john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 07.03.04 22:10
|
|
|
mingi jama õlianduriga!!!
Mure siis selline, et kui lihtsalt kiirendama hakkan siis 2500-3000 põõrde vahel hakkab õli andur undama. Aga kui niisama maanteel sõita siis on kõik
Ok. Milles võib kala olla? Kas on võimalik, et mootori padi on läbi ja kallutab mootorit kiirendamisel liiga palju. Andke nõu mida teha...
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 08.03.04 11:18
|
|
|
ehk oskab ikka keegi aidata
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 08.03.04 11:27
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja john
Mure siis selline, et kui lihtsalt kiirendama hakkan siis 2500-3000 põõrde vahel hakkab õli andur undama. Aga kui niisama maanteel sõita siis on kõik
Ok. Milles võib kala olla? Kas on võimalik, et mootori padi on läbi ja kallutab mootorit kiirendamisel liiga palju. Andke nõu mida teha... |
Kala võib olla selles, et õli on mootoris liiga vähe.
Ulvar
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 08.03.04 12:54
|
|
|
Andur välja - mõõda füüsiline surve manomeetriga ära. Sellega välistad kas andruri rikke või on surve tõesti madal. Kallutamise asi ei tundu reaalne
olevat, sest et pump tekitab ikkagi surve (muidugi kui on üldse õli )
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 08.03.04 13:01
|
|
|
kui õli ei oleks siis oleks mootor ammu kokku jooksud 
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 08.03.04 13:19
|
|
|
kontrolli anduri juhtmed üle....mul oli kunagi 1,6 mootoriga masinal see jama et kuna mootori padjad olid väsinud andis mootorit palju liikuma ja
juhet loksutades tekkis mingi ühenduse jama....peale patjade vahetust ja juhtme lappimist sai korda....
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 08.03.04 15:31
|
|
|
kui õli ei oleks siis oleks mootor ammu kokku jooksud
egas õli pea päris otsas olema, lihtsalt suurematel pööretel ei pruugi õli pump enam õli niipalju kätte saada kui vaja
sa kontrolli see õli tase ära enne kui nägusi tegema kukud!
aga olen ka ANDRESega ühel meelel!
proovi järgi saad targemaks
|
|
|
mulds
huviline
Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audita
|
postitati 08.03.04 17:17
|
|
|
endal oli sama jama.
üks klubiliige teadis kunagi rääkida, et kuskil 2K/rpm juures hakkab õlirõhu topelt kontroll, ehk siis peab olema saavutatud teatud rõhk.
Endal kadus antud jama, kui instaleerisin keskkonsooli kellad?
Kuigi vahest siiski annab endast ikka hetkeks märku.
Mõõda mamoneetriga üle, on minu soovitus. Ise tegin sama.
vt. ka
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=619
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 08.03.04 17:26
|
|
|
tänx infi eest... 
|
|
|
|