Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 12.09.08 20:44
|
|
|
Tagasillale asendus simmekaid?
Kuna enda omal hakkasid tagasilla simmekad õli lekkima, sai uuritud uute hinda. Kardaani poolne simmekas ainult koos flantsiga 4900.- ja pooltelgede
juurde käivad olid 77.- ja 690.- On keegi sellise asjga kokku puutunud ja teab kas sinna sobivad äkki mingi muu margi omad? Autoks 88a 100TQ
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 13.09.08 06:28
|
|
|
Kardaani poolne simmer on eraldi ka saadav, kood 017525275B, hind 412.- . Lisaks tuleks seal vahetada ka kummirõngas, mis flantsi all N 90297101, hind
24.-
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 13.09.08 07:44
|
|
|
Kardaanipoolselt simmerilt saab võtta ka mõõdu ja mujalt osta, siis pääsed alla 100 krooniga. Vasakpoolsele simmerile kahjuks asendust ei leia jah.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.03.10 17:11
|
|
|
Tervus klubilised/huvilised.
Minu küsimus seisneb samuti tagasilla differentsiaali simmerlingide vahetuse kohta.
Kuna oma masinal on hakanud need lekkima siis pean plaani nende vahetuseks.
Kas on mingeid kindlaid reegeid ja töövötteid, mida peaks kindlasti nende vahetuse käigus silmas pidama?
Kas olen öigesti aru saanud, et tihendid nr.18 on need, mis leket pöhjustavad vöi on veel kusagil midagi peidus?
Kas sisemised veovölliotsad (nr.19) tulevad lihtsalt oma pesast välja vöi on nad siiski kuidagi lukustatud?
Mis lukustuskattega vöiks olla tegu nr.2 detaili puhul?
Küsiks veel, et mis marki differentsiaalöli on soovitatav sisse valada, hetkel tundub olevat mingi rohekt tooni ollus. (sedasi tundub väljalennanud
pritsmetelt vastu vahtivat).
Tänan abistava info eest!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 29.03.10 18:28
|
|
|
Enne simmerite vahetust veenduge, et tuulutus umbes ei ole. Luku poolse simmeriga oma masinal tegin pingutamise: Flans välja, simmeri pind puhtaks.
samuti simmer porist puhtaks. Just see pind kus leke on. Kui tükke väljas ei ole siis aitab see kui võtta seest poolt välja vedrurõngas. Sellel jätku
kohta mis keerates käib lahti. Jämedamast otsast ca4mm teravate lõikekatega maha. Siis keerad vastupäeva kerge pinge peale ja lased otstel ennast
jälle kokku omal jõol keerata ja paigaldad vedru õrnalt tagasi. Ei raatsinud oma msinale seda ka osta. nüüd juba 1,5a sõitnud ja ei leki.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.03.10 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a90q20v
Enne simmerite vahetust veenduge, et tuulutus umbes ei ole. |
Pajata sellest natuke lähemalt.
Kuidas, mis ja mismoodi?
Ahjaa.. eelmise postituse puuduv täpsustus: masinaks on A4 Avant 2.6 quattro.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 29.03.10 19:26
|
|
|
Difri korpuse kõrgemas punktis olevas süvises tavaliselt üks kübar. See mattub porisse ja siis difri soojenedes hakkab õli välja pressima. Suruõhuga
saad puhtaks.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.03.10 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a90q20v
Difri korpuse kõrgemas punktis olevas süvises tavaliselt üks kübar. See mattub porisse ja siis difri soojenedes hakkab õli välja pressima. Suruõhuga
saad puhtaks. |
Kas vöib tegu olla eelnevalt lingitud piltid detailid nr. 3 & 4 ?
Nagu ikkagi aru saan siis tolle puhastus mind siiski enam simmerlingide vahetusest ei päästa.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 29.03.10 19:58
|
|
|
Just 3 ja 4. Kui see umbes siis päästab.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.03.10 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a90q20v
Just 3 ja 4. Kui see umbes siis päästab. |
Esialgu selge.
Eks tuleb tuulutust tuulutama hakata ja uurida, et kuidas pidamisega lood jäävad.
Hetkeks tänud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
lohe
huviline
Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 07.07.10 06:32
|
|
|
Seoses eilse uputusega tekkis küsimus, kas keegi on difri tuulutust ka kõrgemale viinud (nagu offroadi masinatel kombeks on)? Kui sooja difriga usteni
ulatuvasse vette sõita, siis jahtudes peaks teoreetiliselt sealt vett sisse vedama hakkama.. Ei ole see korralik õli ka nii odav, et seda mitu korda
suve jooksul vahetada raatsiks, aga nagu eile Järvevana tondil oli, siis sügavast veest mööda polnud kuskilt minna..
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.07.10 06:43
|
|
|
Eile oli jah ikka täielik porno Tallinnas liigelda: telliste alt läbi ja vastassuunas. No aga kui sõiduteede olemasolu, nende laiust ega ridade
märgistust pole võimalik tiikide põhjas fikseerida, kuidas siis peaks liikluses üldse käituma või millest lähtuma.
