Lehekülgi: 1 .. 16 17 18 |
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 10.05.18 00:34
|
|
|
Pihusti torudel pole seibe, istuvad koonuse otsas aga ülevoolu voolikutel on küll seibid.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 10.05.18 12:51
|
|
|
Kui üksiti juba seal olla, siis küsi autopoest mõõdu järgi korraliku tagasivoolu vollarit ja vaheta ka need ära. Kindlasti eelnevalt mainitud
tagasivoolu vaskseibid ka.
Neid 2tk pihusti kohta, aga võta mõni varuga (raudselt kukub mõni sinna kõrvale sügavikku, kuhu see ka jääb).
|
|
|
Melxer
huviline
Registreerunud 09.08.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4/B6 Avant
|
postitati 10.05.18 20:40
|
|
|
Tagasivoolu voolikud ja seibid sai varem vahetatud.
7.5x13 on siis pihusti all käiv seib, ma esimese hooga miskipärast arvasin, et pealevoolu torudel käib .
Kuid vasaku kaane jaoks peab sisselaske kolmiku ka maha võtma, või mahub see mööda ? -Teisalt küünalt on ka kehv kätte saada kui see jalus...
prooviks need ka ära vahetada kui õnnestub.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 11.05.18 05:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Melxer
Tagasivoolu voolikud ja seibid sai varem vahetatud.
7.5x13 on siis pihusti all käiv seib, ma esimese hooga miskipärast arvasin, et pealevoolu torudel käib .
Kuid vasaku kaane jaoks peab sisselaske kolmiku ka maha võtma, või mahub see mööda ? -Teisalt küünalt on ka kehv kätte saada kui see jalus...
prooviks need ka ära vahetada kui õnnestub. |
Neid vaskseibe enam teistkorda kinni ei keerata!
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
Melxer
huviline
Registreerunud 09.08.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4/B6 Avant
|
|
q139
huviline
Registreerunud 14.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.21 07:02
|
|
|
Egr-il saab lihtsalt vaakumi maha võtta, diagnostika ei pruugi ka kurta kuna seal pole piisavalt softi ja sensoreid et kõike jälgida.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 24.09.21 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: q139
Egr-il saab lihtsalt vaakumi maha võtta, diagnostika ei pruugi ka kurta kuna seal pole piisavalt softi ja sensoreid et kõike jälgida.
|
Sõltub täiesti mootorikoodist. Vanematel 110kw ehk tõesti ei ole vahet, uuematel 132kw kw juba tekivad probleemid.
|
|
|
|
AKoddo
huviline
Registreerunud 01.08.21
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.21 17:44
|
|
|
Tänapäeval kannatab neid 2.5TDI Audisi osta või juba nii kohviks sõidetud?
Pean silmas just seda 132kw varianti, manuaalkasti otsas.
Teema on jube pikk, äkki keegi kirjutab või kopeerib teksti, et mida kohapeal vaadata nendel autodel ja mis peale nukkvõllide veel nendel mootoritel
veel laguneb?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.12.21 21:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AKoddo
Tänapäeval kannatab neid 2.5TDI Audisi osta või juba nii kohviks sõidetud?
Pean silmas just seda 132kw varianti, manuaalkasti otsas.
Teema on jube pikk, äkki keegi kirjutab või kopeerib teksti, et mida kohapeal vaadata nendel autodel ja mis peale nukkvõllide veel nendel mootoritel
veel laguneb? |
Nukkvõllidega on probleem vaid siis, kui on sõidetud long-life välpa või kasutatud ebakvaliteetset õli.
Kõrgsurve pumpadega on ka paljudel probleeme, kuid see tundub olevat istme ja rooli vahelise tihendi viga, kuna VP44 pumpa jahutatakse kütusega, siis
ei tohiks sõita peaaegu tühja paagiga, mida aga paljud armastavad teha.
Isiklikult olen ühe sellise B6 Quattro-ga sõitnud juba üle 100k km maha (168k-275k km). Mootori poolelt siiani kalla-talla ja hoolda, käigukasti pole
puutunud ja hooratta olen saanud ära vahetada. Kui oleksid klubiliige, saaksid lähemalt mu auto teemast lugeda mida-kuna teinud 6+aasta jooksul.
Pärast "ajupesu" on olnud sellega ka oluliselt mõnusam sõita, seega see oleks esimene soovitus, kui hooldused tehtud ja oled veendunud, et mootor on
heas korras.
Olles sellega väga rahul, sai teine samasugune (talvel sõitmise mõttega) juurde toodud - mingl hetkel talve jooksul plaan müüki ka panna, seega kui
huvi, võid kirjutada.
Lühidalt, kui leiad väiksema poolse läbisõiduga auto, mis ei ole rändkarikas olnud, siis väga hästi kestev kooslus.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.02.22 06:51
|
|
|
Saatsin paar 106L koodiga pumbaaju remonti, väidetavalt ühte ei saanud taastada ja remontija saatis teise taastatud aju asenduseks. Proovisin auto
küljes pistikusse nagu tavaliselt ja näitab sellist veakoodi. Kas võib toimida peale immo õpetamist või pole mõtet vaeva näha, väga palju infot ei ole
sellise selgitusega veakoodi kohta.
01318 - Control Module for Injection Pump (J399): No Elaboration Available
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.02.22 12:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Saatsin paar 106L koodiga pumbaaju remonti, väidetavalt ühte ei saanud taastada ja remontija saatis teise taastatud aju asenduseks. Proovisin auto
küljes pistikusse nagu tavaliselt ja näitab sellist veakoodi. Kas võib toimida peale immo õpetamist või pole mõtet vaeva näha, väga palju infot ei ole
sellise selgitusega veakoodi kohta.
01318 - Control Module for Injection Pump (J399): No Elaboration Available |
Ross Tech Wiki ütleb nii:
Tsitaat: |
01318 - Control Module for Injection Pump (J399): No Elaboration Available
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
Control Module Software Issue
Special Notes
When found on 2.5l V6 TDI, turn the key OFF, disconnect the car's battery for a few minutes, then re-connect it and try clearing faults again.
|
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 13.02.22 18:28
|
|
|
Mul viskab pea alati selle veakoodi peale õlivahetust servisit nullides. Mootorituli põleb ja avariis. Mingi minutid peab seisma, siis kaob ise ära ja
rohkem ei teki, kuni järgmise õlivahetuse resettimiseni. Juba ligi 7 aastat nii vist olnud.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 14.02.22 18:23
|
|
|
Kas arvutiga resettides tuleb see veakood?
Kuskil välismaises foorumis keegi kirjutas, et kui liiga kaua arvutiga sees on, siis tuleb see kood, arvas piraat kaabli süü olevat.
Igal juhul oli nii, et kui pistiku õige pumba taha tagasi panin, siis eelsüüde jäi endiselt vilkuma ja veakoodi kustutada ei lasknud, enne kui sai
akujuhe maha võetud korraks nagu juhendis soovitab.
Peab siis lootma, et saab asja sellest. Ega enne teada ei saa, kui reaalselt see aju mõne auto peale läheb. Niisama prooviks kuskile peale panna on
suur töö ja pole ka seadmeid immoga tegelemiseks endal.
Milline kaabel sobib muidu PIN koodi lugemiseks või immo tühistamiseks A6 C5?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 14.02.22 18:31
|
|
|
Õigus jah, spiraal vilkus, mitte mootorituli. Ja jõudu pole. Kustutada vist ei saanud jah enne, kui auto mõnda aega seisis. Ja peale arvutiga
resettimist jah. Erinevate kaablitega teinud sama. Üksikud korrad pole jamanud.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 16 17 18 |