Rmadis
huviline
Registreerunud 21.09.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 97a. A6 1.8T 97a.
|
postitati 23.04.08 16:51
|
|
|
Vajaks abi otsustamisel A6.
Nii mure siis järgmine, olen siis juba pool aastat otsinud endale A6-te. Hetkel on A4 1997a. 1,8 92kw.
Aga tahaks suuremat autot(vana jätan naisele).
A6-st olen vaadanud ainult 1,8T(110kw) 2000a. aga valik on suht kesine. 1,8 T sellepärast et tegemist R4 mootoriga, muud eriti ei julge osta sest V6-e
kohta ainult halba kuulnud igast esindusest. Et remont kallis ja remont äärmiselt aeganõudev, seega tihtipealt töö kallim, kui jupp ise. Ja et keegi
ei taha neid ültse remonti võtta. Kas see jutt vastab tõele?
Kindlast tahan bensukat, diisel pole minu jaoks(minust traktoristi pole) 
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 23.04.08 17:01
|
|
|
Ei tea küll kus sa elad, et keegi V6 remontida ei julge ja ei taha.
1,8L turbosi müün suht palju ja ei ole just odav ~10000.- sõltub täpsemalt mudelist.
Turbot ennast suht lihtne lõhkuda kui kasutada ei oska.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 23.04.08 17:33
|
|
|
Bensu V6 üks lolli kindlamaid mootoreid. 2.8 või 3.0 oleks minu valik. Soovituslikult veel quattro. Aga see muidugi maitse asi. 110 Kw-d jääb A6-e
joks väheks.
|
|
|
|
AudiMihkel
huviline
Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal
Auto: Mitte audi
|
postitati 23.04.08 18:14
|
|
|
Mis jutt see olgu,et V6-ed pahad on? Minu arust on nad küll suht edulised
Isiklik soovitus on see,et ära 1,8-t küll võta....see võib ikka päris lahjaks jääda selle kere kohta
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 23.04.08 18:32
|
|
|
Turboga ja ilma ikka erinevad mootorid
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 23.04.08 19:12
|
|
|
Enamus negatiivne jutt V6-test on diisel mootorite kohta. Bensukatel ainult talla ja kalla. Ainuke viga on neil lekkivad ülemise otsa tihendid. Kui
see korras, siis ainult vaheta küünlaid ja õli. Turbo mootoril oleneb kõik sellest mis moodi teda enne on hooldatud.
|
|
|
|
MAKIX
huviline
Registreerunud 19.12.06
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2,2Tq 1995
|
postitati 23.04.08 19:23
|
|
|
Mina arvan et V-6el on rohkem resurssi see tähendab et olenevalt läbisõidust tuleb tuleb otsustada kumba eelistada kas V-6te või siis 1,8T.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 23.04.08 19:30
|
|
|
Kui sul juba 92kw A4 peal kärab, siis on ka 110kw A6'le hea küll.
Mõned eelised V6 ees tal ju siiski on:
- R4 mootor on kergem, esisild peab paremini vastu ja auto alajuhitavus on väiksem
- Õli võtavad R4 mootorid üldiselt vähem kui V6'd
- Mootorile on tõesti parem ligipääs ja kergem hooldatavus (kapoti all pole ju ainult mootor, vaid ka muud süsteemid)
- R4 bensiinikulu on üldiselt väiksem (talvel linnas kohe kindlasti)
- Hammasrihma, küünalde, õli jne. vahetus on R4 kokkuvõttes odavam
Kui te siin kiidate V6'sid, millega olen ka sõitnud, siis V8 möiratuse ja toore jõu kõrval tegemist jälle omakorda hiirepissiga.
Ma võin teile ju V6 kohta samuti öelda, et jääb nõrgaks, pole mõtet üldse jamada jne, aga näe ikka sõidate !
Millegipärast usun, et internetisoovitused inimese väärtushinnanguid nii lihtsalt ei muuda .... ;-)
Minu soovitus on ikkagi täna rohkem rihma pingutada, ja siis juba alates 2001. aastast faceliftitud A6 osta. See, mille täna rohkem välja käid, hoiad
hiljem hoolduselt kokku. Olgem ausad- 10 aastat vana auto on tihti kolmandal ringil olev pann. Kui hooldusraamat on olemas, siis teise ringi omanik
olen ma veel nõus olema :-)
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 24.04.08 22:22
|
|
|
Eelnev auto oli mul samuti A4 1.8 92kw ja nüüd A6 C5 1.8T tiptronic kastiga.
Ütleme nii, et A6 liigub paremini kui A4, samuti võtab A6 vähem kütust kuna maanteel sõites on põõrded palju madalamal kui manuaal kastiga a4`l.
See on täielik bs mis v6 tüübid siin seletavad, loomulikult on v6 kallim hooldada, esiteks juba seepärast, et v6`l tuleb paljude asjade vahetamiseks
rihmad ja muu pudi eemaldada...termostaadi vahetuseks näiteks.
Samas rida neljal võid selle ise kodus ära teha poole tunniga.
Mis valemiga need dislamehed oma 2.5tdi 110kw`ga edasi liiguvad ja 1.8t ei liigu?
Ega kõik ac mile`l sõitmas käi.
Algselt mõtlesin ka v6 2.5tdi peale aga siis hakkasin arvutama: ega see 2,5tdi v6 nüüd mingi ökopill ka pole, keskmine tuleb ikka 8-9l/100km, praegune
1.8t võtab 9,5-10,5 keskmiselt, samuti on diiselkütus kallim kui bens. ja diiselmootori remont ka mitu korda kulukam + veel diiselmootori plärin ja
nn. hooldus 240 000km tagant.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 24.04.08 23:40
|
|
|
V6 2.6 110kW kohta võib öelda nõnda, et esiveolise küljes ehk kuidagimoodi aga quattro peale nagu üldse ei sobiks.
Kusjuures, tundub mulle, et mitte jõud ei ole see, mida tal vähe on (eeldame ikka, et autot kasutatakse igapäevasõiduks, mitte rallimiseks) vaid pigem
särtsakus ja täpsus on need, mis vajaka jäävad - selline üsna "tuim ja tundetu" tükk, nagu penskarile mõeldud...
Lisaks on tal üpris väike jõuvaru alla 1500rpm'i, mis esiveolisega väga silma ei paistagi, kuid quattro puhul teeb see maastikul manööverdamise
tülikamaks.
Teisalt, vedada nagu jaksab, kiirendust on piisavalt - mööda sõidud tegemata ei jää, V6 kohta hea lihtne hooldada kah.
Et noh.. tegelikult ei ole üldse halb mootor, eriti esiveolisele, kuid... midagi oleks nagu puudu - ei tekita sellist "easy't" tunnet.... ei ole
nagu mugav või nii, mis sest, et jõudu ja kõike nagu oleks.
Et noh, ei pea mumeelest olema veel suurem ega veel võimsam, vaid täpsem ja särtsakam. Usutavasti on kasvõi seesama 1.8T oluliselt mugavam ja rohkem
"easy" juhtida kui 2.6 V6.
|
|
|
Rmadis
huviline
Registreerunud 21.09.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 97a. A6 1.8T 97a.
|
postitati 25.04.08 05:43
|
|
|
Tundub, et siiski kaldun 1,8 T poole.
Neid tunduvalt vähem müüa ka, seega valikut lihtsam teha, kui valik väike.
Üritan, siis teistnädalat järjest midagi ära osta..siis muljetan..
Tänud vastajatele!!
|
|
|
|