Aga ma arvan, et see läheb vääramatu jõu alla, nii et kui sportvedru peal auto näiteks mootorisse või automaatkasti vett imeb, pole küll kuhugile
kaebama minna. Selles mõttes on vastutus ikka ainult enda (mõistuse) peal.
|
|
|
|
lohe
huviline
Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 07.07.10 06:57
|
|
|
Ega ma seda vastutusst peale enda kellelegi ei üritagi ajada. Alati on ju võimalus enne loiku ohukatega seisma jääda ja öelda et mina sellest läbi ei
sõida. Loomulikult ei kavatse autot päris ära uputada, aga nagu öeldud, et ratta kõrguses vees nagu eile oli, on see ainuke nõrk koht, mis hetkel pähe
kargas..
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.07.10 07:19
|
|
|
Millega peab veel ettevaatlik olema on see, et kui sügavast veest läbi sõita, siis lükkab auto veemassi enda ees ja tõstab selle kapoti kõrguseni või
isegi üle kapoti. Kuna Audil (vähemalt A4 ja A6) on mootori õhusissevõtukanal otse radiaatorivõre taga, siis pole keeruline ette kujutada olukorda,
kus vett imetakse mootorisse ehk silindritesse. Siis on mootor kohe kottis ehk kepsud väljas.
|
|
|
|
lohe
huviline
Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 07.07.10 07:32
|
|
|
Jah, aga selle vastu aitab väike kiirus ja no pmst võib ju ka tule juurest õhu kanali vahetüki ära võtta. Nii ära seda autot ikka ei uputa. Eks ohte
on teisigi, nagu ntx hooga minnes veetakistus ventikale jne..
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.07.10 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lohe
Jah, aga selle vastu aitab väike kiirus ja no pmst võib ju ka tule juurest õhu kanali vahetüki ära võtta. Nii ära seda autot ikka ei uputa. Eks ohte
on teisigi, nagu ntx hooga minnes veetakistus ventikale jne.. |
Tulles tagasi tolle tuulutuse juurde, siis kui olemas tuulutuse kate, ei tohiks ka uputusega mingeid propleeme olla.
Enda masinal on tagasilla tuulutuspunnil kummilutu otsas.
Lisaks moototripoolne öhuvött - kopsikute pöhjas on avad, mille kaudu juhitakse sissesattuv vesi eemale, seega eriti lihtsalt ei tohiks vesi ju
motosse sattuda.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.07.10 08:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Lisaks moototripoolne öhuvött - kopsikute pöhjas on avad, mille kaudu juhitakse sissesattuv vesi eemale, seega eriti lihtsalt ei tohiks vesi ju
motosse sattuda. |
Ära nüüd vales suunas mõtle. Paduvihmaga ei juhtu midagi, kindlasti on sellele mõeldud, sellega arvestatud ja ka testitud. Jutt on ikkagi
maanteemasinaga lompidesse ja tiikidesse ronimisest.
|
|
|
|
Petu
|
postitati 11.10.10 14:59
|
|
|
Kas keegi on kokku puutunud tihendi nr. 20 vahetamisega ka? Kas kardaani ots peab tagadifrist välja tulema või kuidas see käib?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.10.10 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
Kas keegi on kokku puutunud tihendi nr. 20 vahetamisega ka? Kas kardaani ots peab tagadifrist välja tulema või kuidas see käib? |
Kardaani otsa pead ära ikka vötma jah, muidu ju vahetada ei saa.
Kuidas ära käis, täpselt ei mäleta, kuid pakun, et nr.23 völli otsas mingi splint vöi midagi.
Too simmer vist kröbeda hinnaga.A4-jale oli 500 + eeku Forss´is.
Kindlasti on kedagi targemat, kes suudab koheselt toimingut seletada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Petu
|
postitati 11.10.10 18:45
|
|
|
Korraks tekitas segadust selle nr. 23 tüki kahe osalisus, aga sellel vist joonise ruumi kokku hoiu mõttes "jupp vahelt ära lõigatud". Siiski
huvitaks kuidas selle kardaani sealt kätte saan, kas jõuga või mingi trikk ka seal? Autoks on minul siis 96 aasta C4.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.10.10 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
Korraks tekitas segadust selle nr. 23 tüki kahe osalisus, aga sellel vist joonise ruumi kokku hoiu mõttes "jupp vahelt ära lõigatud". Siiski
huvitaks kuidas selle kardaani sealt kätte saan, kas jõuga või mingi trikk ka seal? Autoks on minul siis 96 aasta C4. |
Differ alt, keskelt lahti ja siis saad täpsemalt teada, et mis, kus ja kuidas.
Sama differ?
23. on poolitatud kokkuhoiu möttes jah.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Petu
|
postitati 13.10.10 20:13
|
|
|
Kangesti tundus teistsugune. Nagu palju lühem oli ja ei tundunud, et oleks kahe osaline korpus.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.10.10 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
Kangesti tundus teistsugune. Nagu palju lühem oli ja ei tundunud, et oleks kahe osaline korpus. |
Järelikult siis selline?
Pildi järgi vaadates kardaani poolne ots samuti kaanega.
Sisu selline.
Arvan, et lekib tihend nr.23.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Petu
|
postitati 14.10.10 18:54
|
|
|
Tundub ja selline olema. Kuidas sellel see vahetus peaks toimuma? Kardaani ots tuleb difrist lihtsalt tõmmates välja?
|
|
|