Lehekülgi: 1 2 3 4 |
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.14 14:55
|
|
|
Mina valan omale COMMA 5W40 AC XFPD5L õli ja rahul.
|
|
|
kiljotiin
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI Q
|
postitati 11.02.14 21:08
|
|
|
Katsetanud nii odavaid, kui kalleid õlisid.
Odavad õlid hakavad kaduma mootorist kuskil 5000km juures. Kas neil kaob määrdeomadus või ei tea mis juhtub. aga isegi lekete puudumisel vaadake palju
alles on pärast 10 000km .
Tsitaat: | Algselt postitas: v6hitler
Soovitage 2001a 2,5tdi 132kw mootorisse õiget korralikku õli? tehaseraamat on kadunud. |
Castrol 5w30 või Mobil 5w30 vi Liqui Moly Top Tec 4200. Ning kindlasti hiljemalt vahetada 10 000km . Endal sama mootor ja ise vahetan üldjuhul 8000km
pealt juba.
ja need, kes kurdavad, et palju sõidavad ning õlivahetus läheb kalliks. Kui Te ei jõua isegi kõige lihtsamat hooldust teha, Mis kuradi pärast teil
üldse autot vaja on? Ja pärast nutate, see laguneb ja too andis otsad mootoris. Ilmselgelt, kui sõidetakse ühe õliga 20 000km. Palju õnne järgmistele
omanikele, kes ostavad sellistelt debiilikutelt autosid.
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
postitati 17.05.16 09:51
|
|
|
Tean 74kw TDI PD mootorit, millele tehti nullist alates 15k välpa aga lõpuks kulus nukkvõlli kõige parempoolne sagar ikkagi 300 000 juures ära.
Nüüd ei oska öelda, kas PD mootori nukkvõll ongi nii pehme või 15k välp on ikkagi liiga pikk.
Kasutas vw .507 õli nagu tehas ette nägi.
Samas Eesti kliimas üle 10k välpa ei laseks turbolaaduriga mootoril, kuna juba 7k läbisõiduga hakkab õli oma omadusi kaotama.
1.9 PD mootorile sobivad:
Liqui Moly TopTec 4200 5w-30
Castrol Edge Titanium 5w-30
Mobil 1 ESP 5w-30
Motul Specific VW 504 00 & 507 00 5w-30
Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5w-30
Peab olema VW poolt antud .507 kinnitus. (approved by vw)
Osad tootjad väidavad, et nende õli vastab sellele normile ning neid vältida.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.05.16 22:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Tean 74kw TDI PD mootorit, millele tehti nullist alates 15k välpa aga lõpuks kulus nukkvõlli kõige parempoolne sagar ikkagi 300 000 juures ära.
Nüüd ei oska öelda, kas PD mootori nukkvõll ongi nii pehme või 15k välp on ikkagi liiga pikk.
Kasutas vw .507 õli nagu tehas ette nägi.
Samas Eesti kliimas üle 10k välpa ei laseks turbolaaduriga mootoril, kuna juba 7k läbisõiduga hakkab õli oma omadusi kaotama.
1.9 PD mootorile sobivad:
Liqui Moly TopTec 4200 5w-30
Castrol Edge Titanium 5w-30
Mobil 1 ESP 5w-30
Motul Specific VW 504 00 & 507 00 5w-30
Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5w-30
Peab olema VW poolt antud .507 kinnitus. (approved by vw)
Osad tootjad väidavad, et nende õli vastab sellele normile ning neid vältida. |
Piisab kui õlikanistril on 505.01 tähis. Se siis max 15 tuhat ja ilma tahmafiltrita PD mootor. Kui on tahmafilter või ja sõidetakse 30 tuhat välpa
siis 507.00. Tahmafiltriga igaljuhul 507.00 olenemata välbast.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 07.06.16 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Tean 74kw TDI PD mootorit, millele tehti nullist alates 15k välpa aga lõpuks kulus nukkvõlli kõige parempoolne sagar ikkagi 300 000 juures ära.
Nüüd ei oska öelda, kas PD mootori nukkvõll ongi nii pehme või 15k välp on ikkagi liiga pikk.
Kasutas vw .507 õli nagu tehas ette nägi.
Samas Eesti kliimas üle 10k välpa ei laseks turbolaaduriga mootoril, kuna juba 7k läbisõiduga hakkab õli oma omadusi kaotama.
