jeck
huviline
Registreerunud 16.02.06
Asukoht: Pääsküla
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 08:41
|
|
|
Millise mootoriga A4 osta?
Niisiis, mis mootoriga oleks mõistlik A4 osta. Olen ise siiani VW-ga sõitnud, otsustasin Audi peale üle tulla, kuid ei tea neist mootoritest kuigi
palju.
Ise arvan, et ilmselt need 74 ja 92kW variandid jäävad uimaseks, kuigi mingit väga hirmsat püssi pole mul ka vaja. Olen mõelnud 2,6 V6 110kW ostmise
peale, kuid äkki keegi teadjam oskaks soovitada või veidi täpsemalt põhjendada, kui tasuks miskit muud eelistada.
1,6 R4 74kW
1,8 92kW
1,8T 110kw
2,6 V6 110kW
2,8 V6 128kW
Samas ei teeks paha ka muud soovitused ja tähelepanekud, mida peaks A4 ostmisel silmas pidama.
Tänan ette asjalike vastuste eest!
edit: Lisaksin, et otsin Audit hinnaga kuni 85k.
|
|
|
duman
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3
|
postitati 28.05.07 08:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jeck
Niisiis, mis mootoriga oleks mõistlik A4 osta. Olen ise siiani VW-ga sõitnud, otsustasin Audi peale üle tulla, kuid ei tea neist mootoritest kuigi
palju.
Ise arvan, et ilmselt need 74 ja 92kW variandid jäävad uimaseks, kuigi mingit väga hirmsat püssi pole mul ka vaja. Olen mõelnud 2,6 V6 110kW ostmise
peale, kuid äkki keegi teadjam oskaks soovitada või veidi täpsemalt põhjendada, kui tasuks miskit muud eelistada.
1,6 R4 74kW
1,8 92kW
1,8T 110kw
2,6 V6 110kW
2,8 V6 128kW
Samas ei teeks paha ka muud soovitused ja tähelepanekud, mida peaks A4 ostmisel silmas pidama.
Tänan ette asjalike vastuste eest!
edit: Lisaksin, et otsin Audit hinnaga kuni 85k. |
no põhimõttteliselt vw ja audi mootorid on samad kui ma ei eksi .... on
olnud kogemusi nende kõigiga... endal 2,6 v6..... olen uurinud asja ja arvan, et kui küttekulu taga ajad siis vast 1,6 mootor kuna 1,8-st saadik ei
ole nad niiväga ökonoomsed(isa 1,8-sel oli küttekulu sama nagu minu 2,6 ja sõbra 1,8T aga võibolla oli see lihtsalt selle isendi viga)
mina soovitaks ikka 2,8 kuna suuri erinebusi küttekulus pole aga jõudu sutsu juures....ja 1,8T-st niipalju et olen sõitnud mitme selle mootoriga
isendiga ja oma 2,6-sega ei anna võrrelda.... turboga pead andma lapatsit koguaeg et võimu kätte saada aga v6 on ka väikeste pöörete peal hea norm
linnas 5-käiguga kulgeda.... ja muidugi häälest ma ei räägigi
muidugi hooldusest ka niipalju et räägitakse küll nendest V-mootorite jamadest nagu plokikaaned jnejne... aga sõbraga võrreldes on minu mootori peale
läinud kordades vähem raha(uus turbo maksis juba ligi 10 k kui ma ei eksi
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 09:13
|
|
|
Tsitaat: |
(isa 1,8-sel oli küttekulu sama nagu minu 2,6 ja sõbra 1,8T aga võibolla oli see lihtsalt selle isendi viga)
mina soovitaks ikka 2,8 kuna suuri erinebusi küttekulus pole |
väo, et 1.8 ja 2.8 rüüpab sama palju. siis peaks esimene koguaeg vist gaas põhjas ringi ajama ja teine ei tohiks gaasi puudutadagi eriti.
kuluvahe on suht olematu 1.8 ja 1.8t vahel
Ise sõidan nüüd aastajagu 1.8 92kW A4 avantiga ja viimase paagitäie keskmiseks sain 7.3l
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 28.05.07 10:09
|
|
|
A4-le kõige sobivamad mootorid on ikka 1.8 ja 1.8T.
