hiiekas
huviline
Registreerunud 16.04.05
Asukoht: Valgamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 13.04.08 15:25
|
|
|
Audi a6 elektriaknad
Probleem siis tagumise istme elektriaknana. Kumbki lüliti ei toimi, ei juhiukse juurest kui ka tagant ukse juurest. Kuid toimib läbi originaalpuldiga
vajutades. Kus võib viga huvitav olla?
|
|
|
erikhi
huviline
Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 quattro aut
|
postitati 13.04.08 19:29
|
|
|
Mul sama viga parempoolse tagauksega. Ainult mul kaob ajutiselt terves ukses vool ära (uksevalgustid kaasaarvatud). Ilmselt kala pistikus, peab
polstri maha võtma.
|
|
|
cigaro
huviline
Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16
|
postitati 28.06.08 02:23
|
|
|
Kuna teema puudutab elektriaknaid, siis küsiksin ka ühe probleemi kohta. Nimelt C5 Avant otsustas, et umbes 260K pealt ta enam mulle juhipoolset el.
akent ei ava. Natuke aega läks mööda ja sama saatus tabas ka kõrvalistujapoolset akent. Asja uurima hakates avastasin, et mõlemal aknal trossid katki.
Sai mingid puust kaikad alla pandud igaks juhuks, et aknad alla ei kukuks. Otsisin foorumist küll (võib-olla oleks pidanud paremini), aga ei leidnud
selle kohta midagi.
Et siis kuidas aknad töökorda saada? Targad võivad soovitada kohti, kus seda viga parandatakse või siis juhendada, kust saaks uued trossid selleks et
ise käed külge panna.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 28.06.08 08:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cigaro
Kuna teema puudutab elektriaknaid, siis küsiksin ka ühe probleemi kohta. Nimelt C5 Avant otsustas, et umbes 260K pealt ta enam mulle juhipoolset el.
akent ei ava. Natuke aega läks mööda ja sama saatus tabas ka kõrvalistujapoolset akent. Asja uurima hakates avastasin, et mõlemal aknal trossid katki.
Sai mingid puust kaikad alla pandud igaks juhuks, et aknad alla ei kukuks. Otsisin foorumist küll (võib-olla oleks pidanud paremini), aga ei leidnud
selle kohta midagi.
Et siis kuidas aknad töökorda saada? Targad võivad soovitada kohti, kus seda viga parandatakse või siis juhendada, kust saaks uued trossid selleks et
ise käed külge panna. |
Trossi eraldi ei müüda. Osta saad kogu mehhanismi ilma mootorita, kui mälu ei peta, siis maksis üle 1000.-
|
|
|
|
physic
huviline
Registreerunud 19.04.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.09 07:34
|
|
|
Kaevasin aastavanuse teema üles, kuna C5 esiakende trossid purunesid.
Kas tõesti tuleb osta mõlemad uued raamid (~1600kr/tk) kahe purunenud trossi pärast?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.04.09 07:39
|
|
|
Kahjuks nii see on jah.
Vahetamine on veel suurem rõõm, ilma korralike riistadeta.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.04.09 08:50
|
|
|
Eile sai just vahetatud parempoolse esiukse mehanismi. Polnud hullu midagi, kui korralikud torxid käepärast, ära võiks märkida ka poltide ja
vaheseibide asendid, pärast endal lihtsam. Mul oli katki ainult roheline plastjublakas, mis akent trossi küljes hoiab hoiab. Kindel, et tross puruks?
Saatsin Sulle U2U.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
physic
huviline
Registreerunud 19.04.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.09 16:38
|
|
|
Sai nädalavahetusel ette võetud juhipoolse ukseklaasi tõstuki "vahetusttöö". Lahtivõtmine oli lihtne kuni aknatõstuki siinide (need metallsiinid,
mille vastu aknatross hõõrub ja mida mööda akna tõstmise mehanism liigub) lahtisaamiseni aknaraami küljest. Siinid on raami külge needitud ning
käepäraste vahenditega mul neid neete lahti saada ei õnnestunudki. Oleks tänulik, kui kellelgi oma kogemusest rääkida, kuidas lahendada lahtivõtmine,
ilma seda kahjustamata, ja millega/kuidas hiljem uued siinid raamile kinnitada (eriti 2 ülemist neeti)?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.05.09 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: physic
Sai nädalavahetusel ette võetud juhipoolse ukseklaasi tõstuki "vahetusttöö". Lahtivõtmine oli lihtne kuni aknatõstuki siinide (need metallsiinid,
mille vastu aknatross hõõrub ja mida mööda akna tõstmise mehanism liigub) lahtisaamiseni aknaraami küljest. Siinid on raami külge needitud ning
käepäraste vahenditega mul neid neete lahti saada ei õnnestunudki. Oleks tänulik, kui kellelgi oma kogemusest rääkida, kuidas lahendada lahtivõtmine,
ilma seda kahjustamata, ja millega/kuidas hiljem uued siinid raamile kinnitada (eriti 2 ülemist neeti)? |
Needid puuritakse lahti 5mm puuriga ja tagasi pannakse 5mm popneetitega.