1.9 PD mootorile sobivad:
Liqui Moly TopTec 4200 5w-30
Castrol Edge Titanium 5w-30
Mobil 1 ESP 5w-30
Motul Specific VW 504 00 & 507 00 5w-30
Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5w-30
Peab olema VW poolt antud .507 kinnitus. (approved by vw)
Osad tootjad väidavad, et nende õli vastab sellele normile ning neid vältida. | Olles näinuna paljude turbo mootorite sisusid viimase
paarikümne aasta jooksul ja alati huvi tundnud mis õliga auto sõitnud?
Ainult servise kundele kelle nägu ei tunne valaks sisse 5w-30 ja käsiks sõita 30 000km-i SEE ONGI SUUR INSENEERIDE VALE, et sinu autost vabaneda peale
garantii lõppu.
Turbo kõrvetab õli nii et krõbiseb seega tagumine temperatuuri taluvus nr peaks olema 50 (mitte 30) turbo autoks loeks kui turbo puhub üle poole
atmosfeeri hea turbokas puhub kolm barri seega rohkem kui sõiduauto rehvis survet !
Kõrval põige (miks diferentsiaalis on 75W ?) sest surve hammas tetailile on suur, sama ka survet puhuval turbol võllile
JA SELLE PÄRAST EKSTEEM SURVEGA TURBOKAD KASUTAVAD MOOTORIS 20w ÕLI .
Tänava sõidu turbokas jääb kahe vahele 5w mootoratta pöörde mootorid ja ekstreem turbokad
Seega enda turbo mootorist lugupidav inimene ei vala turboka mootorisse alla 10w
OK uuena 5w-50 ja võibolla talvel põhjapoolusel 5w-40 aga normaalselt ainult 10W
Ja sellepeale lendab peale kari lollpäid kes kogemust omamatta ja oma peaga ei mõtle vaid USUVAD PIMESI LOLLUSI
MEILE KIRJUTATI ETTE 5W-30
PALU ÕNNE TEILE KIRJUTATI KA ETTE ET KÄIGU KAST EI VAJA KUNAGI ÕLI
sest ette kirjutajal on vaja sulle müüa järgmine käigukast.
ja longlaif sellepärast et ettekirjutaja toodab uued mootorid milledel tuleb õli korraga mõlemile poole filtrit ja lahkub koos mustusega saalede
vahele , et saa saaksid selle mootori minema visata kui järgid ettekirjutist SÕIDA 30 000 KM-i
valik on sinu ja nemad on kollektiivne karistamatus.
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 14.08.16 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Tean 74kw TDI PD mootorit, millele tehti nullist alates 15k välpa aga lõpuks kulus nukkvõlli kõige parempoolne sagar ikkagi 300 000 juures ära.
|
Milline on "kõige parempoolsem sagar"? Tulemüüri pool või radika pool?
Mul läbisõit umbes 400 000 ja hammasrihma vahetusel sai nukkvõllile ka pilk peale visatud. Kulumise märke ei täheldanud, kõik faasid ilusti
ühelaiused. Aga äkki ma vaatasin valesid nukkasid...
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
postitati 06.12.16 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapann
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Tean 74kw TDI PD mootorit, millele tehti nullist alates 15k välpa aga lõpuks kulus nukkvõlli kõige parempoolne sagar ikkagi 300 000 juures ära.
|
Milline on "kõige parempoolsem sagar"? Tulemüüri pool või radika pool?
Mul läbisõit umbes 400 000 ja hammasrihma vahetusel sai nukkvõllile ka pilk peale visatud. Kulumise märke ei täheldanud, kõik faasid ilusti
ühelaiused. Aga äkki ma vaatasin valesid nukkasid... |
Eks ta ka visuaalselt vaadates ei saanud samuti aru, et nukal midagi viga oleks. Võttis ka hüdrotõukurid ning siis oli juhipoolseim(parempoolseim
silinder nelja oma?) kõvasti rohkem kulunud võrreldes teistega. Peale 4 uut hüdrokat ei läinud mootori töö paremaks ning lõppkokkuvõttes pidi ikkagi
uue nuka panema.
Siiski on nuka pind kõvasti väiksem võrreldes vanakooli 81kw omaga. Miks, ei oska öelda.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |