jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 02.08.08 06:53
|
|
|
c4 süütevõtit keerates ei hakka makk enam tööle
enne kui süütelukust võtme välja tõmbasin jäi makk vait. Nüüd ükspäev enam see ei toiminud, st et kui võtit keerasin, makk tööle ei hakand. Avastasin,
et vool ei tule selle juhtme otsa kust makk tööle pannakse. Arvatavasti süütelukus see nupp/klemm ära väsind. Kuda parandada? On keegi kokku puutund?
|
|
|
|
HT
huviline
Registreerunud 03.01.05
Asukoht: Tallinn,Saue
Kasutaja on eemal
Auto: üks teine VAG
|
postitati 02.08.08 07:23
|
|
|
Aitab süüteluku klemmplaadi vahetus
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 02.08.08 07:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HT
Aitab süüteluku klemmplaadi vahetus |
Kust seda saab? Romulast või kuskil uuena ka eraldi müügis? Vahetus raske?
|
|
|
|
HT
huviline
Registreerunud 03.01.05
Asukoht: Tallinn,Saue
Kasutaja on eemal
Auto: üks teine VAG
|
postitati 02.08.08 07:43
|
|
|
Vana ei ole mõtet osta,ikka uus,saab näiteks Forsist.Paigalduses pole midagi rasket,käib 2 poldiga süüteluku taha.Kelladeplokk tuleb maha võtta ja
pääsed süüteluku taha(kui kellad maas ei tohi süüdet sisse keerata)
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.08.08 07:48
|
|
|
Kood 4A0905849, mitteoriginaal poes alates 100 kroonist.
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 02.08.08 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HT
Vana ei ole mõtet osta,ikka uus,saab näiteks Forsist.Paigalduses pole midagi rasket,käib 2 poldiga süüteluku taha.Kelladeplokk tuleb maha võtta ja
pääsed süüteluku taha(kui kellad maas ei tohi süüdet sisse keerata) |
võibolla loll küsimus ag miks ei tohi süüdet sisse keerata, kui kellade plokk maas on ?
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 02.08.08 09:32
|
|
|
Ma olen küll korduvalt ka sõitnud ilma kelladeta. 90 a A100.
joyrider
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.08.08 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
võibolla loll küsimus ag miks ei tohi süüdet sisse keerata, kui kellade plokk maas on ? |
Et mitte hakata VAG-COM'iga meest otsima, kes airbäägi tule ära nulliks. Kui omal vastav varustus olemas, siis aga palun - viska kellad metsa ja
sõida! 
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 02.08.08 11:46
|
|
|
selge pilt. asi ants 
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 24.08.08 14:31
|
|
|
vahetasin põhja ära, seis endine. Pean vist süüteluku pesast otsima selle õige juhtme ja makki vedama. Keegi teab milline neist see on? Säästate
vaevast. Tänud!
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 24.08.08 14:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
võibolla loll küsimus ag miks ei tohi süüdet sisse keerata, kui kellade plokk maas on ? |
Et mitte hakata VAG-COM'iga meest otsima, kes airbäägi tule ära nulliks. Kui omal vastav varustus olemas, siis aga palun - viska kellad metsa ja
sõida! |
Miks peaks hakkama airbagi tuli põlema?
12.301@181km/h
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 24.08.08 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
vahetasin põhja ära, seis endine. Pean vist süüteluku pesast otsima selle õige juhtme ja makki vedama. Keegi teab milline neist see on? Säästate
vaevast. Tänud! |
Süütelukul on funktsioon võtit välja tõmmates roolilukk peale klõpsatada, ilmselt see ei liigu piisavalt, et lukupõhjal õiged klemmid kokku lasta ja
hiljem lahku ajada. Tegemist siis võtmesüdamikuga, mis on oma tööd lõpetamas või lihtsalt vajab lahti harutamist ja puhastamist.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 24.08.08 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
vahetasin põhja ära, seis endine. Pean vist süüteluku pesast otsima selle õige juhtme ja makki vedama. Keegi teab milline neist see on? Säästate
vaevast. Tänud! |
Süütelukul on funktsioon võtit välja tõmmates roolilukk peale klõpsatada, ilmselt see ei liigu piisavalt, et lukupõhjal õiged klemmid kokku lasta ja
hiljem lahku ajada. Tegemist siis võtmesüdamikuga, mis on oma tööd lõpetamas või lihtsalt vajab lahti harutamist ja puhastamist. |
Mismoodi see süütelukk ära käib? Igaksjuhuks küsin, muidu ise lammutades pusi roheliseks nagu põhja ära saamisega. Siis avastasin foorumist, et need 2
värvi täppi on katted kruvidele. On kellelgi aimu milline klemm see on seal taga, mõõdaks testriga kas vool tuleb peale või mitte.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 24.08.08 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Mismoodi see süütelukk ära käib? Igaksjuhuks küsin, muidu ise lammutades pusi roheliseks nagu põhja ära saamisega. Siis avastasin foorumist, et need 2
värvi täppi on katted kruvidele. On kellelgi aimu milline klemm see on seal taga, mõõdaks testriga kas vool tuleb peale või mitte.
|
Kole raske on seal taga midagi mõõta, aga süüteluku põhja keskel on jurakas, mis liigutab ühte ahelat sisse välja võtit välja tõmmates ja sisse
lükates. Lukustit hoiab kinni üks secure torx (mõõtu ei mäleta) värviga kinni kaetud. Luku ümbrus tuleb samuti ära võtta ja lihtsamaks luku välja
saamiseks rooli mehhanismi regullliigendist natuke lahti lasta (muidu pead liiga palju armatuuri painutama, et lukk tervikuna välja tuleks. Kui lukk
käes, siis on juba oma fantaasia 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.08.08 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
vahetasin põhja ära, seis endine. Pean vist süüteluku pesast otsima selle õige juhtme ja makki vedama. Keegi teab milline neist see on? Säästate
vaevast. Tänud! |
See on kõige peenem punane juhe.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 24.08.08 15:27
|
|
|
kuigi tuleb meelde, et võti välja tõmmates hakkab laes tuli põlema küll. Äkki ikka juhtmes viga. Aimu milline klemm?
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 24.08.08 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
kuigi tuleb meelde, et võti välja tõmmates hakkab laes tuli põlema küll. Äkki ikka juhtmes viga. Aimu milline klemm? |
No siis ei saa lukumehhanismis viga olla jah.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 24.08.08 16:05
|
|
|
Mul c4 see teema et kui lihtsalt vajutad süütelukul sinna kohta kuhu võti käib. Vajutad korra läheb raadio käima vajutad uuesti läheb kinni. Võib ka
nii ,et paned süütevõtme sisse ja vajutad lihtsalt võtmele, ei keera ja vajutad.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 24.08.08 17:09
|
|
|
Sai nüüd autos pusitud ja mõõdetud, süüteluku klemmi vool tuli. Toppisin pistiku tagasi, mudisin ja mõõtsin maki taga juhtmeid, sinna ka vool tuli
nüüd Igatahes hakkas toimima. Täpset käegakatsutavat viga ei suutnudki
leida. Arvatavasti hakkavad iso taga juhtmed väsima. Süüteluku pistiku taga on jah kõige peenem punane juhe. Seda võtme juures rõnga vajutamist peab
proovima. Tänud kõigile info eest.
|
|
|
|