|
|
|
|
ekku
huviline
Registreerunud 08.10.06
Asukoht: Tartumaa,tartu vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 ja Audi 80 B4 kere
|
postitati 03.05.09 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hiiekas
Probleem siis tagumise istme elektriaknana. Kumbki lüliti ei toimi, ei juhiukse juurest kui ka tagant ukse juurest. Kuid toimib läbi originaalpuldiga
vajutades. Kus võib viga huvitav olla? |
Arvan seda, et sul on lülitid väsinud. Kui lahti kakud siis saad lülitit testriga kontrollida.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 04.05.09 15:17
|
|
|
Kõik lülitid korraga surnud? vaevalt. Mu autol (C5) on selline kala, et juhi kohalt töötavad kõik lülitid ainult tagaistujad ei saa neid
avada-sulgeda. Kala võib olla juhiuksel asuvas põhilülitis (eraldi nupp) see mis keelab ära tagaistujate akna liigutamise (ainult arvan).
|
|
|
physic
huviline
Registreerunud 19.04.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.09 19:48
|
|
|
Juhi ukse klaasitõstuk edukalt vahetatud. Töö (kogu kupatus lahti-kokku) sai siiski 2 korda ette võetud - esimesel korral "üllatasid" neli neeti,
millega trossi juhtrennid olid raami külge kinnitatud. Järmisel korral, varustatuna 5 mm puuri (tänud vihje eest) ja 4,8 mm neetidega, sai kogu töö
(ajakulu ~1 h) tehtud.
Kui kellelgi kunagi abiks, siis klaasitõstuki vahetamiseks läheb vaja:
- "uut" klaasitõstukit (juhiukse oma kood 4B0837461C)
- 3 torx võtit: T45 (akna raam lahti ukse küljest - 4 kruvi), T30 (klaasitõstuki mootor lahti raami küljest - 3 kruvi), ~T15 (2 kruvi mingite jubinate
küljes, mis hoiavad akent raami küljes)
- 5 mm metallipuuri "vanade" neetide lahti saamiseks
- 4 neeti 4,8 mm x 12 mm (ise kasutasin löökneete, originaalis olid tõmbeneedid)
- ristpeaga kruvikeeraja 3 pisikese kruvi eemaldamiseks (2 ukse polsti kruvi + 1 kummist tihendi kruvi)
- mutrivõtit ühe 10 mm mutri jaoks (hoiab klaasitõstuki mootori raami klaasitõstukiraami küljes)
Hetkel mure veel kaassõitja poolse aknaga. Akna langetamisel teeb esimese 10 cm jooksul hirmsat kriginat, kuid läheb kenasti alla ja ilma
heliefektideta on akent võimalik ka üles tõsta. Täna said klaasitõstuki trossid üle kontrollitud (juhi poolne aken tegi samasugust häält enne kui
tross puruks läks), kuid need tundusid täitsa ok olevat. Kui kellelgi on mõtteid jagada kuidast kriginast akna langetamisel lahti saada, mida
kontrollida?
|
|
|
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 30.01.12 15:47
|
|
|
upitaks teemat. nimelt kas a6-ed aastast 1998-2004 on kõigil ühesugused el. aknatõstukid või on neid mingi aastakäik ka muudetud, uuendatud??
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.01.12 17:53
|
|
|
Faceliftiga (al. 2001 lõpp) tuli väike uuendus, kus ukseraamil on üks täiendav toestusklamber elektrimootori jaoks, mis vähendab tõenäoliselt
väändumist ja vibratsioone. Võib-olla oli veel midagi, aga ei midagi olulist.
|
|
|
|
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 30.01.12 19:38
|
|
|
selge siis mootoril natuke teine kinnitus aga kas see osa kus tross on ja millepidi klaas liigub on kõigil nagu sama, et näiteks 99 a. auto
klaasitõstuks istub 03 a. autole üks ühele??
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.01.12 19:47
|
|
|
Uks käib peale polstri eemaldamist sisuliselt kaheks- plekk koos hingedega ja kogu ülejäänud sisu koos raamiga.
Et sisu veel peenemateks juppideks harutada ja otseselt ainult klaasitõstukit vahetada , tuleb osaliselt tõmbeneete välja puurida.
Selles mõttes saad tõsta omale kogu ukse sisu uue (99. aastast) sisse, enda vanalt võtad klaasi ja mootori.
|
|
|
|
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 30.01.12 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Uks käib peale polstri eemaldamist sisuliselt kaheks- plekk koos hingedega ja kogu ülejäänud sisu koos raamiga.
Et sisu veel peenemateks juppideks harutada ja otseselt ainult klaasitõstukit vahetada , tuleb osaliselt tõmbeneete välja puurida.
Selles mõttes saad tõsta omale kogu ukse sisu uue (99. aastast) sisse, enda vanalt võtad klaasi ja mootori. |
Suured tänud, homme peale tööd hakkan asjaga kohe pihta
|
|
|