reflex
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Harku Järve
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant 1,8 92kw 1999.a
|
postitati 01.07.08 13:40
|
|
|
Audil summut läbi , kus käite remondis?
Audil siis sumbutis auk sees või midagi lahti ja pläriseb hirmsasti ...kuid ei oska seda kuhugile viia ka kus tegeletakse sumbutitega
tallinnas...Oskate öelda anda aadresse kus tehakse sumbuti töid tallinnas?Suht kiire...
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 01.07.08 14:13
|
|
|
Kui kolin on sumpas sees, siis on sõelad lahti ja siis ei aita muu kui uue sumpapoti allakuvimine, kui tahad soodsamalt siis TLN kandis palju A4
varuosadeks ja sumpajooks ka olemas- ehk saate kaubale.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
reflex
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Harku Järve
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant 1,8 92kw 1999.a
|
postitati 01.07.08 14:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Kui kolin on sumpas sees, siis on sõelad lahti ja siis ei aita muu kui uue sumpapoti allakuvimine, kui tahad soodsamalt siis TLN kandis palju A4
varuosadeks ja sumpajooks ka olemas- ehk saate kaubale. |
ei ole kindel milles viga on veel...tahangi viia kuhugile sumbuti töökotta et vaatavad kas auk sees või midagi muud viga...plärinat nagu nii õieti
pole kuid siuke tunne et auk vast sees vi midagi
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 01.07.08 14:43
|
|
|
summutimeister seebi tänaval.
|
|
|
reflex
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Harku Järve
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant 1,8 92kw 1999.a
|
postitati 01.07.08 19:55
|
|
|
on mingieid kohti veel?
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
-markus-
huviline
Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 Avant
|
postitati 02.07.08 07:48
|
|
|
Laki Auto taga on OÜ Autosummutid, summuti tegemiseks on elav järjekord.
|
|
|
reflex
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Harku Järve
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant 1,8 92kw 1999.a
|
postitati 02.07.08 11:21
|
|
|
aitähhh.sain sumpsi korda...sukk oli läbi...Käidud laki auto taga 
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 02.07.08 14:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reflex
aitähhh.sain sumpsi korda...sukk oli läbi...Käidud laki auto taga
|
Kaua suka vahetus aega võttis ja mis hinnaga seal tehti?
Endal tuleb ka sukk järjekordselt ära vahetada
|
|
|
reflex
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Harku Järve
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant 1,8 92kw 1999.a
|
postitati 02.07.08 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
Tsitaat: | Algselt postitas: reflex
aitähhh.sain sumpsi korda...sukk oli läbi...Käidud laki auto taga
|
Kaua suka vahetus aega võttis ja mis hinnaga seal tehti?
Endal tuleb ka sukk järjekordselt ära vahetada |
vahetus ise võttis aega umbes 30min ja maxma läx see 850.- koos tööga
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 27.08.08 21:45
|
|
|
küsin selle vana teema alt. Kui summutit uuesti ühendada leegitoru ja resonaator omavahel, ning nende vahel käib omakorda koonusetaoline tihend. Kas
selle tihendi juurde pannakse ka omakorda summutipastat või jääbki lihtsalt kahe toru vahele ja keeratakse kõvasti kinni ? Mul laseb sealt vahelt veel
õhku läbi ja pläriseb, kas tuleb panna pastat või peab see tihend ilma summutipastata sinna ilusti paika jääma ?
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 28.08.08 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puruvana
küsin selle vana teema alt. Kui summutit uuesti ühendada leegitoru ja resonaator omavahel, ning nende vahel käib omakorda koonusetaoline tihend. Kas
selle tihendi juurde pannakse ka omakorda summutipastat või jääbki lihtsalt kahe toru vahele ja keeratakse kõvasti kinni ? Mul laseb sealt vahelt veel
õhku läbi ja pläriseb, kas tuleb panna pastat või peab see tihend ilma summutipastata sinna ilusti paika jääma ? |
Kui pastat paned siis jääb kindlasti paremini pidama ...samas ega ei ole nüüd kohe vaja seda tihendit pastasisse uputama ka hakkata. Mingi 1 mm
paksusest kihist peaks olema sinna küll.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
serxx
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.08.08 12:23
|
|
|
Kas keegi oskab soovitada ka sellist kohta, kus saaks lasta autole teha custom väljalaske otsast lõpuni, soovitavalt roostevabast materjalist ning töö
oleks kvaliteetne? Mõne isehakanud keevitaja juurde, kes keevitamisest ööd ega mütsi ei jaga, minna ei taha. Tulemuseks on enamasti paksult traati
täis pritsitud ühendused, mis silmale koledad vaadata ja gaase ka kinni ei pea. Samuti ei kipu selline liide ka eriti kaua püsima.
Mis suurusjärgus selline töö üldse maksma minna võib?
Põhjus miks uurin, on selles, et sellist autot nagu 2.8 coupe quattro ei ole summutite kataloogides olemaski.
Vana summuti aga näitab amortisatsiooni märke ja katalüsaatorid suure tõenäosusega ei täida enam oma ülesannet. Kõigele sellele lisaks on ka paari kuu
pärast ülevaatuse aeg saabumas.
Originaal summuti (eriti katalüsaatorite osa) maksab oluliselt rohkem kui selle eest maksta tahaks, seega hetkel tundubki kõige parem variant lasta
otsast lõpuni täiesti uus custom asi teha.
Mingit super-hüper sport summutit teha lasta ei taha, "sportlikku" häält ka ei soovi, lihtsalt seda, et auto oleks vaikne ja heitgaasid normis ning
kestaks võimalikult kaua (sellest ka roostevaba soov).
EDIT:
PS, kas see teema ei peaks mitte mootor/ülekanne/veermik all olema?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.08.08 13:07
|
|
|
Ei näe sellel roostevabal peale optilise "järelefekti" erilist pointi ... kui kõik ühendused auto all korralikult sobitatud, tsingiga eelkrunditud
ja maa peal lõplikult kokku keevitatud, peab tavaline ka (nii paljud kui veel autol elupäevi) !
|
|
|
|