Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Küünlajuhtmed (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1808)
Lumekass
huviline



Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Auditu

postitati 15.01.08 08:27 Tsiteeri
Küünlajuhtmed



On kahtlus, et küünlajuhtmed ei anna voolu piisavalt läbi. Tahaks testriga kontrollida, aga kus võiks leida takistusväärtuste normatiivivandmed (A4, 2000a, 142kW). Ja kas takistuse mõõtmisest ainult piisab, et korrasolekut kontrollida. Mida arvate Bremi küünlajuhtmetest või peaks eelistama 2 korda kallimaid originaale.Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alar008
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 Q, Audi Q7 3.0 171kw

postitati 15.01.08 20:50 Tsiteeri


Enda autol aasta tagasi vahetatud ja ei oska midagi halba öelda.Töötavad siiani korrektselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.01.08 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alar008
Enda autol aasta tagasi vahetatud ja ei oska midagi halba öelda.Töötavad siiani korrektselt.



korrektselt töötavad siis,kas originaalid vöi hoopis bremi?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stirlitz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.08 06:53 Tsiteeri


Takistusväärtustest ei tea, aga Bremiga olin rahul. Mul oli kunagi selline teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=35960#pid232246 , kus pakuti vealahenduseks ka juhtmevahetust. Vahetasin NGK juhtmete vastu, ega sellest viga ei pranenud - ilmselt olid siis Bremidki korras, mis minu ajal peal olnud 4 aastat ja võimalik et rohkemgi. Käes tunduvad kõvad (küllap isolatsioon tänastega võrreldes vanamoodne vms), aga laksu kordagi üle ei löönud.
PS - omas teemas tõstatatud veale (mootori kerge vibra "N" asendis teatud pööretel) ei leidnudki lahendust. Võimalik, et mootori tegemisel ongi insenerid mingi resonantsi kukkumisega arvestanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kylaline23
huviline



Registreerunud 17.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.9tdi 81kw saksa raud

postitati 16.01.08 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat:
Algselt postitas: alar008
Enda autol aasta tagasi vahetatud ja ei oska midagi halba öelda.Töötavad siiani korrektselt.



korrektselt töötavad siis,kas originaalid vöi hoopis bremi?


Alar008 rääkis Bremidest. Mitte üks halb sõna nende kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rene999
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.8Q

postitati 17.01.08 11:16 Tsiteeri


Autodata andmetel võib takistus olla 8000-14000 oomi, see päris suur amplituud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lumekass
huviline



Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Auditu

postitati 17.01.08 11:41 Tsiteeri


Mõõtsin eile juhtmete takistused ära. Need olid vahemikus 5,2-5,4 kilooomi. Ja ühtlasi avastasin ilmselt tegeliku põhjuse - süütepool, mis kergelt "sädeleb". Uus pool on 3,5kilo. Kas on ka teisi lahendusi kui välja vahetamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]