Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Oiram162
huviline
Registreerunud 10.01.08
Kasutaja on eemal
postitati 10.01.08 16:17
On siis 5v tüüpi mootor järelikult 5 klappi silindri kohta. Ja minu loll järeldus, et kas tegu on siis nn. Dohc tüüpi mootoriga? Ei lugenud seda küll
kusagilt välja.
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
postitati 10.01.08 16:43
5V mootorid on ka ikka DOHC mootorid (Double OverHead Camshaft).
Lihtsalt üks nukkvõll liigutab 8-t ja teine 12't klappi
Ise liiklen ka aeg-ajalt sama 92kw mootoriga sedaaniga. 1.6'st ikka hulga parem. Samas näiteks 1.8T liigub palju reipamalt ning
on tehase andmetel isegi veidi ökonoomsem.
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
postitati 11.01.08 16:42
Mina ei tea kuidas oluliselt teiste mootoritega on, aga mul pole selle mootoriga 100tkm peale mitte ühtegi tehnilist probleemi olnud.(v.a õlirõhu
anduri tihend sai ajajooksul otsa ) Ainult hooldus. Nii et siinkohal ei
oskagi mitte midagi halba öelda.
Kütusekulu on võib-olla natukene suurevõitu, keskmine ca 8.5-9/100le (Pean silmas, et 1.8 kohta), aga eks no see oleneb ka sõidustiilist
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]