1.8t on kindlasti lõbusam mootor kui 2.6 - v6-d on audil siiski üsna janused oma mineku kohta.
|
|
|
jeck
huviline
Registreerunud 16.02.06
Asukoht: Pääsküla
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 10:12
|
|
|
Volkaril ja Audil jah osalt samad mootorid, kuid siiani olen vanemate VW-dega sõitnud, nüüd prooviks miskit värskemat.
Kui tõesti 1,8 2,6 ja 2,8 küttekulud sarnased on, siis muidugi eelistaks 2,8. Kuid kas näiteks 2,6 ja 2,8 on miskitpidi remondihinnas erinevad?
Äkki keegi oskab miskit head või halba veel A4 kohta kosta. Ise vaatan ühte 97 a mudelit, sel ei tohiks vist enam titevigu leiduda? Kuidas A4 veermik
on, vajab tihti remonti?
|
|
|
jeck
huviline
Registreerunud 16.02.06
Asukoht: Pääsküla
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 10:19
|
|
|
Ja siis on vist veel üks 2,4 V6 121kW, aga need V6-d lähevad vist kütte- ja hoolduskuludelt kõik samasse klassi?
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 28.05.07 11:10
|
|
|
Pakuksin ka kui 1.8 endine omanik, et parim valik oleks ikkagi see 1.8T, see on ka võimsam ja kokkuhoidlikum(maanteel)
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
jeck
huviline
Registreerunud 16.02.06
Asukoht: Pääsküla
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 11:45
|
|
|
Mis kosta sellise mootori peale - LINK
1,8 R4 110kW
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 28.05.07 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jeck
Mis kosta sellise mootori peale - LINK
1,8 R4 110kW |
See on ju hea mootor küll ja lahjaks see küll ei tohiks jääda 
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.05.07 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jeck
Mis kosta sellise mootori peale - LINK
1,8 R4 110kW |
1.8T on see, kuigi seal on see kirja panemata jäänud. Juhul, kui Sa seda ehk vabalthingavaks pidasid...
|
|
|
|
jeck
huviline
Registreerunud 16.02.06
Asukoht: Pääsküla
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 12:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: jeck
Mis kosta sellise mootori peale - LINK
1,8 R4 110kW |
1.8T on see, kuigi seal on see kirja panemata jäänud. Juhul, kui Sa seda ehk vabalthingavaks pidasid... |
Pidasingi:S
|
|
|
jeck
huviline
Registreerunud 16.02.06
Asukoht: Pääsküla
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 16:34
|
|
|
Mida peaks selle 1,8t juures ostes ilmtingimata kontrollima, või kuidas aru saada, et näiteks turboga on mingi tõsisem jama tulekul?
|
|
|
andu666
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf 4 1,9 4 motion 2002, Audi A8 4,2 q-97,Audi A6 2,8q-99
|
postitati 30.05.07 10:43
|
|
|
audi
kui vaatad a4 2,8 mootoriga siis võta kindlasti juba see uuema audi a6 mootoriga 142kw küttekulu 10 ringis ja tõmmet piisavalt oman hetkel sellist
isendit ja ei kahetse-läheb küll varsti müüki kuna soov saada caravani.
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 23.07.08 09:40
|
|
|
Kasutan ära seda vanat teemat, et hakkas siis silma täna selline isend: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=628b3e421022e5d79e7dce8ac5d5adce
kas tegu siis nn. uuematüübi a6 mootoriga 142kw.
Äkki lausa omanik meie klubist või siis keegi käinud vaatamas selle auto tehnilist korrasolekut, ise nädalavahetusel pealinna ja siis vast viskan
pilgu peale.
edit: plaan endale soetada midagi uuemat nüüd lähiajal, pelgan saksast toodud autosi, kuna liiga palju omanahal tunda saanud hoolt mittekantud isendi
puhul. Otsin autot mis eelnevalt korralikult hooldatud ega ole käest lastud, et saaks korralikult edasi hoolt kanda.
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 23.07.08 10:05
|
|
|
Naiselegi sai siin mingi hetk soetatud audi a4 2.8 142kw.Moto on vanaga võrreldes erksam kõvasti.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
q3
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 TDI `04
|
postitati 01.08.08 17:50
|
|
|
endalgi 2,8 142kw. suht rahul. kuigi sümbioos quattro ja tiptronicuga ei ole see ökonoomsuse tipp aga eelmise, 110kw 2,6sega võrreldes-öö ja päev.
|
|
|