Matrix
huviline
Registreerunud 13.02.07
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 09.04.08 18:03
|
|
|
Üks kaitse põleb kiirelt läbi mõni aeg peale vahetamist
Probleem tekkis ei tea millest. Nägin, et mingi hetk tahomeeter muutus loiuks ja siis lakkas töötamast...samuti ka teised näidikud armatuurlauas.
Armatuuri tuled aga põlevad, kell töötab, kuid kellaaeg vale. Tean milline kaitse läbi läheb, kuid miks ta koguaeg nii kiirelt läbi läheb? Tunda oli
ka natuke kärsakat salongis kui see jama tekkis, sama moodi teisel korral kui vahetasin. Oskab keegi mind selle koha pealt aidata? Kaitse nõrk ei
saanud ka olla, kuna sinna maani oli kõik ok.
Autoks 95a Coupe 2.0
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 09.04.08 18:10
|
|
|
Mis nr. kaitse sul läbi läheb?
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 09.04.08 18:47
|
|
|
Minul isiklikult puges sisse sihuke kahtluse uss peale sinu teksti lugemist et sul nagu äkki kuskil midagi lühises, kui ei raatsi elektriku juurde
minna siis üks võimalus kuidas seda teada saada on see et topi mingi korralik jäme juhe sinna kaitsma pessa kus kaitse läbi põleb. Siis kui see juhe
on paigaldatud siis keera näiteks süüde sisse ja seejärel jääb üle aint loota et saad lühisele ennem jaole kui pill päris maha põleb. Selles kus lühis
oli saad aru selle järgi kust juhtmed suland või söestund, kui muidugi kogematta tervet autot ennem maha ei põleta, muidu võib jälle asjale vale
diagnoosi panna sest peale põlengut on kõik tavaliselt suland ja sõestund milles võiks muidugi järeldada nagu terve auto oleks lühises olnd. Usu mind
see ei ole õige diagnoos.
Kaitse nõrk ei saanud ka olla, kuna sinna maani oli kõik ok.
Usu mind kui kaitse läbi põleb siis järeldus on see et ta on lihtsalt nõrk.

Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 10.04.08 00:25
|
|
|
jah, auto põleb maha kui päris "läbipõlematu" asi kaitsmeks panna. kaitsme põhimõte ongi ikka see, et ta on nö "keti kõige nõrgem lüli", ehk siis
ilma aretamata soovitaks auto elektrikujuurde viia. 
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 10.04.08 06:04
|
|
|
Selliseid soovitusi EI TOHI küll pakkuda.
Selge on see, et kui kaitse on läbi siis vaadata üle need tarbijad mis enam ei tööta peale kaitsme läbipõlemist ja hakata neid kontrollima (a la
näidukuteplokk maha võtta ja nuusutada kus on kärsakat), kui aga endal ei ole isu/oskust siis kindlasti kordades odavam on minna PÄDEVA autoelektriku
juurde kes asja pusib, kui pärast nentida- ei tulnud välja.
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Minul isiklikult puges sisse sihuke kahtluse uss peale sinu teksti lugemist et sul nagu äkki kuskil midagi lühises, kui ei raatsi elektriku juurde
minna siis üks võimalus kuidas seda teada saada on see et topi mingi korralik jäme juhe sinna kaitsma pessa kus kaitse läbi põleb. Siis kui see juhe
on paigaldatud siis keera näiteks süüde sisse ja seejärel jääb üle aint loota et saad lühisele ennem jaole kui pill päris maha põleb. Selles kus lühis
oli saad aru selle järgi kust juhtmed suland või söestund, kui muidugi kogematta tervet autot ennem maha ei põleta, muidu võib jälle asjale vale
diagnoosi panna sest peale põlengut on kõik tavaliselt suland ja sõestund milles võiks muidugi järeldada nagu terve auto oleks lühises olnd. Usu mind
see ei ole õige diagnoos.
Kaitse nõrk ei saanud ka olla, kuna sinna maani oli kõik ok.
Usu mind kui kaitse läbi põleb siis järeldus on see et ta on lihtsalt nõrk.
|
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
cobra
huviline
Registreerunud 16.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
postitati 10.04.08 06:17
|
|
|
eelmine aasta oli tööjuures üks kogemus - tuli klient, rääkis et pidevalt lõi läbi ühte tagumist parktule kaitset - 10A, no mis seal ikka, mõtles
klient ja surus vahele kohe 20A kaitsme, asi läks kohe paremaks, paar päeva enam kaitset läbi ei löönud, aga siis jama, enamus kaitsmeid läks nagu
sooja saia läbi ja kärsakakas autos sees.
Lõpptulemus siis - kogu eest>taha minev punt oli omavahel kokku sulanud - elektriku firmas tuli töö summaks tiba alla 10K.-
Nii et mõelge ennem kui ise oma targa peaga midagi teete 
|
|
|
|
Matrix
huviline
Registreerunud 13.02.07
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 10.04.08 12:16
|
|
|
Kaitse nr on 12. Äkki keegi oskab öelda mis veel selle kaitsme alla peale näidikubloki käivad?
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 10.04.08 15:34
|
|
|
kaitsmekarbi kaane peal peaks olema kirjas....
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 10.04.08 15:47
|
|
|
B4 kaitsmete nimekirja eesti ja vene keeles saad siit (kuues ja
üheksas postitus umbes).
Selle nimekirja järgi on nr 12 all ikka päris palju pudinaid.
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 10.04.08 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Matrix
Kaitse nr on 12. Äkki keegi oskab öelda mis veel selle kaitsme alla peale näidikubloki käivad? |
Kui ei eksi siis peaks see olema 15 amprine kaitse.
Lisaks näidikubloki intikaatoritele on veel sama kaitsme all tagurpidi tuli ja järeljahutuse süsteem peale mootori seiskumist.(ja veel rida asju mida
sinu masinapuhul arvatavasti pole, väljalülitumisviivisega salongivalgusti, püsikiirusehoidja jm.)
edit: lunatic jõudis juba asjaliku infoga ette (Coupel on sama süsteemi
järgi)
edit: isiklikult kõigepealt vaataksin üle tagurpidi tule ühendused ja juhtme ise. nt. luugiühenduskohapealt
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Matrix
huviline
Registreerunud 13.02.07
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 10.04.08 21:11
|
|
|
Tänud kõigile. Viga ilmselt leitud. Kui auto sain oli kesklukuga probleeme ja viimane kuu pole see üldse töötanud. Sai taga aetud lühise kohta ja
juhtmeid pidi minnes tuli keskluku pump vastu, kus juhtmed suht sodiks kärsanud. Võimalik, et kui salongi aegviitega tuli sellega mingit pidi seotud
ning kui pumba juures lühis tekkis kandus ka sinna edasi ja põletas 12 kaitsme läbi, sest nagu selle kaitsme alla pump ei käi.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 11.04.08 06:23
|
|
|
oleks sa raudnaela kaitsmepessa surunud (nagu mõni soovitas) siis oleks tossu pidanud jupp aega ootama aga mis kõik selle ajaga oleks jõudnud läbi
põleda? Hommikul ehk oleks platsilt midagi sellist vastu vaadanud- pole küll audi.

Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|