise sain kasutatud otsa


püsikiirusliigend? jätkuvalt arusaamatu, millega tegu.
kas kasti otsas, kust kardaan välja tuleb mingi värk..segane nimi on sellel asjal igatahes:D
kes oskab võiks vähe täpsustada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 28.09.08 12:03 Tsiteeri


kardaani otsas olev liigend:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 28.09.08 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
kardaani otsas olev liigend:mad:



....on kardaanirist .....


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 28.09.08 14:36 Tsiteeri


kardaanirist on nelja otsaga mis on kardaani keskel(otsas aga püsikiirus või siis lihtsalt kardaani liigend):)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.09.08 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
kardaani otsas olev liigend:mad:


see juba vähe parem seletus:)

kardaani risti tean.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.10.08 11:38 Tsiteeri


käisin eile tõstuki peal. panin määret kardaanile, sinna kummide alla. katsusin pukki ka, kummipuks andis mängida kuskil 3-5mm, silikooniga oli seda üritatud tuugamaks teha aga selgus ka see, et käimakoti padjad on õhtal. lähipäevil äkki jõuab kasti padjad ära vahetada, pidid forsis maksma 231 tükk või midagi seesugust.

küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 06.10.08 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starrpoiss
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab?


Niipalju, kui kõrvu jäänud on, siis kipubki ta vedel olema- põhiline, et terve oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.10.08 17:53 Tsiteeri


kreek ütles ka puki kohta, et ta pemmidel hullemaidki näinud, mis häält ei tee.. nii et võta nüüd kinni..tegelt oleks hea võrdlusmoment.
ma ise mõtlen, et kui käimari padjad on ära olnud mingi aja, siis äkki on ka pukki väsitanud rohkem.
aga no kui käimari padjad vahetatud saan, sisi annan tead, kuidas mõjus.
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: Starrpoiss
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab?


Niipalju, kui kõrvu jäänud on, siis kipubki ta vedel olema- põhiline, et terve oleks.



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 25.11.08 17:03 Tsiteeri


mul tavaline, esiveoline, ja teeb samamoodi mingil kiirusel kiirendades mingit imelikku heli ning natu ka vibra. ma pakun, et mul võib viga olla näiteks vända otsas olevas laias leevendiga rihmarattas mis loperdab päris kõvasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 25.11.08 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starr
kreek ütles ka puki kohta, et ta pemmidel hullemaidki näinud, mis häält ei tee.. nii et võta nüüd kinni..tegelt oleks hea võrdlusmoment.
ma ise mõtlen, et kui käimari padjad on ära olnud mingi aja, siis äkki on ka pukki väsitanud rohkem.
aga no kui käimari padjad vahetatud saan, sisi annan tead, kuidas mõjus.
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: Starrpoiss
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab?


Niipalju, kui kõrvu jäänud on, siis kipubki ta vedel olema- põhiline, et terve oleks.


Arvan ikkagi et tegu kardaani pukiga. Oma endisel diisel C4-jal vahetasin kasti padjad, aga see täis kaasiga kiirendamisega müdin jäi ikka alles. Ei ole ka järgmine omanik veel viga kõrvaldanud, aga kui leiab lahenduse annan ka siin teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.11.08 09:16 Tsiteeri


asi nüüd nii kaugel hetkel, et kasti padjad vahetatud, üks oli suht kutu. gramm läks paremaks, aga kardaani tagumine ots ikkagi ära.
tõstuki peal katsudes taga loks sees(kardaani ringi keerates edasi-tagasi). esimese otsa lõtku ei tundnud, aga mugavam seda kontrollida, kui kardaan kõhu alt lahti.
pukk on okei. kummipuks terve.
pole praegu finantsi, et asi ette võtta, raha kulub mujale.
aga teadmiseks teistele, kes sama murega silmitsi seisavad, et fixxus(endine volta auto) pakub scorpa kardaani otsi. a osa hind oli 764 ning b osa ca400. räägitakse, et b-osa pidi suht pehme olema, et mingine 30 000km ja siis pidi ära väsima, kui masinal väänet korralikult. nii et soovitati a osa võtta.
ise lähen raudselt a osa teed. kui kunagi saan asja tehtud, annan tulemusest teada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vlp
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5TDI 132kw 2004 Ex:Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 132kw 2003a.

postitati 09.04.09 18:16 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema, aga mul siis selline mure, et mul A6 2,5 tdi q c5 ja separaator katki. Kus kohast uut saada või millega seda asendada?



Ette tänades!

Veiko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allar1
huviline



Registreerunud 21.12.08
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.5 tdiq 103kw 90a

postitati 10.04.09 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:

küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab?

minuomal loksub üle poole sendimeetri ja ei häälitse ka kiiremal sõidul.

Tsitaat:

küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab?

Minu omal loksub üle poole sendimeetri ja ei häälitse ka kiiremal sõidul.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.6% - SQL: 57.4%]