Lehekülgi: 1 2 3 |
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 15.05.12 18:38
|
|
|
Seda nüüd küll, et kahte korraga ei saa. Vali üks. 
Defu - Matu
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 15.05.12 19:39
|
|
|
Kütusekulu pidi samasse auku jääma, mis 2.6 automaadil. Kui rahulikult sõita, eks see sinnakanti peaks ju reaalselt ka tulema. Loomulikult kui turbot
kasutada ja lustida, siis ei mängi see enam rolli. Kuid tahan just teada, palju mõistlikult sõites kulu tuleb?
Diislit ei taha ja alla 100kW ka ei taha. Kütust on mul kõik autod ikka keskmiselt 10 liitrit joonud, kuid selge on see, et võimsam mootor peabki
rohkem jooma ning kui sõidumõnu ja kulu tasakaalus, siis pole probleemi ka 14 sajale kulgeda.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.05.12 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Kütusekulu pidi samasse auku jääma, mis 2.6 automaadil. Kui rahulikult sõita, eks see sinnakanti peaks ju reaalselt ka tulema. Loomulikult kui turbot
kasutada ja lustida, siis ei mängi see enam rolli. Kuid tahan just teada, palju mõistlikult sõites kulu tuleb?
Diislit ei taha ja alla 100kW ka ei taha. Kütust on mul kõik autod ikka keskmiselt 10 liitrit joonud, kuid selge on see, et võimsam mootor peabki
rohkem jooma ning kui sõidumõnu ja kulu tasakaalus, siis pole probleemi ka 14 sajale kulgeda. |
Sa ei saanud vist päris vihjele pihta 
Point on see, et sul läheb sellise auto hoolduse peale nii palju, et see kulu seal on täiesti teisejärguline.
Kasvõi uus õhulugeja maksab mingi 300 EUR-i nendel autodel. Orig. süütepoolid on mingi 100 EUR tükk jne.
Maanteel kütusekulu eriti alla 9-10 ei saa, kui just mitte 85-ga tiksuda ning linnas on ka 14 ja üles.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 15.05.12 20:17
|
|
|
Süütepoolid ja õhulugejad päris kuludetailid pole ning need hinnad mind ära ei ehmata. Hoolduse kohapealt siis ainult materjali kulu, kuna teostuse
teeks niikuinii ise, sest ei karda autodele kätt külge panna.
Minu aastane läbisõit on ka üsna väike ning enamjaolt lühikesed otsad, sellepärast uurin ja puuringi.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.05.12 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Süütepoolid ja õhulugejad päris kuludetailid pole ning need hinnad mind ära ei ehmata. Hoolduse kohapealt siis ainult materjali kulu, kuna teostuse
teeks niikuinii ise, sest ei karda autodele kätt külge panna. |
On ikka, olenevalt sellest, kas on ära vahetatud juba või mitte. Igasugused puru lõdvikud jms maksavad ka hingehinda, rääkimata sellest, et kui
mootorit ja kasti pole kapremonditud, siis ei ole suurt mõtet osta.
C4 on hea kerge hooldada muidugi, ei pea mingisugune raketiteadlane olema.
Aga ökonoomsuselt see mootor mitte kuidagi silma ei paista. Mul võtab praegune 300+kw kahe turboga isend täpselt sama palju, nagu S6 2.2T võttis.
|
|
|
|
replica22
huviline
Registreerunud 10.09.08
Asukoht: Eesti, soome
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 2010
|
postitati 28.05.12 17:50
|
|
|
s4
Kas keegi seda isendit on vaatamas käinud? odav, aga tundub et keegi ei taha millegi pärast.
Audi S4
|
|
|
|
Maff
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T
|
postitati 29.05.12 13:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: replica22
Kas keegi seda isendit on vaatamas käinud? odav, aga tundub et keegi ei taha millegi pärast.
Audi S4 |
Üks viga on jah, nimelt maru palju kütust võtab ja ilmselt sellepärast keegi ei taha ka. 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |