Esthet-x
huviline
Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: C5
|
postitati 13.04.08 19:17
|
|
|
A4 B5 ukselinkide läigestamine
Et siis hakkas tüütavaks juba muutuma, et juba teisel B5 facelift kerega järjest üks ja sama probleem. Nimelt hakkab ukselinkidelt, mis alumiinumist,
värv maha tulema ja seejärel oksüdeeruma. Lisaks muidugi ka tagaluugi numbripealne osa, mis tegelikult isegi suurem probleem, kui lingid. Mina
lahendasin siis asja selliselt:
Esiteks eemaldasin nii lingid kui ka numbripealse osa autolt.Ukselinkide all mõtlen tegelikult linkide katteid, mis kinnituvad ülejäänud lingi külge
alt 2 nagaga. Nagadele peenikesed kruvikeerajad mõlemale poole vahele ja ongi kate käes. Tagaluugi numbripealse osa kätte saamiseks tuleb luugi
polster eemaldada ja seejärel peaks näha olema kahte polti, mis tuleks lahti keer
ata ning lisaks luugilukk ka lahti keerata. Lisaks tuleb lahti võtta pistikud, mis eemaldatava detaili külge lähevad.Kui asjad olid küljest, läks
lihvimiseks.
Kõigepealt läksin 160-se liivapaberiga asjadele kallale , kuni värv koos
krundiga oli kadunud ja ehe alumiinium vaatas vastu. Seejärel läks 240-ne paber, siis 400, peale seda 800 ja lõpuks 1500. Peale seda läikisid detailid
üsna hästi juba, aga kerged kriimud olid sees. Sellele leidsin lahenduse poleerpadjaga, mis lõi kerge vaevaga detailid korralikult läikima ja kriimud
olid kadunud.
Nüüd oleks vaja detailid üle lakkida, kuid seoses sellega sooviks nõu, mis lakki haljale alumiiniumile peale lasta. Head ideed on oodatud, sest
numbrivalgustuseta ja ukselinkideta veidi jama liigelda Asjad iseenesest
jäid väga ilusad koos nikkel katusereelingutega ja klaasiümbristega.
Loodan, et keegi sai siit idee, kuid mainin ette ära, et ukselinkide selline töötlemine on üsna tülikas, kuna detailid üsna väikesed.
Edit: teen mõned pildid ka, kui jupid lakitud ja auto küljes
|
|
|
Esthet-x
huviline
Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: C5
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.08 16:23
|
|
|
eks see oleneb ikka auto värvist ka,mis autole seda teha.Hõbedasel see ehk nii silma ei hakka,aga mina enda sinisel sellist asja küll ei
teeks.Isiklikult endale meeldib just nii,et mida vähem kroomi seda parem.Jummel tänatud,et katusereelingud mustad on
Aga kõigil on erinevad maitsed.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 21.04.08 16:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry R
eks see oleneb ikka auto värvist ka,mis autole seda teha.Hõbedasel see ehk nii silma ei hakka,aga mina enda sinisel sellist asja küll ei
teeks.Isiklikult endale meeldib just nii,et mida vähem kroomi seda parem.Jummel tänatud,et katusereelingud mustad on
Aga kõigil on erinevad maitsed. |
Maitsete suhtes on sul õigus, aga kui sul aknaraamid on juba kroomiga (mitte mustad), siis sobiks ju katusereelingud samuti. Mul endal on suhteliselt
tumedal autol hõbedased näiteks ainult radiaatorivõre rant ja originaalveljed. Olen küll mõelnud seitsme kodaraga mustade 16 tolli velgede (Saksast)
ja ka kenama originaal RS4 võre (Venemaalt) peale juba ........ nii öelda minimaal ehk ökotuuning ;-)
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 21.04.08 18:10
|
|
|
Eks ta maitse asi ole.
Minul katuse reelingud läikivad mustal autol ja aknaraamid ka.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.08 18:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry R
eks see oleneb ikka auto värvist ka,mis autole seda teha.Hõbedasel see ehk nii silma ei hakka,aga mina enda sinisel sellist asja küll ei
teeks.Isiklikult endale meeldib just nii,et mida vähem kroomi seda parem.Jummel tänatud,et katusereelingud mustad on
Aga kõigil on erinevad maitsed. |
Maitsete suhtes on sul õigus, aga kui sul aknaraamid on juba kroomiga (mitte mustad), siis sobiks ju katusereelingud samuti. Mul endal on suhteliselt
tumedal autol hõbedased näiteks ainult radiaatorivõre rant ja originaalveljed. Olen küll mõelnud seitsme kodaraga mustade 16 tolli velgede (Saksast)
ja ka kenama originaal RS4 võre (Venemaalt) peale juba ........ nii öelda minimaal ehk ökotuuning ;-) |
aknaraamide kroom kusjuures ei häirigi,aga iluvõre raam võiks küll must olla.Kroom reelingud ei meeldi üldse.Sama on ka S mudelite
peeglitega....paljud tahavad enda tavalisele Audile kroomitud peeglikatteid,aga ma vahetaks (kui oleks) essilgi kere värvi.Äkki olen imelik,aga kroom
ei lähe peale lihtsalt.
Ja samas must või tume velg mulle ei meeldi ,velg võiks olla hõbedane.
Aga nagu juba mainisin,kõigil on erinev maitse
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.09.08 06:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Esthet-x
Esiteks eemaldasin nii lingid kui ka numbripealse osa autolt.Ukselinkide all mõtlen tegelikult linkide katteid, mis kinnituvad ülejäänud lingi külge
alt 2 nagaga. Nagadele peenikesed kruvikeerajad mõlemale poole vahele ja ongi kate käes. Tagaluugi numbripealse osa kätte saamiseks tuleb luugi
polster eemaldada ja seejärel peaks näha olema kahte polti, mis tuleks lahti keer
ata ning lisaks luugilukk ka lahti keerata. Lisaks tuleb lahti võtta pistikud, mis eemaldatava detaili külge lähevad.Kui asjad olid küljest, läks
lihvimiseks.
Edit: teen mõned pildid ka, kui jupid lakitud ja auto küljes
|
Lisaks siia niipalju, et saab tõesti ka "kruvikeerja vahele" või "kuvalda" meetodil linkide katted ära.
Tegelikult käib nii, et ukselink kergelt üles kergitada ja siis on näha ukselingile kinnituva metallkatte taga sellist ca 5 cm pikkust kõrgemat soont,
selle sees jookseb plastmassist liistakas/tapp. Kui nüüd hoida linki kergitatud asendis ja võtta pisut kõver 1.5-2 mm läbimõõduga traat, siis on
võimalik see tapp sealt soone alt välja lükata. Ei ole oluline kummalt poolt lükata- põhimõtteliselt liigub mõlemale poole edasi-tagasi.
Ise sai lingikatted koos tagaluugi numbripealsega värvimisse viidud.
|
|
|
|
|