furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 12.09.07 12:58
|
|
|
Luuptulede paigaldamine tavalisele C4-le ?
Kui raske on paigaldada luuptulesid mitte S4-le ?
Mis selleks vaja teha on et neid paigaldada?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.09.07 13:10
|
|
|
10 kruvi lahti/kinni ja kõik. Vahetus + regull max 30min töö.
12.301@181km/h
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.09.07 16:31
|
|
|
Tähelepanu tasuks pöörata ka sellele, et C4 kerel on kahe erineva kujuga tulesid. Ning tuledel on ka erinevad pistikud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 12.09.07 18:13
|
|
|
kas 100 C4 luupidel on lähi ja kaugtuli eraldi?
Et naq lähituli, kaugtuli ja parktuli on kõik eraldi?
Või on ikka naq tavaliselt lähi ja kaug ühes?
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 12.09.07 18:19
|
|
|
Eeem. Ole hea mees tee ikka natuke endale asi selgeks. Kust sa teada said, et luuptuled üldse olemas on?
Loomulikult on eraldi. Variante on terve hunnik.
Lähi+kaug(A6) / lähi+kaug+udu(S4) / lähi+kaug+udu(A6/S6) / lähi kseno+kaug+udu(A6/S6)
Keegi midagi lisada oskab, siis palun.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.09.07 18:19
|
|
|
Kõik eraldi. Täis, lähi ja udu.
12.301@181km/h
|
|
|
|
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 12.09.07 18:22
|
|
|
aga seda ma siis tahakski teada mis ma pean sinna vahele tegema et saada lähi ja kaug eraldi?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 12.09.07 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: furvios
aga seda ma siis tahakski teada mis ma pean sinna vahele tegema et saada lähi ja kaug eraldi? |
    
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 12.09.07 18:39
|
|
|
Oot oot ...sain ma nüüd õigesti aru, et sa soovid tavalise Audi 100 ühe elemendiga tule sisse hakkata luupe aretama ?
Palun parandage mind kui ma eksin.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 12.09.07 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priitpoiss
Oot oot ...sain ma nüüd õigesti aru, et sa soovid tavalise Audi 100 ühe elemendiga tule sisse hakkata luupe aretama ?
Palun parandage mind kui ma eksin. | Kodanik tahab arvatavasti oma vanadest H4 (kahe niidiga pirn)-st üle minna üheniidilisele H7/H1
vms. Oma kunagisel A4-l oli eelmine omanik sellega juba hakkama saanud, kuid täistulede lülitamisel kustusid pooled ära ja efekt jäi nutuseks...aitas
elektriku juures mingi relee lisamisest vahele.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 12.09.07 19:35
|
|
|
Ei saa aru, miks see teema on kere ja sisustuse, mitte elektroonika all.
Mina soovitaks teema algatajal SELLE teema läbi lugeda.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|