Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salongiradika vahetus..natukene infot? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2734)
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 09.09.08 13:40 Tsiteeri
Salongiradika vahetus..natukene infot?



Tervist!

asi selles et sain "jackpoti" osaliseks,nimelt tuleb vahetada soendusradikas ära ja olen juba igasugu hirmu lugusi kuulnud selle vahetamise kohta :D
kes on sigaril seda ennem teinud,kaua aega võiks võtta ja kas vahetuse käigus tuleb veel midagi peale radika enda välja vahetada? igasugune abistav info teretulnud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 09.09.08 14:10 Tsiteeri


Sigaril ja C4 kerel peaks olema lihtsam, kuna see asub kapoti all aku kõrval ja armatuuri välja võtta ei ole vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.09.08 14:12 Tsiteeri


Mäletan, et kliimaga C4'l oli salongiventilaatori elekrimootori vahetamine küll suht nightmare !
Sisuliselt terve päeva töö.
Kui valge ja avar garaaz olemas ning plaanis ise teha, siis soovitan osta tööriistapoest lateksi või nitriiliga kaetud õhukesed töökindad- on kõikvõimalikke marrastusi ja sisselõikeid kätel vähem, eriti kui esimest korda vahetada ja ei tea täpselt, kus miski lahti tuleb.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 09.09.08 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Sigaril ja C4 kerel peaks olema lihtsam, kuna see asub kapoti all aku kõrval ja armatuuri välja võtta ei ole vaja.


Salongi vendikas asub jah seal aga radikas ise? või on radikas ise vendika alla ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 09.09.08 14:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Mäletan, et kliimaga C4'l oli salongiventilaatori elekrimootori vahetamine küll suht nightmare !
Sisuliselt terve päeva töö.
Kui valge ja avar garaaz olemas ning plaanis ise teha, siis soovitan osta tööriistapoest lateksi või nitriiliga kaetud õhukesed töökindad- on kõikvõimalikke marrastusi ja sisselõikeid kätel vähem, eriti kui esimest korda vahetada ja ei tea täpselt, kus miski lahti tuleb.


Garaaz valge ja avar on olemas ja teen seda koos sõbraga kes tegeleb klaaside kiletamisega (seega teadmised mis ja kuidas lahti võiks tulla) mõtlesin et kas on mingi nipp kuidas midagi lihtsamalt teha saaks,või mingi tööjärjekord,et kus ja mida? teen praegu natuke uurimustööd,et pärast mingeid üllatusi ei tuleks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 09.09.08 14:56 Tsiteeri


Ventikas on ka seal keskel kui mälu ei peta. Vb oleks mõtekam kapott ka maha võtta - pääseb paremini ligi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 09.09.08 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Ventikas on ka seal keskel kui mälu ei peta. Vb oleks mõtekam kapott ka maha võtta - pääseb paremini ligi.


kurat kui armatuuri ei peagi maha kakkuma siis vast kõige keerulisem ei olegi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
antskantoss
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121

postitati 09.09.08 19:26 Tsiteeri


Ära hõiska enne õhtut, kui juba on läbi jooksnud et päeva töö;)


Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 09.09.08 20:04 Tsiteeri


mina lammutasin omal nii seest kui väljast laiali ja siis sain suht lihtsalt hakkama sellega. aga mul oli ka eeliseks see, et tahtsin vedada mõned juhtmed eest taha.


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 09.09.08 20:05 Tsiteeri


Radikas tuleb koos ahju korpusega salongi ära. Kesk konsool tuleb enne ära võtta, kapoti alt vist pidi ka midagi lammutama.

Edit: Ai kurja, vist panin pada, pole ammu teinud enam, iga tahes armatuuri ei pea välja võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 09.09.08 20:43 Tsiteeri


Rahu-rahu nüüd! :) Kogu ahi tuleb välja ikka mootoriruumi poole. Seejärel tuleb korpus pooleks teha ja seal sees ongi radikas.
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/heater_core.html
http://members.aol.com/c1j1miller/climate.html#Heater%20blower


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 10.09.08 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Rahu-rahu nüüd! :) Kogu ahi tuleb välja ikka mootoriruumi poole. Seejärel tuleb korpus pooleks teha ja seal sees ongi radikas.
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/heater_core.html
http://members.aol.com/c1j1miller/climate.html#Heater%20blower


Tänud põhjaliku info eest ! nüüd peaks juba hakkama saama, läpakas kõrvale ja näpuga järge ajama :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 19.09.08 11:39 Tsiteeri


no nii.. maha kakkusin raisa. kogu lammutamisest maha saamiseni kulus ca 3h. tuli siis eemaldada armatuuri alumine osa - mõlemalt poolt ja kogu kojameeste süsteem,sest muidu ei saanud kätte. uus radikas maksis 300 eeku. vahetasin ka vendika ära kuna oli väike lõtk sees.peaks mainima et nii väga keerukas töö polegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]